0 °C, Budapest
0 °C
Budapest
Holnap
Holnapután
Vasárnap
10°
2020.02.27. csütörtök, Ákos, Bátor
totalbike.hu
TOTALBIKE
Minimalista lett a Softail Standard, a legolcsóbb big block-os modell.
Mi az, ami sportos, legalább három hengeres, de egyenes háttal ülök rajta?
Két Panigale V4 R-t loptak el a kamionjából.
Képek, amik nem a halálról szólnak. Száguldás, tündérek, motorok és furcsa emberek, akik ezekért utaztak oda.
Indiában fognak készülni az első elektromos motorjaik és robogóik.
Végül a cég hullott szét, nem a versenymotorja.
Tudtad, hogy a BMW kantinjában szénszálas tálcáról esznek a dolgozók?
Készül a Harley-Davidson sportmotorja
A kilencvenes években egyszer már rápróbáltak, ez lesz a második nekifutás.
A csapatfőnök szerint még nem ért véget Scott Redding GP-karrierje.
Állítólag a Versys 650 adja majd az alapokat.
Akik friss jogsival új Harley-t vesznek, annak a cég visszaadja a jogsi árát. És ez nálunk van, Magyarországon.
Gyűrődőzónát tervez a BMW a motorokra
Így nem a motoros ruhája lenne az egyetlen védvonal.
Az Arch KRGT-1 megkapta az Euro4-es minősítést.
A kiszivárgott Zero sport-túra motor 13%-kal messzebre jut autópályán, mint a naked változat.
Az iF dizájndíjával most már papírja van róla.
Ismeretlen eredetű, jelöletlen dob van a motoron, szeretném szabályossá tenni. Lehet?
Jó eséllyel sokat állna, szóval részben műtárgy legyen.
Rocco Siffredi: a motornak mocskosnak kell lennie, mint a szexnek
A pornósztár gigantikus motorrajongó, és a fiait is erre neveli.
Nevét motormáka és versenycsapat is viselte, 86 évesen távozott.
Új Street Triple R: két lépés előre, egy hátra
Sok szempontból jobb lett, de az olcsósításnak ára van.
Amerikában saját betétfutamot kapnak a bajnokságban a baggerek. Nem vicc. Mármint de, vicc, csak tényleg megcsinálják.
Elméletileg akár motorkerékpárba is beépíthető.
A blokk alapjaiban maradna a régi, csak 1440 köbcentire fúrnák, a váz viszont teljesen új lesz.
A tavaly bevezetett limitek maradnak, egyedül a Yamaha kapott engedményt.
Éppen elég nekik, hogy a Superbike-ban verhetetlenek, miért költenének el rengeteg pénzt máshol a vereségre?
Ítélet nem született, a bíróknak tíz napjuk van dönteni.
Főleg a KTM 790 Duke-nak akarnak alávágni.
Mostantól inkább a kéthengeresekre koncentrálnak.
Ha nem akarod kivárni, hogy klasszikus legyen, elébe mehetsz.
Nem úgy tűnik, mintha egy kicsit is lassítanának.
Három egyszerű lépés, és minimális odafigyelés. Ezek azok.
Még több cikk