Az MBLM marketingügynökség Brand Intimacy Study című, márkákról szóló tanulmányának 2019-es kiadásában az Apple és a Google volt az a két cég, amely a legtöbb amerikai vásárlót meggyőzte arról, hogy termékeik elengedhetetlenek a túléléshez.
Az Apple és a Google felhasználóinak 38 százaléka vélekedett úgy, hogy nem tudna élni a cég termékei nélkül.
Az Amazon, a Coca-Cola és a Microsoft kerültek a második helyre.
A 400 márka rangsorában a 12 legtöbbre becsült cég között egyenlő arányban voltak szolgáltatók, főleg az internetes és a szoftver cégek, valamint a gyártók.
Bár az amerikaiak leginkább az amerikai cégekhez kötődtek, a japán autógyártó Toyota, és a svéd streaming szolgáltató Spotify is bekerült az első 12 közé.
Nyilvánvaló, hogy ezeknek a márkáknak a létfontosságú jelentősége nem értelmezhető szó szerint - egy kivétellel. A Walmart élelmiszer-kiskereskedő lánc néhány településen az egyetlen friss gyümölcs- és zöldségforrás.
A márkák, amelyek nélkül az amerikaiak nem tudnak élni
Emberek százalékos aránya, akik azt állítják, hogy a márka nélkül nem tudnának élni
A közvéleménykutatást 3000 fogyasztó körében végezték el 400 márkával kapcsolatban.
Forrás: MBLM Brand Intimacy Study 2019
Forrás: Statista