Szászrégenben élek, a hegedűk városában. Romániában itt gyártják a legtöbb hegedűt. Szürreális festő vagyok és sok festményemen tér vissza a hegedű témája. Nem sokat tudok a hangszerekről, amelyeket fotóztam: úgy tudtam a belsejükbe betenni a kamerát, hogy elromlottak és megnyitották őket javításra. Az első ilyen egy nagybőgő volt egy barátom műhelyében, a második egy nagyon régi francia cselló a napóleoni időkből. Amiens-ben találtam Dominique Leroy karmester otthonában – mondta.
A Berlini Filharmonikusok promóciós kampányából vette a legtöbb inspirációt. – Nem tudtam, hogyan készültek a képek. Még csak abban sem voltam biztos, fényképek-e vagy digitális alkotások, szóval a projektem igazi kihívás volt számomra. Párszor kísérleteztem super wide+makró lencsével, azután megjelentek a speciális lencsék, mint amilyen a Laowa15 mm-es makró objektív.
Nagyszerű, szórakoztató kihívás volt a megfelelő atmoszférát kialakítani a hangszeren belül. Először falisztet használtam, és a legjobb fényviszonyokat egy mennyezeti villanykörte adta. Mindenfelé vittem a csellót a házban, játszottam a különböző szögekben eső fénnyel. Remélem, folytatódik a sorozatom: még több hangszer és más érdekes tárgy fotózását is tervezem szokatlan perspektívákból – fejezte be a fotós.
Forrás: boredpanda
További híreink a fotózás és a fotók világával kapcsolatosan - kicsit lejjebb ezen az oldalon!