12 °C, Budapest
12 °C
Budapest
Holnap
13°
Holnapután
13°
Szombat
2021.12.01. szerda, Elza
filter.hu filter.hu

A műanyag reklámtáblák felhasználási lehetőségei

Hatékony, illetve figyelemfelkeltő módszerrel kívánja reklámozni a cégét? Akkor a műanyag táblákat az Ön számára találták ki. Ezek nemcsak minőségi reklámfelületet biztosítanak, hanem egy jó grafikával még rendkívül mutatósak is, így kiváló lehetőséget adnak a vállalkozása számára, hogy további ügyfeleket érjen el.

De vajon hogyan és miként lehet ezeket felhasználni? Cikkünkben részletesebben bemutatjuk az említett promóciós eszközöket. 

Mik is azok a műanyag reklámtáblák?

Ezeket a típusokat általában kültéren alkalmazzák, ahol információkat tüntetnek fel a vállalattal kapcsolatban. Legyen szó cégérről, különleges ajánlatról, kedvezményről, esetleg egy új termék vagy szolgáltatás népszerűsítéséről, bármely esetben hasznosnak bizonyul a reklámtábla. Ezeket főként az új érdeklődők bevonzására találták ki, hiszen egy nagyméretű reklámfelülettel könnyen fel lehet kelteni a járókelők figyelmét.

A digitális nyomtatással készült, kül- és beltéren egyaránt használható táblák UV és vízállóak. Általában habosított műanyag lemezből készülnek, de létezik fém szendvicslemezből készült típus is. Kétféle eljárással gyártják őket. Az egyik a közvetlen digitális nyomtatás, ami azt jelenti, hogy a műanyag lemezre a nyomtató közvetlenül nyomtatja rá a grafikát. Mivel nincs közbenső hordozóanyag, így nagyon ellenálló, tartós reklámfelület jön létre. A másik megoldás, amikor a nyomatot egy öntapadó fóliára nyomtatják rá, majd ezt az öntapadó fóliát ragasztják rá a műanyag táblára. Mindkét megoldásnak megvan a maga előnye és hátránya. A közvetlen nyomtatás tartósabb kültéren, az öntapadó fóliás megoldás viszont jobb minőségű (nagyobb felbontású) nyomatot biztosíthat, ami beltéren fontos szempont. A Reklámeszköz.hu műanyag reklámtábla kiínálatában minden piacon fellelhető típust megtalál.

Mire jók a műanyag táblák?

Talán mondani sem kell, hogy ezek célja tulajdonképpen a figyelemfelhívás, hogy az arra járó leendő ügyfeleket tájékoztassuk, megálljanak és betérjenek az üzletünkbe. Ez a gazdaságos reklámozási forma lehetőséget ad, hogy a szokásosnál nagyobb méretű reklámfelületet használhassunk.

Kiválóan alkalmasak olyan helyeken, ahol mindenképpen strapabíró és tartós megoldásra van szükség. Mivel egy praktikus és könnyen elhelyezhető termékről van szó, egyszerűen kommunikálhat az arra járókkal. Akár már a megnyitás előtt is kiteheti a táblát, így felkeltve a figyelmet, hogy itt hamarosan valami újdonság található majd meg. 

Milyet érdemes beszerezni?

A tervezéskor mindenképpen érdemes odafigyelni arra, hogy mekkora méretű felületet kívánunk létrehozni, mert a tábláknak van egy maximális mérete. A tábla alapanyagánál nagyobb méretű reklámfelületet több darabból lehet kivitelezni.

A grafika elkészítése közben vegyük figyelembe, hogy a tábla mekkora méretű lesz és milyen messze lesznek tőle a járókelők. Érdemes optimálisan nagy, olvasható betűmérettel, illetve rövid üzenettel ellátni az adott reklámeszközt, hogy az információ könnyen befogadható legyen.