7 °C, Budapest
7 °C
Budapest
Holnap
14°
Holnapután
15°
Kedd
14°
2021.10.16. szombat, Gál
totalcar.hu
TOTALCAR
Herbert Diess aggódik a vállalat versenyképssége miatt, ezért 30 ezer embertől válna meg a cég.
Tőlünk keletre a 3-as BMW-hez nem csak hosszított tengelytáv, de kristály váltógomb és világító hűtőmaszk is jár.
A Renault és az amerikai Plug Power együttműködéséből született a Master H2-Tech, amely üzemanyagcellás hajtással működik.
Úgy látszik, a kínaiak a Pontiac Azteket és Ssangyong Rodiust is megpróbálják lenyomni, és úgy fest, össze is jön nekik.
És autókra vágyunk igazán, vagy kütyükre? Lesz különbség a kettő között pár év múlva? Autós álmodozás a TheVR podcastjében.
A magyar kamionos külföldön sodort el egy biciklistát. Mivel a baleset két résztvevőjének és a szemtanú verziói nem egyeztek, a szakértői vélemény döntött.
A Honda repülőgépe hat éve van a piacon, és most megjött a nagyobb változat, amely gyorsabban és messzebbre repül.
Piros Mondial, gyönyörű RX-7-es, kabrió M3, csodálatos Mercik és gyönyörű Prelude is felbukkan a Parkoló Parádén.
Az AMG One prototípusát még 2017-ben mutatták be, de azóta sem került gyártásba. Most azonban új ígéret bukkant fel.
Megnézték, tipizálható-e, aki ilyet tesz, de nagyon úgy tűnik, hogy nem.
Az MQB-A0 nevű platformot a továbbiakban a cseh márkánál fejleszthetik, eddig nem bíztak ilyen feladatot nem német részlegre.
Remek nyugis, takarékos, családi hibrid behemót volna a Toyota Highlander, ha mások nem csinálnák jobban ezt a műfajt mostanra.
Eddig kínai benzinmotorral készült a strandautó modern változata, ám januártól már csak az elektromos változatra vesznek fel rendelést.
Kedvenc lett megjelenésekor a Favorit. Kitűnt a keleti blokk választékából. Mert a már akkor is öreg motor remek otthonra talált az autó elejében.
Téged is nyomaszt az általános sötétség? Téged is érdekel, miben győzött végre egyértelműen a VW a Tesla ellen? Ezek voltak fontosak a héten.
Új autó nincs, a használt drága, nőgyógyászok az angolkertben, az arany valódi súlya, tanácsok Rolls-Royce-vásárláshoz.
Az ötből kettőt állítólag már jövőre elkezdenek gyártani, a másik három viszont érdekes.
Vannak veszélyei, de ha kellő odafigyeléssel mész, olyat tapasztalsz, mint sehol máshol. Ez a technika kell búvárkodáshoz.
A népszerű amerikai versenyág néhány éve még karburátoros V8-asokkal futott, de úgy látszik, a változás lassan oda is elér.
A luxuskivitelű Land Cruiser mellett a BMW X7-es és az Audi Q7-es nem is tűnik olyan súlyosnak.
A Fiestához hasonlóan a Focust is átdolgozzák a 2022-es évre: változik a külseje, és néhány műszaki megoldása is.
Parkoló Parádé és munkagépek meg egy kis sajt. Sűrű nyara volt a Vadmussónak
Sokat fogyaszt, dögnehéz és nem is megy annyira messze, mondja a katalógus, de szót kér a Volvo-minőség és 408 lóerő.
Az ID.Buzz-ból alakították ki a tanulmányt, amely sofőr nélkül sokkal több hasznos teret kínál, mint a külseje alapján sejtenénk.
Az utóbbi adások meglepetése volt a Smart Forfour a nagyon olcsó autók között, viszont az alkatrészeknél akad pár taposóakna, ha tényleg jó minőséget akarsz.
Ne csak a kilométert, az időt is figyeld, mert az olajat állás közben is érik hatások.
Új divat kezd kibontakozni a kínai autópiacon, és úgy néz ki, a nemzetközi gyártók túl lassan reagálnak rá.
Volt idő, amikor egy ilyen ütközés kérdés nélkül halált jelentett. De vajon mit jelent 2021-ben, a féltonnás, kegyetlenül égő akkucsomagok ...
A GM és az LG Chem megállapodott abban, hogy ez utóbbi állja 2 milliárd dolláros költség oroszlánrészét.
Egy 30 milliárd eurós ipartámogatási program részeként jelentős összeget költenének a villanyautós átállás gyorsítására.
Nálunk épp a Toyota alapú Suzukikat kezdik bevezetni, de már létezik az ellenkezője is.
Már nem vicces a Kangoo, semmilyen értelemben. Bármire jól használható lenne, tényleg meg sem érdemeljük.
A gyári sportrészleg állt neki a felújításnak úgy másfél éve, az 1987-es 962C tényleg olyan, mint újkorában.
Ha zavar, hogy a szomszéd Mercedese is fekete, akkor itt a megoldás.
Lehet vele komoly baj, de mégis megéri megvenni a problémás Minit. Mos megmutatjuk, mire képes, ha rendesen meghajtják.
Úgy hallani, decemberben leáll a gyártás, rendelést már most sem vesznek fel a típusra.
Most, hogy rövidülnek a nappalok, különösen fontos, hogy tudjuk, mikor hogyan világít az autónk.
László harca az értékcsökkenési kártérítésért: kijárta az utat, hogy ne neked kelljen.
Nem nehéz felismerni benne a Caddy formáit, csak a hűtőmaszk és a jelvény változott, más alig.
Az eső idén sem kerülte el a Török Nagydíjat, de a tavalyihoz képest teljesen más tapadási viszonyok között kellett versenyezni.
A Rapid szedán szellemi utódjáról van szó, amelyet most csiricsáré álcafóliában mutattak meg a gyáriak.
Ha a gyártók meg is próbálnak időnként varázsolni a számokkal, az EPA hatótáv-mérése általában közel áll a valósághoz.
Ahogy bemutatták a legújabb James Bond filmet, megugrott a használt Aston Martinok utáni érdeklődés.
Az elektromos Mustang eddig sem volt rossz, de most megjött a GT, amiben állítólag benne van a tűz. Izé... szikra.
Pár százezerért megveszed – mások többet költenek egyetlen szervizre, mint amennyibe ez kerül. Viszont japán a technika. Hol a hiba?
Milliónyi fotót készítettünk már, és most ezekből állítunk ki harmincnégyet a 34. Parkoló Parádén. Ha valamelyik megtetszik, haza is viheted.
Még több cikk