12 °C, Budapest
12 °C
Budapest
Holnap
22°
Holnapután
24°
Kedd
25°
2022.05.28. szombat, Emil, Csanád
filter.hu filter.hu

Képek használata a marketingben

A marketing többről szól, mint egyszerűen csak üzenetet közvetíteni az ügyfeleknek.

Érzelmeket, szükségleteket és vágyakat is magában foglal. Ahhoz, hogy ezeket az erős érzelmeket kiváltsa a fogyasztókból, egy kicsit nagyobb lendületet kell adnia marketingjének és reklámozásának – képeken keresztül.

A marketing vagy a reklámszöveg képek nélkül olyan, mint a fagylalt feltétek nélkül… elvégzi a munkát, de nem igazán izgat, igaz? Ugyanez vonatkozik a csak szöveges hirdetésekre, blogbejegyzésekre, webhelyoldalakra és egyebekre.

Persze, átadja üzenetét, de valóban hagy maga után? Valószínűleg nem.

Ezért van szüksége képekre a marketingben.

A képek emlékezetesek.
Egy gyönyörű kép vagy lélegzetelállító fotó láttán általában tovább marad bennünk, mint amire emlékszünk egy rövid leírás, blogbejegyzés vagy hirdetés olvasása során. Valójában a látottak több mint 65%-ára emlékszünk… szemben a hallottak 10%-ával.

A képek gyorsabban kommunikálnak.
Rohanó világban élünk, és a fogyasztók naponta több mint 5000 hirdetést látnak. A képek kulcsfontosságúak a marketingben, mert gyorsabban emésztődnek fel. Az olvasóknak csaknem 10 másodpercbe telik, hogy feldolgozzák és eldöntsék az írott szöveg értékét, nem beszélve az olvasáshoz szükséges időről.

Másrészt a kép mentális és érzelmi hatása szinte azonnal (körülbelül 100 ezredmásodperc alatt) megtörténik.

A képek megtartják az olvasókat.
A képek kitartásra ösztönzik az olvasókat. A TIME szerint a webhely látogatói valószínűleg nem maradnak 15 másodpercnél tovább a webhelyen vagy a blogon.

Az érdekes és lebilincselő képek segíthetnek látogatóinak abban, hogy több időt töltsenek az Ön cikkeivel és webhelyein.

képek növelik a nyitottság és az elköteleződés arányát.
Függetlenül attól, hogy a tartalma szöveget illusztráló képeket vagy egyszerűen egy cikket kísérő képeket tartalmaz, az olvasók vizuális elemeket szeretnének látni. A képeket tartalmazó cikkek és blogbejegyzések több mint 90%-kal több megtekintést kapnak, mint azok, amelyek nem tartalmaznak képeket. A sajtóközlemények is 45%-kal nőtt a nézettség, ha fényképet vagy videót is tartalmaznak.