0 °C, Budapest
0 °C
Budapest
Holnap
Holnapután
10°
Szombat
12°
2021.04.21. szerda, Konrád
totalcar.hu
TOTALCAR
Megéri feláldozni a csomagteret és a hatótávot egy zöld rendszámért? A hibrid 5-ös BMW-nél bonyolult a válasz.
Xingyue L az új szabadidő-autó neve, amely műszaki és esztétikai szempontból is a világszínvonalat képviseli.
SUV E:prototype a neve, és lényegében egy benövesztett hűtőrácsú HR-V, amit elsősorban Kínába szán a gyártó.
Egy óvatos emelés-ereszkedés volt a tervezett mutatvány, de sikerült, az Ingenuity történelmet repült.
A Great Wall Motors elektromos autós márkája, az Ora két példát is mutatott a kínai autómásolás csodálatos fejlődésére.
Az utolsó 25 példány a Volvo-alapú kupéból jellegzetes arany-fekete fényezést kap.
Megint gyilkolt az Autopilot, a Tesla robotmészárosa. Meg is írta világ összes lapja, hülyéktől hülyékről hülyéknek, szeretettel.
A Hongqi S9 1400 lóerős, és a VW korábbi sztártervezője, Walter De Silva tervei alapján készült.
Senki nem ült a volánnál, de ketten életüket vesztették a legújabb önvezető-balesetben, az autó kigyulladt és négy óra alatt tudták csak eloltani ...
A Föld napja alkalmából egy egésznapos jeggyel ér fel, ha nálad a forgalmi.
A Hyundai luxusmárkája egyelőre egy meglevő modellt alakított elektromos hajtásúra, de ez csupán a kezdet.
De a nagymotoros Z3 olyan élmény, hogy nagyon könnyű örökre beleszeretni.
Összekócolt RAV4-re emlékeztet az új elektromos tanulmány, valószínűleg nem véletlenül.
Nevében A6-os, fazonra viszont inkább az A7-est idézi az Audi újdonsága, amely egyelőre tanulmányautóként mutatkozott be.
Szeretnék sötétítő fóliát tenni a hátsó szélvédőre, de ott van a matrica.
Magas építésű, kupétetős ötajtóst mutatott be a Ford Sanghajban, ez lehet a Mondeo családot felváltó új csúcsmodell.
A Hyundai i40 használtan sem olcsóbb, mint egy Passat vagy egy Mondeo, de minden oka meg is van rá.
Bemutatták a következő villany Mercit, az EQB-t. Nagy meglepetést nem okoz, egy GLB villannyal.
Elsőként a korábban lemondott közlekedési vizsgákat bonyolítják le.
Kopogós műanyagok, egyszerű műszerek, műanyagburkolatú ajtók, vastag filctollal tervezett kapcsolók... Ilyen az élet a Mitsu krumplijával.
Balázs nem sajnálta elhozni a Tesláját a Tulaj a Pályán versenyére. Volt hibája, de nem ment rosszul, most megmutatjuk, mit tud az autó egy profival.
Soha nem kapott rendszámot, első tulajdonosa is csak kiállítási tárgyként használta a 90-es évek egyik legdrágább szuperautóját.
Mennyire károsítja a motort, illetve a nedves kuplungot a viszkozitással való játék? Ha úgyis kidobálom az olajat x óránként, megéri a drágább olaj?
Már február eleje óta működnek az állami ügyintézési felület új funkciói. Megnéztük ezeket.
Sok tényező összejátszása miatt fordult rosszra, nagy gumihiány jöhet a piacon.
Pont elég a hézag hozzá, hogy átsuhanjanak rajta a kis vitorlások árbócai.
Bár nemrég még tagadták, hogy a közeljövőben ilyet terveznének, 2025-re mégis elkészülhet.
Azaz: hülyeségem története. Veteránautó vásárlásnál se hagyjuk, hogy az érzelmek elhomályosítsák a szemünket!
Ezzel a Ferrarival járt Bonnevillebe Don Vesco, az ember, aki ment 700 felett is.
Negyven klasszikus sportkocsit restaurálnak az amerikai márkaszervizekben.
Az elektromos autók nem GTI plecsnit kapnak, helyette ezt találták ki a németek.
Őrületes megtakarítás, száz grammot fogtak azzal, hogy feketén hagyták a géptetőt.
Mi van, Levante, beszorultál? Nem, a francba, hidat szállítok, nem látod?
Avagy hogyan töltsük meg egy pickup platóját a VadKemping jegyében, házi barkáccsal és spontán Lidl-Dometic hűtőláda-összehasonlítóval.
Ezúttal is dél-koreából szivárognak az információk: ezek szerint a tavalylétrehozott LG-Magna vegyesvállalat lehet az Apple partnere.
Lopd el te magad! Mutatjuk, hogy előzheted meg azt hogy az autód egyik legdrágább alkatrészét elvigyék.
A Highlander nem Európának készült, de a kvóták miatt ide is elhozták. Senki nem fogja összekeverni a Land Cruiserrel.
Kinyírják a kisautókat, gyémánttá drágítják a normálisakat, de a kéttonnás SUV-ok 300 lóerővel is zöldek. Van-e ennek értelme, vagy esetleg nem is igaz?
A Covid miatt jó rég volt Roadmovie, tartsanak velünk!
Az Elektron Innovativ nevű német cég autója 1,65 másodperc alatt gyorsulna százra, és 450 lenne a vége.
Egy előzetes képet már mutattak róla, a bemutató sem lehet nagyon távoli.
Úgy tűnik, az E-tron GT kisebb testvérének előképét állítják ki Sanghajban, valószínű, hogy egyelőre tanulmányként.
Egy felmérés szerint a budapestiek többsége is ezt akarja, de a gyártók eleve nehéz helyzetben vannak, 2030 lehet a vízválasztó.
A szerviz lepattintott. Az tény, hogy a fékezésnél sem érezni, sem hallani nem lehet semmit, egyelőre.
Kivédenék azokat a kivédhető gázolásokat, amikért legalább részben a gyalogosok a felelősek.
Az első termék, a Zeekr 001 még a Lynk & Co arculati elemeit viseli magán, az önálló stílus kialakítására valószínűleg nem volt idő.
Úgy tűnik, a spanyol márka eléggé elspórolta a külső modellfrissítést, cserébe belül elég alaposak voltak.
Még több cikk