23 °C, Budapest
23 °C
Budapest
Holnap
25°
Holnapután
22°
Péntek
21°
2023.06.06. kedd, Norbert
filter.hu filter.hu

Ezek azok a márkák, amelyek nélkül az amerikaiak nem tudnak élni

Néhány márkának hűséges vásárlói vannak. Sőt, vannak emberek, akik azt mondják, véget érne az életük, ha ezek nélkül kellene élni. 

Az MBLM marketingügynökség Brand Intimacy Study című, márkákról szóló tanulmányának 2019-es kiadásában az Apple és a Google volt az a két cég, amely a legtöbb amerikai vásárlót meggyőzte arról, hogy termékeik elengedhetetlenek a túléléshez. 

Az Apple és a Google felhasználóinak 38 százaléka vélekedett úgy, hogy nem tudna élni a cég termékei nélkül. 

Az Amazon, a Coca-Cola és a Microsoft kerültek a második helyre.
A 400 márka rangsorában a 12 legtöbbre becsült cég között egyenlő arányban voltak szolgáltatók, főleg az internetes és a szoftver cégek, valamint a gyártók. 

Bár az amerikaiak leginkább az amerikai cégekhez kötődtek, a japán autógyártó Toyota, és a svéd streaming szolgáltató Spotify is bekerült az első 12 közé. 

Nyilvánvaló, hogy ezeknek a márkáknak a létfontosságú jelentősége nem értelmezhető szó szerint - egy kivétellel. A Walmart élelmiszer-kiskereskedő lánc néhány településen az egyetlen friss gyümölcs- és zöldségforrás.

A márkák, amelyek nélkül az amerikaiak nem tudnak élni

Emberek százalékos aránya, akik azt állítják, hogy a márka nélkül nem tudnának élni

A közvéleménykutatást 3000 fogyasztó körében végezték el 400 márkával kapcsolatban.

Forrás: MBLM Brand Intimacy Study 2019

Forrás: Statista

Hazai cikkek
Külföldi érdekességek
Hazai cikkek
Külföldi érdekességek
Hazai cikkek
Külföldi érdekességek
Hazai cikkek
Külföldi érdekességek
További anyagok