5 °C, Budapest
5 °C
Budapest
Holnap
-1°
Holnapután
Hétfő
12°
2021.01.22. péntek, Vince
filter.hu filter.hu

Kerülj első helyre a Google-ben!

Mi hat az átkattintási arányra? Több évtized és több milliárdnyi keresési találat bizonyította, hogy a Google első oldalának organikus keresési találataira kattintanak legtöbben, ezért a cégek számára rendkívül fontos, hogy hol helyezkednek el a találati listán.

Több évtized és több milliárdnyi keresési találat bizonyította, hogy a Google első oldalának organikus keresési találataira kattintanak legtöbben, ezért a cégek számára rendkívül fontos, hogy hol helyezkednek el a találati listán. Általánosságban elmondható, hogy az első vagy második oldali helyezés már rendkívül jónak számít. Minél előbb helyezkedik el cégünk a találati listán, annál többen fogják megtalálni termékeinket, növelve potenciális ügyfeleink számát. Egy-egy ilyen organikus pozíció többet ér a vásárlók szemében, mintha csupán hirdetéseink jelennének meg, ám igazán jó eredményeket az organikus találatok és a hirdetések együttes használatával érhetünk el.

keresőoptimalizálás

A helyezések megértéséhez legfőképpen a Google találati oldalának kialakítását kell megvizsgálnunk, hiszen hiába sikerült elérnünk, hogy a weboldalunk előkelő helyezést kapjon a Google-ben, innentől válik igazán keménnyé a verseny. Az oldal tetején találhatók a fizetett hirdetések, alattuk a snippetek, és általában az organikus találatok közé ékelve a Google térkép, majd az oldal alján ismét fizetett hirdetések következnek.

Elég csak Ads hirdetésre költenem?

Bár a Google hirdetések szerepelnek a találati oldal tetején, a kutatások és a tapasztalatok azt bizonyítják, hogy a felhasználók sokkal megbízhatóbbnak tartják az organikus találatokat. Mindemellett a Google algoritmusa a hirdetések közül is csak a legrelevánsabb, legminőségibb tartalmakat jeleníti meg az adott kulcsszóra. Mindazonáltal fontos, hogy éljünk a hirdetési lehetőséggel is, minél több esélyt adva marketingünknek.

SEO

Keresőoptimalizálással a jó helyezésért

Manapság már nem elég csak kulcsszavakkal operálni. Az organikus találatok sorrendjét legfőképpen a keresett oldalra mutató linkek száma, a tartalom minősége és a RankBrain, a Google keresőalgoritmusának egy része határozza meg. A Google így bizonyosodik meg arról, hogy az álalunk kínált tartalomban sokan megbíznak és hivatkoznak is rá, valamint, hogy a tartalom nemcsak minőségi, de hosszú és mélyre ható is. Ha biztosra akarunk menni, érdemes profi keresőoptimalizálás szolgáltatást igénybevenni.