18 °C, Budapest
18 °C
Budapest
Holnap
15°
Holnapután
15°
Péntek
20°
2020.09.22. kedd, Móric
totalbike.hu
TOTALBIKE
A stratégiai partnerséget kötöttek az olaszok és a kínaiak. A kínaiak jártak jobban.
Supermotoval közlekedni olyan, mint viperával a zsebedben focimeccsre járni. Keresed a bajt.
Annyira új, hogy meg az eredeti dobozából sem csomagolták ki a 43 éves motort.
A probléma megoldásán mindenki csak nyerne, és a legtöbbet maga az állam kaszálná.
Ha szereted, hogy rendesen leér a lábad a nyeregből, és... Tulajdonképpen nincs "és".
Az olaszok eladták a kínaiaknak a kifutó Brutale 1000 gyártósorait.
Sportos és drága nagyrobogót faragnak a Honda Integrából.
Már azt is tudni, hogy az európai modellek nehezebbek és gyengébbek lesznek.
Egy kereskedőknek szánt prezentációból szivárgott ki ez-az.
A Monster 821-ről röppent fel a pletyka, hogy ez fog történni vele.
Villanyrobogóban a nagy gyártók sehol nincsenek. Utánajártunk, melyikre érdemes elverni az állami ingyenpénzt.
Egyelőre egy frissített háromkerekűt mutattak be, de később jöhetnek a 125-ös és 300-as motorok.
Az Avintia Racing helyére a VR46 és a Leopard Racing pályázik.
Négy év után eljött az első nagy ráncfelvarrás ideje.
Lényegében szó szerint veszik azt, hogy a kerekeket kell leszorítani az útra.
Hiába a potencianövelő sisakfényezés, a fiatalok letúrták a dobogóról. Nem is akárhogyan.
A túraenduróknak általában csak az egyik fele igaz, a túra. Általában. Ebben viszont nincs csúsztatás.
Ha Jorge Martín második tesztje is pozitív lesz, ki kell hagynia a futamot.
Mindjárt itt a bemutató, nem meglepő, hogy kiszivárgott.
2021-től újra lesz gyári, versenykész szupermotójuk.
A Monster biztos pont az életben, nem ígér sokat, de azt maradéktalanul tudja. Sőt, egyre jobban.
A Yamaha TMAX 560-nak lesz közvetlen ellenfele a DCT-s óriásrobogó.
Az Oszakai Egyetem hallgatói és munkatársai kezdik használni a töltőhálózatot.
Befektetőknek szánt doksi került ki ismét, a KTM erősen készül 2021-re.
Rég láthattunk ilyet: ismét van magyar versenyző a világbajnokság legjobbjai között.
Villannyal eddig ez a legsúlyosabb. És végre oda lehet állítani a benzines konkurensek mellé is.
Az irány pedig jó, a TB24-re mi is így készülünk.
Közel tíz év után a régi stábbal, de új úton, új motorokkal indultak el. Jön a Long Way Up.
A francia Thibaut Nogue ezentúl egy Brutale 800 RR-rel fog influenszelni.
A mai pletykák szerint az Apriliánál a Yamaha R3, a Kawasaki Ninja 400 és a KTM RC390 ellenfelén dolgoznak.
A villanyrobogó mellett egy naked bike-ot is terveznek, E-Pilen néven.
Úgy látszik, további terveik vannak a Vision DC Roadster tanulmánnyal.
Nem fáradt el 2019 óta, csak az Euro5 miatt kellett hozzányúlni.
Extraként jár mellé a bajnokság megnyerésekor ledurrantott hátsó gumi is.
Nincs kenés, feszességállítás, azt a kényelmet adja, mint a kardán.
URAM ISTEN!!! Ennél csodálatosabb dolgot idén még nem láttam!
Csak egy hozzá nem értő nézhet IFÁ.nak egy Skoda 706 RT-t. Én elkövettem a hibát.
Én sem vagyok az. Az elődeivel ellenben ez nem a népnek szól. Nagyon nem.
Eredetileg dopping miatt tiltották el, de elindult a Brazil bajnokságban.
Tényleg létezik, de Európát és Amerikát nem fenyegeti.
Aprilia SRV850, TMAX vagy NC750D? Legyen erős, megbízható és a fenntartása ne legyen egy vagyon.
Az év pályanapja volt, az endurance versenyen pedig bénázás miatt csúsztunk le az első helyről.
Még több cikk