Más tartalmi médiumokhoz képest a podcast sokkal intimebb és sokkal fogékonyabb rá mindenki, mint például egy e-mailben megküldött hírlevélre. Ezek a típusú tartalmak képesek a hallgatókkal értékes információkat közölni, ezért a marketingesek gyakorta élnek ezzel a lehetőséggel. A podcast tulajdonképpen egy történetmesélés, amely során érzéseket, szükségleteket, tudást lehet közvetíteni. Sok esetben olyan témákat dolgoznak így fel, amelyek nagy hatással lehetnek ránk.
Podcasthallgatás közben szinte részévé válunk a mesének. Ezek a tartalmak sokkal mélyebb elköteleződést képesek kiváltani. Így a céljuk, hogy értéket adjanak át a fogyasztóknak. Ha tényleg értékes tartalmat nyújtanak nekünk, fogyasztóknak, akkor esélyes, hogy elő is fizetünk rá. Minél hitelesebb a tartalom, annál nagyobb lesz a márka iránt elkötelezettek száma, és természetesen előbb vagy utóbb egy közösség is kialakítható.
Ha podcastet szeretnénk felvenni, akkor már podcast studio bérlésére is lehetőség van. Ha klasszikus gitáron játszunk, és szeretnénk bemutatni tudásunkat követőinknek, vagy vállalkozóként szeretnénk népszerűsíteni termékeinket, akkor egy ilyen stúdióban mindenhez segítséget kapunk.
Budapest egyik kedvelt hangszerboltja, az Intermuzika is lehetőséget biztosít a bérlésre, ahol a legkorszerűbb felszerelésekkel igyekeznek mindenkit segíteni. Shure-mikrofonok, Tascam Mixcast keverőpult, Blackmagic-kamerák és egyéb felszerelések is elérhetők az érdeklődők számára. Ha mi magunk nem szeretnénk a felvétellel foglalkozni, akkor a helyszínen ebben is segítő kezet nyújtanak. Asszimetrikus falak, különleges akusztikai panelek biztosítják a megfelelő hangszigetelést, hogy a felvétel visszhangmentes legyen. A helyszínen videót és hangfelvételt is készíthetünk.
Érdekelne a podcastkészítés? Foglalj podcast studiot és gyárts Te is értékes tartalmakat!