20 °C, Budapest
20 °C
Budapest
Holnap
12°
Holnapután
Szombat
2020.04.08. szerda, Dénes
filter.hu filter.hu

Válassz természetes méregtelenítőt!

Szeretnéd könnyíteni anyagcseréd? Elég volt a telt és puffadt érzésből? Nem kell böjtölni és napokig csak folyadékot fogyasztani annak érdekében, hogy fellélegezzen a szervezetünk. Bőven elég, ha kissé módosítunk étkezési szokásainkon, és a könnyed emésztés érdekében több magas rosttartalmú élelmiszert fogyasztunk. Ez segít minket megszabadulni a méreganyagoktól és könnyít beleinken, gyomrunkon. Lássuk a titkot!

A tudatos étkezés alapja a salátafogyasztás

Az egészséges élet egyik fontos sarokpontja, hogy naponta fogyasszunk elegendő zöldséget és gyümölcsöt. Ez ideálisan 5 adag legyen, és lehetőleg nyers formában kerüljön a tányérunkra. A saláta nagyon könnyű étel, viszont - szintén egészséges - egyéb alapanyagokkal változatossá és laktatóvá tehetjük. Ilyen például, ha felturbózzuk finom csirkemellel, bulgurral, avokádóval, de tehetünk hozzá olajos magvakat. Így teljes értékű - például - vacsora válhat belőle! A Zöldlevelecske Salátaműhely weboldalán a legkiválóbb receptekből készített, minőségi saláta válogatások közül csemegézhetsz, és még házhoz is szállítják neked Szegeden és környékén!

A salátafogyasztás további előnyei

A gazdag vitamintartalmán és ásványi forráskészletén túl, szuper antioxidánsok vannak benne, melyek harcba indulnak a méreganyagokkal szemben. Fogyókúra esetén is azért tud beválni, mert könnyedsége mellett elmondható a salátákról, hogy hatékonyan gyorsítják az anyagcserét és tisztítják a szervezetet.

Csonterősítő hatása további kedvező tényező, melyért a benne lévő K-vitamin felel, mely növeli a csontsűrűséget. Ebben legjobb a spenót - amit nyersen ajánljunk -, ráadásul rendkívül jó ízű is.

A szív egészségéért szintén az salátákban lévő antioxidánsok felelnek. A tökéletes hatás érdekében ajánljuk még, hogy minőségi, hidegen sajtolt olajokkal locsoljuk meg a tetejét, esetleg még napraforgómaggal vagy szezámmaggal is fokozzuk gazdagságát. Szívünkért így sokat teszünk.

Egyél, hogy szép legyél

Az egészséges étkezés azonnal meglátszik bőrünk állapotán és minőségén. Kicsit sem túlzás azt állítani, hogy az áhított normál bőrtípus elérése érdekében, illetve a lehető legfeszesebb kontúrokért a napi salátafogyasztással sokat tehetünk. Bőrszépítő vitaminként tartják számon az A-, B-, C-, D- és E-vitamint. Az az állítás itt is igaz, hogy a változatosság gyönyörködtet. Minél inkább változatosabb zöldségeket, gyümölcsöket fogyasztunk, annál nagyobb az esélye, hogy több oldalról is megtámogatjuk bőrünk szépségét, feszességét és szervezetünk egészségét egyaránt.

Így tárold a salátád

A saláta mindig frissen a legfinomabb, azonban apró trükkökkel hosszabb időre is “feszesen” tarthatjuk. Mindig a hűtőnk hidegebb részére helyezzük, és a gyümölcsöktől messze tegyük, ugyanis az érettebb darabokból felszabaduló etiléngáz miatt salátánk rövid idő alatt foltosodásnak indulhat!

Mozogni kell!
Kellékek, étrend
Mozogni kell!
Kellékek, étrend
Mozogni kell!
Kellékek, étrend
Mozogni kell!
Kellékek, étrend
További anyagok