16 °C, Budapest
16 °C
Budapest
Holnap
26°
Holnapután
24°
Szombat
25°
2022.05.18. szerda, Erik
filter.hu filter.hu

Így lehet eredményes a Facebook kampányod

Hirdetsz, de nem hozzák az eredményt a Facebook hirdetések. Próbálkozol tovább, növeled a hirdetések költségét, a siker azonban elmarad. Itt az ideje, hogy elgondolkozz és új alapokra helyezd a Facebook kampányaidat!

Hogyan lehet megtérülő kampányokat létrehozni? 

Ahhoz, hogy egy valóban megtérülő kampány egyáltalán kivitelezhető legyen, ismernünk kell a termék, a szolgáltatás minden aspektusát és a vállalkozás működését.

A hirdetési kampány eladható termékre, szolgáltatásra kell, hogy épüljön, a weboldal és az értékesítési folyamatok rendben kell, hogy legyenek, valamint legyen kellően megfelelő az árrés, hogy az elvárt nyereségesség is hozható legyen. 

Minden sikerhez vezető út relatív hosszú és teszteléssel van kikövezve. Kulcsfontosságú szempont tehát a folyamatos nyomon követés és optimalizálás. 

Ha a direkt értékesítés nem működik, akkor rendszerben kell gondolkodni. A hirdetési rendszer során látogatókat szerzünk, akiket érdeklődővé teszünk, majd vásárlókká generálunk. 

Mikor és miben segíthet neked egy marketing ügynökség?

Amennyiben felismerted, hogy a social media marketing és a Facebook hirdetések kezelése nem is olyan egyszerű feladat, mint amilyennek tűnik, főleg úgy, hogy azok komoly megtérülést is jelentsenek, mindenképp érdemes szakemberre bíznod. 

Az olyan tapasztalt csapat, mint az MP Marketing ügynökség megfogja a kezed és végigvezet a Facebook hirdetések útvesztőjében, ha vállalható a cél, a meghatározott idő és a ráfordított költségkeret. Ezek az eredményeket hozó együttműködés alapjai. 

Egy marketing ügynökség szakértelemmel és tapasztalattal tud segíteni abban, hogy a kampány megtérülési időszaka rövidüljön, a megfelelő konverziókat érje el. A kampányok több mint felénél minimálisan 2-3 hónapra feltétlenül szükség van ehhez. 

A megfelelő kampány költségkeret tudatos meghatározása elengedhetetlen, és egy profi marketing csapattal készíttetni a Facebook hirdetéseket célok és eredmények mentén befektetést igényel. 

Befektetés alatt pedig sokszor nemcsak a Facebook hirdetések kivitelezését kell érteni, a profitábilis kampányidőszak alatt a weboldal és az értékesítési folyamat átstrukturálása is elképzelhető.

A sikeres kampány lépései

Ahhoz, hogy egy kampány végén sikereket könyvelhess el, a weboldal és az értékesítési tölcsér teljes átvilágítása szükséges, ezt követően jöhet a kampányterv elkészítése.

Kérdés: a kampány céljait milyen hirdetésekkel, hirdetési rendszerekkel lehet a legoptimálisabban elérni, ezekhez milyen kreatív anyagokat kell készíteni? A kreatívok elkészítésével párhuzamosan pedig a Facebook Pixel beállításáról se feledkezzünk meg! 

Mindezek után indulhatnak a hirdetések, melyeket folyamatosan ellenőrizni és optimalizálni kell, hogy a leghatékonyabban tudjuk a hirdetési költségkeretet felhasználni. A rendszeres elemzés rendkívül fontos, mindig van és lesz mit fejleszteni!

Hazai cikkek
Külföldi érdekességek
Hazai cikkek
Külföldi érdekességek
Hazai cikkek
Külföldi érdekességek
Hazai cikkek
Külföldi érdekességek
További anyagok