16 °C, Budapest
16 °C
Budapest
Holnap
26°
Holnapután
24°
Szombat
25°
2022.05.18. szerda, Erik
filter.hu filter.hu

Hogyan forradalmasította az Y generáció a kaszinó játékokat?

Az online szerencsejátékok rengeteget fejlődtek az elmúlt években. Ez egyrészt a technológia fejlődésének köszönhető, másrészt pedig annak, hogy felnőtt egy olyan generáció, amely számára az online lét már teljesen természetes.

Az 1980-as évek elején született emberek voltak az elsők, akik gyermekkorában teljesen természetes volt a videójátékok használata, és az online elérhetőség ma már alapvető számukra a szerencsejátékok, az online kaszinó szolgáltatások területén is.

Ezzel együtt az is elmondható, hogy az elmúlt évtizedben az internetalapú szerencsejátékok száma robbanásszerűen megnőtt. A játékok ma már rugalmasan játszhatók mobil és asztali eszközökön is. A legtöbb ember számára a játékok használata teljesen természetes. De nézzük is meg, hogy hogyan járult ehhez hozzá az Y generáció, és az általuk támasztott elvárások.

A korosztályok és az egyes kaszinójátékok

Az általános meghatározás szerint az Y generációhoz az 1981 és 1996 között született emberek tartoznak. Azok pedig, akik 1997 után születtek, már a Z generáció tagjai. Az Y generáció jelenleg tehát már jócskán felnőttkorban van. Az ő fiatalkorukban kezdődött a digitális technológia csúcskora, amikor a körülöttünk lévő világ egyre inkább digitalizálódott. A mobilszolgáltatások kora viszont már az eggyel később generáció jellemzője.

Mindkét generáció a digitális kor terméke, ezért is fontosak a szerencsejáték-ipar számára. Az 1980-as években és később született emberek számára az újítások jelentik a normát. Egyre nehezebb őket high-tech előnyökkel meghökkenteni.

Az ezredforduló környékén születettek a videojátékokon nőttek fel, és az ő tapasztalataiknak köszönhető az online szerencsejátékok megjelenése. Hogy relevánsak és versenyképesek maradjanak, az üzemeltetők elkezdték fejleszteni online jelenlétüket, és olyan termékeket hoztak létre, amelyeknek közös jellemzői vannak a videojátékokkal. Eközben az offline létesítmények új típusú szórakozási lehetőségekkel bővültek, mint például népszerű zenészek koncertjeinek megszervezése vagy exkluzív bevásárlóközpontok megnyitása. Ez a generáció inkább a kütyüket részesíti előnyben, mint a fizikai jelenlétet. Szeretik azokat a tevékenységeket, amelyeket otthonuk kényelmében, megfizethető módon élvezhetnek.

Az Y és a Z generáció az online kaszinók világában

Ahhoz, hogy az Y és a Z generáció figyelmét elnyerjék, az üzemeltetőknek be kellett fektetniük a reszponzív dizájnba, a további gamifikációba és a termékeik testre szabásába. A digitális nyerőgépek például több mint tárcsák készletei szórakoztató karakterekkel. Tartalmazhatnak lenyűgöző narratívákat a kincskereséstől kezdve a vámpírromantikán át a főzésig bármiről.

A kiváló felbontás, az érdekes történet és az effektek azonban csak a történet egy része. A játékosok azt szeretnék, hogy bármilyen eszközön játszhassanak. Emellett rugalmas, biztonságos és kényelmes módszerekkel történő fizetést is elvárnak.

Az igényeik kielégítése érdekében a kaszinó befektetnek a mobiloptimalizálásba és az alkalmazásfejlesztésbe. Olyan fizetési rendszereket vezetnek be, amelyek betéti- és hitelkártyákkal, elektronikus pénztárcákkal, banki átutalásokkal és utalványokkal működnek. Ma már a felhasználók több száz játékot játszhatnak útközben is.

Az 1981 után született emberek óvatosak azzal kapcsolatban, hogy mit csinálnak online, és hogyan osztják meg adataikat. Szinte minden felhasználó digitális lábnyomot hagy az interneten, amely tükrözi érdeklődési körét és lehetséges preferenciáit. A szolgáltatók felhasználhatják ezeket az adatokat, hogy termékeiket vonzóbbá tegyék.

Minden generáció hatással van a szerencsejáték-szolgáltatásokra, és az azokhoz való hozzáállásra. Az Y generáció többet követel ezen a téren, mint azok, akik korábban születtek, míg a Z generációnak még nehezebb megfelelni. Ennek eredményeképpen a szerencsejáték termékek és szolgáltatások színvonala folyamatosan emelkedik, a szolgáltatók és a játékfejlesztők egyre inkább testre szabhatóvá és rugalmassá teszik termékeiket.