21 °C, Budapest
21 °C
Budapest
Holnap
26°
Holnapután
27°
Hétfő
28°
2021.08.06. péntek, Berta
filter.hu filter.hu

Ismerd meg közelebbről a feladatkezelés korszerű menetét

Milyen módon és gyakorlatokon keresztül oldható meg a feladatkezelés egyszerűsítése és hatékonyabbá tétele céges szinten? Mennyit nyerhet azzal a komplett csapat, ha a feladatkezelést sikerül flottul megoldani?

Leginkább ezekkel a kérdésekkel foglalkozunk kiemelten a cikkben. Nem titkolt szándékunk kedvet csinálni ahhoz, hogy lépéseket sikerüljön tenned a feladatkezelés korszerűsítésének, illetve hatékonyabbá tételének az irányába.

Mennyivel volna könnyebb az élet, ha nem volna több elfelejtett feladat?

Rendkívül kellemetlen, amikor egy érdeklődőről azért maradtok le, mert senki nem hívta őt időben. Hasonlóan fájó az a bevételkiesés, ami egy-egy késve kiküldött számla miatt jelentkezik. Az elfelejtett feladatok tehát rendszerint kellemetlenséggel járnak, akár anyagi, akár adminisztratív értelemben.

Úgyhogy annál inkább célszerű megoldást találni arra, hogy ne legyen több elfelejtett feladat. Ezért is praktikus gyakorlat a korszerű feladatkezelő rendszerek használata, amelyeknek köszönhetően nem kell többé az elfelejtett feladatok miatt aggódni.

Nálatok is sokat segítene, ha a feladatkiosztás egyszerűbben működne?

Képzeld csak el, hogy post-it cetlik, e-mail küldözgetés és kényes megbeszélések helyett a munkanapokon felmerülő feladatok kiosztása csak egyetlen kattintást igényelne. Vagyis elég volna maximum néhány másodperc, és a szóban forgó task máris az illetékes csapattag elé kerülne.

Az ilyen szinten strukturált és optimalizált vállalati működés direkt vagy közvetett módon mindenki érdeke. Jól járnak vele a munkatársaid, hiszen mindenki egyértelmű rendszer mentén tudja, hogy az adott napon milyen feladatok várnak rá.

Hasznos neked is, hiszen a feladatok elosztása és teljesítése időveszteség nélkül működhet, extra kapacitást felszabadítva a cégben. Ezenfelül pedig az ügyfeleid is jól járnak, merthogy a kiszolgálásuk gyorsabban, magasabb szinten valósulhat meg.

Korszerű rendszert használva az adminisztrációs feladatok is egyszerűsíthetők

Tipikusan erre a célra kerültek be például a CRM rendszerbe a különféle sablonok. Mindössze pár kattintás, és az egyes adminisztratív teendők egyébként időigényes lépései nagyságrendekkel könnyebben és gyorsabban intézhetők.

Legyen szó egy-egy késedelmes számlával kapcsolatos emlékeztető kiküldéséről, ajánlatadásról vagy akár lead generálásról, az egyes részfeladatok egyszerűsítése elképesztően sokat lendíthet a hatékonyságon.

Persze ezt is lehet fokozni, méghozzá gondosan megkomponált automatizmusok segítségével. Ott van példaként az ajánlatkérés menete. Képzeld csak el, hogy lassú és gyötrelmes e-mailezgetés helyett az érdeklődő egy előre beállított formulán keresztül választhat az őt érdeklő opciók között, majd ehhez mérten kap automata, ugyanakkor egyedi ajánlatot.