8 °C, Budapest
8 °C
Budapest
Holnap
11°
Holnapután
12°
Hétfő
17°
2021.04.23. péntek, Béla
totalbike.hu
TOTALBIKE
Egy óvatos Euro5-ös frissítés, és egy limitált kiadás.
A francia piacra készül a limitált kiadás, dedikáltan fiataloknak.
Egyelőre QJ Motor logóval látható a típusjóváhagyási dokumentumokhoz csatolt képen.
És akár négyet is be lehet építeni belőle egyetlen autóba.
Ezért szabadalmaztatták a motorkerékpárok gesztusvezérlését.
Teljesen új blokkal és vázzal jön jövőre a 125-ös és 390-es Duke.
A király visszatért, bár egyelőre csak riogatott, azt azért tisztába tette, fél kézzel is odaérhet az elejébe.
Elkészítették a saját Panigaléjüket, 48 lóerővel.
Levonták az előző kudarc a tanulságait, és 1936-os példaképet választva Berlin újra hadat üzent Amerikának.
Ez az első, márkától független segélyhívó, amely közvetlenül a mentőket értesíti.
A Benelli R18i a 174 köbcentijével és 18 lóerejével ígéretes darab.
Rossz hír: egyelőre csak a dragversenyzők élvezhetik.
Röviden: átdolgozott futómű, elektronika, új modellváltozatok, kényelmi extrák.
Először szól, ha veszélyt érzékel, és ha a vezető nem reagál, magától intézkedik.
Egyelőre csak biztonsági funkciója lenne, de innen egyetlen lépés csak az önvezetés.
Az előrejelzések szerint az orosz Hamyak lesz a leghipszterebb közlekedési eszköz.
Ha már frissítették az 1200-as Scramblert, egy limitált kiadás is belefért.
500 darab készül, egyenként kilenc milliós áron, látatlanban kelt el az összes.
Az utcai motorokhoz készül, és minden fordulaton tökéletesen simán váltana.
Drágának drága, de megoldást nyújt az elektromos hajtás hiányosságaira.
Benavides egyébként is ezer szállal kötődik a KTM-hez.
A villanyhajtás egyelőre nem adja azt a fajta élményt, amit most kínálnak.
Emlékszik még valaki 25-30 évvel ezelőtti, elnyűhetetlen szoftendurókra?
A legfontosabb: 22 kilóval lett könnyebb.
Legalábbis egy amerikai kutatás szerint.
Gyári hátszéllel, rengeteg pénzből, új versenyzővel vágnak neki a túracruiserek gyorsasági bajnokságának.
Két dolgot tud: több lóerőt, olcsóbban.
Azt hitted már ki volt maxolva a digó retró? Tévedtél!
Az R18 alapjain jönnek az óriás túramodellek.
Egy normál utcai motor áráért. Túl szép, hogy igaz legyen.
A Rizoma elkészítette, potom 140 ezer forint.
Ilyen egy motor, amikor a tervezők szabad kezet kapnak.
A katari második forduló minden idők legszorosabb befutóját hozta.
Aminek a benzines változatától sem várják el a végsebességet, sem a hatótávot.
Az alapok nem változnak, de a körítést alaposan gatyába rázzák.
Olyanok vanna köztük, mint YZF-R2, R4, R5, R8 és R9.
Laza vezérműlánc cserének indult, majd egyetlen alkatrész miatt elszabadult a pokol.
Nincs mese, nagyon jónak kell lennie, ha ennyire ronda!
Még akkor adta el, mielőtt beindult volna a karrierje. Kalandos 70 év után vásárolták vissza.
A sok bejelentés miatt egynapos razziát tartottak Thetford mellett.
Eredeti Ducati superbike dizájn, féloldalas lengőkar, V2 Desmo blokk - több kérdés nincs is, a kasszánál lehet fizetni!
Már elkezdték ásni a sírját, aztán mégiscsak jött egy új változat.
Kísérlettel és mérésekkel tesztelték a népszerű állítást, kiderült, hogy hamis.
A megfelelő nevelést nem lehet elég korán elkezdeni.
Ráadásul mindössze 850 ezer forintért. Az európai bevezetésről még nincs hír.
Még több cikk