A sikeres vállalkozás ismérvei
Az igazán ismert és sikeres vállalkozások sok pénzt költenek a márkaismertség elérésére. Minden eszközt megragadnak ahhoz, hogy pozitív képet alakítsanak ki a tevékenységükről. Folyamatosan frissülő tartalmakkal vannak jelen a közösségi média platformjain, konverziónövelés céljával költenek olyan hirdetésekre, amelyekkel sok embert érnek el.
Ők már felfedezték a podcastban rejlő lehetőségeket is. Tudják, hogy Magyarországon a Brocasterz podcast ügynökség szolgáltatásai jelentek meg elsőként, a cég jelentős tapasztalattal rendelkezik a műsorkészítésben. A tervezéstől a teljes lebonyolításig rájuk bízhatod a céges podcastod elkészítését, de arra is van lehetőséged, hogy csak stúdiót bérelj náluk, vagy az utómunkálatokat, például a vágást, hangminőség-javítást végeztesd velük.
Milyen szempontok alapján válassz podcast ügynökséget?
Ma már számos podcast ügynökség működik hazánkban, ám nem mind nyújt teljes körű szolgáltatást. Vannak produkciós ügynökségek, mint a Brocasterz podcast ügynökség, amely a professzionális hangtartalom előállítására helyezi a hangsúlyt, ugyanakkor megszervezi az egész gyártási, utómunkálati és marketingfolyamatot is.
A hirdetési ügynökségek a saját tartalmak létrehozására és ezekben hirdetési helyek értékesítésére fókuszálnak. A podcastvágó ügynökségek pedig kizárólag a hangfelvételek vágását végzik.
Ha tehát arra van szükséged, hogy a tartalomgyártást az elejétől a végéig szakértő csapat végezze el, neked ne kelljen se a tervezéssel, se a gyártással, se az utómunkálatokkal, se a marketinggel foglalkoznod, csak az elképzeléseidet kelljen elmondani, akkor érdemes produkciós ügynökséget választanod.
Miért érdemes kiszervezni a feladatot?
Ha a cégednek van is marketingcsapata, nekik valószínűleg nincs még tapasztalatuk a podcastkészítésben. Lehetnek nagyon jó szakemberek, de a vállalkozásod szempontjából az az előnyös, ha mindenki azt csinálja, amihez a legjobban ért.
Ha az alkalmazottaid a PPC marketingben, vagy a rendezvényszervezésben kiválóak, akkor számodra is nyereségesebb, ha ezt a tevékenységet végzik. A podcastkészítést pedig bízd olyanokra, akik ebben a legjobbak, mint a Brocasterz podcast ügynökség szakemberei.
Ők egyedi, a te cégedre szabott tartalmat fognak készíteni, figyelembe véve, hogy B2B vagy B2C értékesítési stratégia jellemzi-e a cégedet. Hiszen nem mindegy, hogy többségében magánszemélyek vagy cégek az ügyfeleid: más tartalmakkal és más stílusban lehet őket megszólítani.
Tehát olyan minőségi és értékes tartalmakat készítenél, amelyek hallgatókat, ezáltal potenciális vásárlókat, ügyfeleket generálnak számodra, azokat leginkább profi szakemberek bevonásával lehet létrehozni.