2 °C, Budapest
2 °C
Budapest
Holnap
Holnapután
Vasárnap
2019.11.14. csütörtök, Aliz
filter.hu filter.hu

Miről árulkodik egy brosúra?

Céges arculat papírformában

Ahány ember, annyi féle – és ez a közhely a reklámfogyasztásra is igaz. Van, aki a digitálisra esküszik, más a printre. Talán nem gondolnánk, de a legtöbbünkre még mindig vagy még inkább hatással van egy brosúra egy vásárlást megelőzően. Mit árul el a cégünkről egy szóróanyag?

Hacsak nem egy barlangban éljük le az életünket, bizonyára kivettük már a részünket az egy főre eső átlagos katalógusadagból. Függetlenül attól, hogy a helyi edzőterem szolgáltatásait hirdeti, eladásra váró ingatlant mutat be, vagy a saját üzletünket propagálja, a brosúra erőteljes és hatékony eszköze a közönség informálásának. Feltéve, hogy a prospektus dizájnja tökéletes.

Márpedig ha nyomtatott anyagról, katalógusról, matricáról, vagy akár meghívóról van szó, akkor valójában arculatról beszélünk. Mert a nagyszerű forma arra készteti a közönséget, hogy mindent elolvasson arról, amivel az üzletünk foglalkozik. Az üstökösnél gyengébben ragyogó csillagok a kukában végzik.

A márkajelzés ugyanakkor sok dolgot jelenthet sok embernek. Végeredményben ez az üzletünk nyilvános arca, egy olyan egyedi identitás, amire a vásárlóink emlékeznek és amiben megbíznak. Ha egy jól megtervezett dizájn és következetesen alkalmazott márkajelzés áll minden tevékenységünk középpontjában, az megtöbbszörözi a kommunikációnk hatékonyságát – az online marketingtől kezdve a hirdetésen át a brosúrákig.

Miért éri meg nyomtatott anyagon hirdetni egy terméket vagy szolgáltatást?

  • Mert költséghatékony – a start upoknak és a kkv-knak ritkán van komoly tőkéje, amit marketingre fordíthat. Ha például összedolgozunk más kisvállalkozókkal egy-egy vásáron, a nagy tételben együtt megrendelt katalógusért verhetetlen árajánlatot kaphatunk.
  • Mert következetes márkaépítő eszköz – egy szemet és agyat kápráztató nyomtatvány sokáig fenntartja az üzletünk felé irányuló érdeklődést. Önkéntesen viszi magával a közönségünk mindazt az információt, amit tevékenységünkről beletettünk.
  • Mert eléri a célközönséget – a szórólapokat, prospektusokat eleve megkerülhetetlenül a közönség orra elé készítik, amit aztán magukkal visznek, feltéve, hogy vonzza a tekintetüket.
  • Mert bőségesen van hely a tevékenységünk bemutatására – nincs szigorúan limitálva a felhasználható felület.
  • Mert számtalan csatornán terjeszthető – bevásárlóközpontokban, vásárokon, konferenciákon, újságokkal, stb.
  • Mert eltehető későbbre referenciának – és ezzel a lehetőséggel szeretnek élni az ügyfelek. (Ki nem tett még el soha IKEA katalógust?)
  • Tartós – minél tovább tart végignézni egy nyomtatott hirdetést, és minél tovább megőrizhető, annál jobban bevésődik.
  • Mert jól használhatók promóciókhoz – letéphető kuponokkal, időzített ajánlatokkal.
  • Mert az életed részévé válhat – egy tetszetős plakátot szívesen kitesznek a szoba falára, egy képeslapot eltesznek emlékbe.