Hiába állsz elő csúcsminőségű termékekkel vagy szolgáltatásokkal, ha nem vagy a potenciális vásárlók látókörében, nem tudsz fejlődni, hiszen nem lesznek vevőid, akik a profitot biztosítják.
A marketing tevékenységet semmiképpen sem „úszhatod meg”, ha azt akarod, hogy a te termékedet vagy szolgáltatásodat válassza a célcsoport a versenytársakéi helyett.
Azon túl, hogy itt megadhatod az alapadataidat, egy honlap kiváló platform a márkaépítésre, és a céges image kialakítására, valamint más marketing eszközök publikálására.
Fontos azonban, hogy technikailag kifogástalanul működjön és igényes, minőségi tartalmakat tégy közzé rajta!
A honlapra készíthetsz egy szuper, bizalmat ébresztő cégbemutatót, felkészülve arra, hogy a vevők vásárlás előtt lecsekkolnak az online térben.
Ez egy jól kidolgozott terv, amely tartalmazza azokat az eszközöket és megoldásokat, amelyek hozzásegítenek az üzleti célok eléréséhez.
A marketing stratégiában fellelhetők a vállalati kultúra értékei, a célközönség elemzése, a márkaüzenet, illetve megtalálhatók azok a csatornák, amelyeken keresztül elérheti a cég a célcsoportját.
Az (üzleti) blogok online publikációs felületként funkcionálnak, a célcsoport igényeiből indulnak ki, és valamely problémájukra hivatottak megoldást kínálni. Céljuk a márkaépítés, illetve a bizalom elnyerése, amely közvetve a vevőszám emelkedéséhez vezethet.
A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás célja, hogy a böngészők organikus találati listán a cég minél előkelőbb helyen jelenjen meg, növelve ezáltal a weboldal forgalmát és jó esetben a vevőszámot.
Tudtad, hogy mára a videó vált a legnépszerűbb tartalomtípussá?
Az oka egyszerű: több érzékszervre és az érzelmekre is hat, és arra is alkalmas, hogy akár bonyolultabb információkat is gyorsan, könnyen feldolgozható formában adjunk át.
Videó készítésnél mindig törekedj a hasznos, releváns infók átadására, és legalább ekkora figyelmet fordíts a kiváló kép- és hangminőségre, hiszen üzleti céljaidat csak és kizárólag profi videókkal érheted el!
A podcast egy online audio szolgáltatás, melyet a rádió utódjának is neveznek, és majdnem olyan népszerű, mint a videó, így, ha el akarod érni a célközönségedet, érdemes a podcast indítást is meggondolnod!
A sajtómegjelenések, PR cikkek a cégedről kialakult kép formálásában segítenek, ezért érdemes rájuk nagy hangsúlyt fektetni, és érdekes, hasznos információkat közölni bennük, melyeket vizuális tartalmakkal színesíthetsz.
Ha segítségre lenne szükséged vállalkozás indításhoz vagy bármilyen marketing tevékenységhez, vedd fel a kapcsolatot a DLX MEDIA csapatával!