Ahány ember, annyi féle – és ez a közhely a reklámfogyasztásra is igaz. Van, aki a digitálisra esküszik, más a printre. Talán nem gondolnánk, de a legtöbbünkre még mindig vagy még inkább hatással van egy brosúra egy vásárlást megelőzően. Mit árul el a cégünkről egy szóróanyag?
Hacsak nem egy barlangban éljük le az életünket, bizonyára kivettük már a részünket az egy főre eső átlagos katalógusadagból. Függetlenül attól, hogy a helyi edzőterem szolgáltatásait hirdeti, eladásra váró ingatlant mutat be, vagy a saját üzletünket propagálja, a brosúra erőteljes és hatékony eszköze a közönség informálásának. Feltéve, hogy a prospektus dizájnja tökéletes.
Márpedig ha nyomtatott anyagról, katalógusról, matricáról, vagy akár meghívóról van szó, akkor valójában arculatról beszélünk. Mert a nagyszerű forma arra készteti a közönséget, hogy mindent elolvasson arról, amivel az üzletünk foglalkozik. Az üstökösnél gyengébben ragyogó csillagok a kukában végzik.
A márkajelzés ugyanakkor sok dolgot jelenthet sok embernek. Végeredményben ez az üzletünk nyilvános arca, egy olyan egyedi identitás, amire a vásárlóink emlékeznek és amiben megbíznak. Ha egy jól megtervezett dizájn és következetesen alkalmazott márkajelzés áll minden tevékenységünk középpontjában, az megtöbbszörözi a kommunikációnk hatékonyságát – az online marketingtől kezdve a hirdetésen át a brosúrákig.
Miért éri meg nyomtatott anyagon hirdetni egy terméket vagy szolgáltatást?