Emlékszik még az első napra? Amikor bejegyeztette vállalkozását, megalapította cégét, és egyedül, vagy 1-2 fővel hozzálátott a munkának? Ugye, milyen távolinak tűnik? Pedig lehet, hogy alig pár év telt ez azóta. Ha azonban kezdenek szűkösek lenni a keretek, már nem férnek el a garázsban vagy a vendégszobában, nem tudják, az új kollégát hova ültessék le, bizony itt az ideje az irodabérlés időszakának! Kiadó iroda Debrecenben nagy választékban található, így kényelmesen válogathat a lehetőségek közül. Segítünk elindulni, mutatjuk, milyen részletek igényelnek kiemelt figyelmet.
Nehéz univerzális választ adni, hiszen ez az adott cég profiljától függ. Hatékonyság tekintetében elmondhatjuk, hogy applikációfejlesztőket akár otthoni munkavégzéssel is alkalmazhatunk évekig, azonban például egy könyvelőiroda vagy pályázatíró vállalkozás viszonylag gyorsan rendezett irodai környezet, közös munkatér után kiált. Ha pedig felmerül a partnerek, potenciális ügyfelek fogadása, egy kulturált tárgyaló azonnal szükségessé válik. Ilyenkor nem érdemes halogatnia, hiszen vállalkozása renoméján eshet csorba.
Szintén cége válogatja, azonban, ha már bérelhető irodát keres, igényeit ne adja lejjebb a legmagasabbnál. Egy debreceni irodaház kiadó helyiségei legyenek világosak, szellősek, irodán vagy házon belül korszerű tárgyalóhelyiségek kell, hogy rendelkezésre álljanak. Ezen felül a kiskonyha vagy akár menzás étterem, portaszolgálat vagy recepció, takarítás, 24 órás biztonságiőr szolgálat, parkolóhelyek mind olyan „extrák”, amiket érdemes felmérni.
Alapszabály, hogy jól megközelíthető helyre van szükség – ez azonban minden cégnek mást jelent. Gondolkodjon ügyfelei, beszállítói fejével: honnan jönnek, milyen közlekedési eszközzel, jellemzően mikor? Ezekkel az információkkal már körvonalazódik a kép, így eldöntheti, Önnek a nagyszámú parkolóhely, a közeli buszmegálló, vagy az ugrásnyira található bevásárlóközpont a legfontosabb. Hiába kap esetleg anyagilag kedvezőbb ajánlatot egy félreeső, logisztikailag nehézkes helyen, ne itt spóroljon a bérleti díjon.
Érdemes olyan kiadó irodahelyiség mellet dönteni, amelyben van legalább egy kisebb, ajtóval zárható tér, melyből az Ön irodája is kialakítható. Munkatársai akár egy, akár több szobában dolgoznak majd, egy nagy, minden kolléga leültetésére alkalmas, levegős, napfényes, korszerűen felszerelt tárgyalóra is szükség lesz – ahol például egy koccintással az új irodába való beköltözést is megünnepelhetik!