A környezetvédelem egyre több eszközzel oldható meg
A környezettudatosságra már-már azt is mondhatnánk, hogy napjainkban ez a “trendi”, de a valóság az, hogy az átlagemberek is felismerték azt, hogy az eddig folytatott működés nem tartható fent hosszabb távon, így elvárás lett a cégekkel szemben, hogy odafigyeljenek erre a termékekkel kapcsolatban. Ott vannak például a Zefi Reklámajándék irodaszerei, amelyek egyáltalán nem az átlagos, megszokott irányvonalat képviselik.
Sokkal fontosabb az, hogy a hagyományos termékeknek legyen zöldebb vagy teljesen zöld alternatívái, amelyekkel minimálisan - vagy egyáltalán nem - terheljük a környezetünket, ha úgy döntünk, hogy ideje megválni tőle.
Ez úgy a megoldható, ha például az adott promóciós toll természetes vagy teljesen újrahasznosított alapanyagokból készült. Fontos kiemelni, hogy ezek a tollak egyáltalán nem teljesítenek rosszabbul, mint műanyag társaik, sőt még a fogásuk is sokszor sokkal kényelmesebb.
Természetesen nemcsak a tollak készülhetnek természetes alapanyagból, hanem érdemes kipróbálni az újrahasznosított papírból készült jegyzettömböket és jegyzetfüzeteket, de a fa grafitceruza és az egyedi igények szerint elkészített színesceruza-készlet is elérhető már a piacon.
Az irodán kívül is lehetünk környezetbarátak
Az irodai eszközök csupán a jéghegy csúcsát jelentik: természetes és fenntartható anyagokból készülnek már fogkefetartók, fogkefék, zsebtükrök, de még bambuszból készült ékszerdobozzal is találkozhatunk.
Olyan különlegességek is elérhetőek, mint az RPET sportkulacsok, mivel ezek tulajdonképpen eldobható műanyag palackok, amelyek teljesen BPA mentesek. Ha tovább szeretnénk fokozni a környezetvédelmet, akkor érdemes elhagyni a műanyag zacskókat és újrafelhasználható, általában papír terméktasakokat használni, valamint a papírpoharakat is előnyben lehet részesíteni.
A vásárlók is hálásak lesznek
Nemcsak környezeti, hanem marketing szempontból is számos előnye van annak, ha minél hamarabb környezetbarát termékeket kezdünk el kínálni vagy promóciós célokra használni. Az utóbbi években szabályosan elvárás lett az, hogy egy vállalat törekedjen arra, hogy minél kisebb ökológiai lábnyomot hagyjon maga után.
Ha környezetbarát promóciós ajándékokat használunk, azt a vásárlók is megjegyzik, növekedni fog a bizalmuk felénk, valamint a megítélésünk is kellemesebb lesz, és szívesebben fognak tőlünk vásárolni.