Hírlevélküldő rendszerekkel hatékonyan elérheti a potenciális vásárlóit
A hírlevélküldő rendszerek segítségével Ön egyedi, személyre szabott ajánlatokat küldhet a feliratkozók számára. A hírlevél küldésének időpontját számos különbözö eseményhez kötheti. Népszerű választásnak számít, ha a megrendelést követően bizonyos idő után automatikusan küldi ki a hírleveleket, de kosárelhagyás esetén is újból felkeltheti a potenciális vásárlók érdeklődését.
Az Unasnál történő webáruház nyitás segítségével Ön nem csak a hírlevélküldő rendszereket kaphatja meg azonnal, hanem az élő chatet, marketingmérő funkciókat és számos további szolgáltatást is. A legnépszerűbb hírlevélküldő rendszerek között megtalálható a MailChimp és a SalesAutopilot, illetve a Webgalamb és a Listamester is, így Ön számos lehetőség közül választhat.
A fejlettebb hírlevélküldő rendszerek mérik a megnyitási arányokat, nyilvántartják a konverziós arányokat, és természetesen a különböző kampányokat is hatékonyan kezelik. Érdemes tehát a hírlevélküldés lehetőségeit kihasználni, hiszen még mindig hasznos értékesítési módszer az egyedi ajánlatok közvetítése.
Élő chat ügyfélszolgálattal azonnal kommunikálhat az érdeklődőkkel
Számos vásárló még csak mostanában kezdett el megbarátkozni az internetes, személytelen értékesítéssel. Ezek a vásárlók szívesebben vásárolnak a fizikai boltokban, azonban az élő chat segítségével közelebb kerülnek a személyes értékesítéshez. A webáruházakban található élő chatek jelentősen növelik az emberek bizalmát, hiszen azonnali kapcsolatfelvételre nyújtanak lehetőséget.
Szerencsére rengeteg élő chat szolgáltatás elérhető a piacon, és akár ingyenes verziók közül is lehet választani. A fejlettebb, kiforrottabb élő chat rendszerek a felhasználói viselkedést is képesek hatékonyan elemezni, így Ön sokkal tisztább képet kaphat a vásárlói szokásokról. Az UnasShop rendszerében jelenleg több mint 10 külső chat szolgáltatás érhető el.
Természetesen a legnépszerűbb a Facebook Messenger, amely hiába nem egy tipikus élő chat, de az emberek többsége leginkább ennek a használatában bízik. Használható azonban többek között a Smartsupp és a Zopim, illetve a Zendesk és a Whatsapp is. A WebWithMe segítségével pedig a webáruház és a vásárló között képernyőmegosztás is megvalósítható, és valós időben támogathatja a felhasználókat az eligazodásban, illetve a vásárlásban.