A tárgy a legfontosabb
Senki nem fogja elolvasni a hírleveledet, ha nem kelti fel az érdeklődését a levél tárgya. Legyen 30 és 50 karakter közötti a hossza, ami mobilon is teljesen megjelenik. Tartalmazza a legfontosabb tudnivalókat, például akciót hirdetsz, korlátozott ideig elérhető, amit kínálsz, ingyenesen szállítasz vagy ajándék jár a termék mellé. Ezekkel nagyobb eséllyel bírod kattintásra az olvasóidat.
Legyen reszponzív a dizájn
Egy PC-re készített, mobilon esetlenül megjelenő hírlevéllel sok érdeklődőt veszíthetsz. Senki sem fog azon próbálkozni, hogyan teheti olvashatóvá a rosszul megjelenő hírleveledet. Jelenjen meg mobilon is tökéletesen!
Szólítsd meg az olvasódat
A címlistádban jó eséllyel a címzett neve is szerepel az email címe mellett. Használd! A levelet kezdd személyre szólóan, ne Kedves Címzett, hanem Kedves Anna legyen az első mondatod. Ezzel szimpátiát ébresztesz az olvasódban, aki így nagyobb eséllyel olvas tovább.
Ne használj túl sok képet
A hírleveled elolvasását kockáztatod, ha sok képet teszel bele, esetleg képeken jeleníted meg a szöveges tartalmakat is. Idegen feladótól érkező levelekkel szemben bizalmatlanok az emberek. Ha a levelező nem tölti le automatikusan a levélben lévő képeket, ezen a ponton könnyen elveszíted őket. Mellesleg az is előny, ha a leveled mérete minél kisebb, amit kevesebb képpel könnyebb megtartani.
Rendelkezz SMTP kiszolgálóval
Ha a feliratkozott érdeklődőidet rendszeresen szeretnéd hírlevelekben tájékoztatni, egy dedikált SMTP szerver megkönnyíti a dolgodat. Az AB Plusz kínálatában elérhető csomagokkal minimum egy, de akár 15 fix IP-címed is lehet. A szolgáltató gondoskodik róla, hogy ezek ne szerepeljenek spam listákon, így az üzeneteid nagyobb eséllyel érnek el a címzetthez. Több IP-cím esetén a rendszer véletlenszerűen választja ki, hogy melyikről küldi éppen a levelet. Ezzel elkerülöd, hogy bizonyos szolgáltatóknál túllépd az óránként meghatározott, maximálisan fogadható emailek számát.
Legyen egyértelmű, hol lehet leiratkozni
Bár a cél az, hogy megőrizd azokat, akik egyszer már feliratkoztak, olyan címzettekre nincs szükség, akiket nem érdekel a hírleveled. A leiratkozási lehetőség legyen könnyen megtalálható.
Ügyelj a GDPR betartására!
Személyes adatokkal dolgozol, mint a név és email-cím, melyek kezeléséhez be kell tartanod a vonatkozó szabályokat.
Sok sikert!