13 °C, Budapest
13 °C
Budapest
Holnap
10°
Holnapután
13°
Hétfő
18°
2021.04.23. péntek, Béla
filter.hu filter.hu

A YCLIENTS funkciói: online időpontfoglaló, digitális naptár és Stripe integráció

A YCLIENTS rendszerét ma már több mint 21.000 vállalkozás használja és több mint 150.000 szakember világszerte, legfőképpen Kelet – Európában. Magyarországon pedig 2019 óta van jelen magyar ügyfélszolgálattal. A YCLIENTS sikere töretlen, hiszen számos olyan funkciót alkot és alkotott meg, amelyek mind egy célt szolgálnak: növelni a vállalkozások nyereségét. A cikkben három remek YCLIENTS funkciót mutatunk be.

Az online időpontfoglalás és a YCLIENTS

Az emberek akár 75 százaléka online jelentkezik be, vagy kér időpontot egy – egy szolgáltatásra, mivel az emberek kedvelik az online időpontfoglalást. A rendszer, a bejelentkezések 25 százalékát munkaidőn kívül rögzíti. Ez is azt mutatja, hogy az emberek ilyenkor érnek rá bármilyen szolgáltatásra is időpontot kérni és napközben sem idejük, sem pedig lehetőségük nincs a telefonálgatásra. Főleg, ha próbálkoznak ugyan, de nem járnak szerencsével.

A statisztika azt mutatja, hogy azok az emberek, akik egyszer már foglaltak online módon időpontot, nem szívesen váltanak ismét a telefonos időpontfoglalásra. Merthogy az online időpontfoglalásnak számos előnye van.

Az online időpontfoglalásra bárhonnan van lehetőség és ezzel a szolgáltatással máris kitűnhetünk a konkurencia színes táborából, hiszen ma még nem sok vállalkozás biztosítja ezt a lehetőséget a vendégei számára.

Az online időpontfoglalás nem csak gyors és pontos, de a hibalehetőségeket is kizárja. A vendégek ráadásul akkor is tudnak időpontot foglalni, amikor a telefonos időpont egyeztetésre már nincs mód, például éjszaka vagy hétvégén.

Az online időpontfoglalás tehát a weboldalra integrálható modul, amelynek segítségével a vendégnek lehetősége nyílik interneten keresztül, bárhol és bármikor, a nap 24 órájában időpontot foglalni a szolgáltatásaidra. Bővebb információért kattints az yclients.com/hu weboldalra.

Az online időpontfoglalás nagyon hasznos, hiszen ezzel korlátozhatjuk a csoportos események létszámát és ezzel megelőzhetjük a túljelentkezést. Továbbá lehetővé válik az összes csoportos esemény elemzése.

A digitális naptár és az YCLIENTS

A digitális naptár rendszerét is az YCLIENTS dolgozta ki. Ezzel a funkcióval is bővülhet a vendégkör és meg is könnyíti a szolgáltatók munkáját. A digitális naptárba, akár a közösségi médiából is érkezhet időpontfoglalás. Az online módon foglalt időpont belekerül a szolgáltatást nyújtó digitális naptárába, mindez úgy, hogy a vendég és a szolgáltatást nyújtó nem is beszél egymással.

A bankkártyás előlegfizetés a YCLIENTS rendszerével

A szolgáltatást nyújtók, a vállalkozások, örülhetnek az YCLIENTS új funkciójának, avagy a bankkártyás előlegfizetésnek, hiszen ezzel a funkcióval online időpontfoglalás esetén előleget kérhetnek a vendégektől.

Egyes szolgáltatások lemondása, jelentős bevételkiesést jelenthet a szakembernek. Tapasztalat, hogyha az online időpontfoglaláskor előleget kell a vendégnek fizetni, akkor nem fogja lemondani az időpontot, ha mégis, akkor a szolgáltatást nyújtót nem éri akkora mértékű anyagi kár, hiszen a szolgáltatás értékének töredékét online módon kézhez kapja. Mindez a YCLIENTS új funkciójának, a Stripe-nek köszönhető. Ezzel az integrációval minden YCLIENTS tulajdonos meghatározhatja, hogy mely szolgáltatásokhoz és/vagy szakembernél tegye elérhetővé az online előlegfizetést. Ez lehet kötelező bizonyos szolgáltatásoknál, de lehet opcionális is.

Ennek az integrációnak a segítségével, a vendég egyszerűen csak kiválasztja a szakembert, a kívánt szolgáltatást, a dátumot, az órát, véglegesíti, és a rendszer a továbbfizetésre küldi, ahol a Stripe integrációnak köszönhetően, ki tudja fizetni bankkártyával, GooglePay, vagy ApplePay alkalmazással.