3 °C, Budapest
3 °C
Budapest
Holnap
11°
Holnapután
Csütörtök
2023.02.06. hétfõ, Dóra
filter.hu filter.hu

Céges költöztetés professzionális módon

Amennyiben az iroda másik helyre költözik, a költöztetést nagyon körültekintő módon kell megszervezni. Akár csak épületen belül, akár pedig másik telephelyre kell átpakolni az irodát, figyelmesen és előrelátóan kell eljárni. Nem mindegy, hogy a magas értékű irodagépek, a kollégák fiókjának tartalma, ügyiratok, szerződések, bizalmas anyagok milyen módon jutnak el az egyik helyről a másikra, valamint a költözés ideje sem elhanyagolható szempont.

A gyors munka lecsökkenti a cég működésében bekövetkező kieső időt, sőt, egy hétvégi költözés esetén a pénteki munkaidő végeztével hétfőn az új helyen a munkahét zavartalanul folytatható.

A céges költöztetés megszervezése

A Promove szakemberei az iroda költöztetés első lépéseként egy koordinátor kijelölését ajánlják, aki a teljes folyamatot menedzselni fogja az első lépéstől az utolsóig. Ezután el kell készíteni az előzetes tervezést, melynek során fel kell mérni az iroda összes berendezését, és minden iratot, valamint egyéb dolgot, ami költöztetésre kerül. Különösen figyelni kell az olyan apróságokra is, mint a növények vagy a konyhai eszközök.

Egy professzionális céges költöztető vállalkozás az előzetes terv alapján részt vesz a költöztetési terv kialakításában, így mind az összepakolás, mind pedig a szállítás és a kipakolás tervezhető módon és időben tud megtörténni.

A legfontosabb szempontok

Amennyiben elkészült a költöztetési terv, akkor azt pontról pontra kell végrehajtani, így nem alakulnak ki váratlan helyzetek és minden tervszerűen alakul. Nagyon fontos a kollégák pontos tájékoztatása, hiszen fiókjaikban akár személyes dolgok is lehetnek. Minden szekrényt és fiókot ki kell pakolni és dobozokba rendezni, a fontos vagy bizalmas iratokat tartalmazó dobozokat mindenképpen külön jelölni kell.

A drága irodabútorokat és eszközöket biztonságos módon kell csomagolni, a megfelelő csomagolóanyagokért érdemes a szállító cég segítségét kérni. A számítógépek, szerverek különös bánásmódot igényelnek, a költöztetési terv alapján ezeket a cég speciálisan fogja szállítani. Minden doboz legyen feliratozva, hogy a célállomáson a megfelelő helyre tudják pakolni.

A költözés napja

A költözés elejétől a végéig legyen elérhető a koordinátor, aki irányítja a folyamatot. A professzionális szállító cég jó erőnlétben lévő munkatársai gondoskodnak arról, hogy az irodai eszközök a lehető leggyorsabban az autóba kerüljenek, majd a legrövidebb úton szállítják át az új telephelyre, ahol a feliratozás alapján a megfelelő helyiségbe viszik be. Gondoskodni kell arról, hogy a szállító cég munkatársai bejussanak a helyiségekbe, hiszen ellenkező esetben értékes időt veszthetnek.

Egy céges költözés nyilvánvalóan feszültséggel jár, azonban ha megfelelő szállító partnert választasz, akkor nem kell tartanod egyetlen malőrtől sem. A nagy gyakorlattal és felkészült csapattal rendelkező költöztető vállalkozás gördülékeny módon, biztonságosan, sérülésmentesen és gyorsan pakolja át céged eszközeit egyik helyről a másikra.