13 °C, Budapest
13 °C
Budapest
Holnap
18°
Holnapután
18°
Szerda
19°
2022.10.02. , Petra
filter.hu filter.hu

Ezekkel a technikákkal egészségesen tudsz fogyni!

Fogyókúrázni számos módszerrel lehetséges. Ahhoz azonban, hogy a súlyvesztés és a diéta tartós lehessen, és ne menjen az egészséged rovására, nagyon fontos odafigyelni pár dologra. Van néhány technika, amivel ha dolgozol, akkor nem kell aggódnod majd amiatt, hogy a szervezetedben kárt okozol. Ebben a cikkben felsorolunk pár ilyen módszert, amiket érdemes figyelembe venned.

Eredményes diéta

A fogyókúra egyik alapelve a megfelelő vércukorszint. Sokan abba a hibába esnek, hogy nem megfelelő mennyiségű és minőségű ételeket fogyasztanak, aminek hatására állandóan éhesek. Éppen ezért lehet segítség a VERTIM étrend-kiegészítője, ugyanis ez segít abban, hogy egyenletes maradjon a vércukrod szintje, így lassabban leszel ismét éhes. 

Ez kizárólag természetes anyagokat tartalmaz, így nem kell aggódnod, hogy valami olyat viszel be a testedbe, amit nem szeretnél. Elegendő belőle naponta kétszer bevenni 3 dl folyadékkal és megfelelően táplálkozni és inni mellette. 

Mivel azonban a súlyvesztés hatalmas terhet jelent a tested számára, így nem árt körültekintőnek lenni, mielőtt belevágsz! Nem szabad túl gyorsan haladni, hiszen nem igazán egészséges a heti 4-5 kilogramm zsírvesztés. Amennyiben vágysz arra, hogy karcsúbb lehess, és végre megszabadulj a felesleges kilóktól, abban az esetben ne egy villámdiétát válassz! Egy szép testalkat hosszabb távon csak életmódváltással tartható meg. 

Igyál sok vizet!

Elcsépeltnek hangzik, ugyanis szinte mindenhol csak azt hallani, hogy igyál megfelelő mennyiségű vizet. Ha nincs benned elég folyadék, a tested azonnal vészjeleket küld, ami már amúgy is terhelve van a fogyókúra által. Éppen ezért nem árt rendszeresen inni egy-egy pohár vizet, esetleg cukormentes gyógyteákat. Naponta 2,5 liter ideális mennyiségnek tűnhet, amit nyáron érdemes egy kicsit megemelni, bár valószínűleg amúgy is jóval szomjasabb leszel a nagy melegben. 

Közvetlen étkezések előtt és után azonban nem érdemes túl sokat inni, ugyanis könnyedén felhigulhatnak benned az ételek. Ez gyomorpanaszokat és refluxot okozhat, ami csak tovább ront a helyzeten. A puffadás sokszor ezért keletkezik, ugyanis az emberek nagy része az étkezésekhez jelentős mennyiségű vizet fogyaszt. 

Vigyél be elegendő ásványi anyagot és vitamint!

Nem, sajnos nem elég, ha sok zöldséget és gyümölcsöt eszel! Ha falusi vagy és hozzájutsz saját termesztésű finomságokhoz, akkor nyáron még talán nem lesz gond, de az év többi részében érdemes plusz ásványi anyagokat és vitaminokat szedni. 

Különösen fontos a D-, a C- és a B-vitaminok, illetve a magnézium. A diéta nagymértékben ki tudja meríteni a raktárakat, így hatalmas károkat és hiányállapotot okozhatsz a szervezetedben. Amellett, hogy sok salátát, zöldséget és teljes kiőrlésű dolgokat fogyasztasz, érdemes további készítményeket szedni, hogy biztosan ne lépjen fel semmi probléma a fogyókúra alatt. Igen kellemetlen, ha súlyt szeretnél veszíteni, közben pedig lebetegedsz, gátolva ezzel az előrelépést.

Kétséges
Egészséges
Kétséges
Egészséges
Kétséges
Egészséges
Kétséges
Egészséges
További anyagok