A Megasztárban feltűnt fiatal énekesnőt, Radics Gigit hatalmas megtiszteltetés érte az elmúlt időszakban. Lehetősége nyílott, hogy saját illatot tervezzen.
Az egyik jó nevű parfümház, a Holland Aromatics tulajdonosai, Rody és Michael Vlaarkamp meghallották a tehetséges lány semmihez nem fogható hangját. Annyira megfogta őket Gigi éneke, hogy felkéréssel fordultak hozzá, vegyen részt a következő nevükhöz köthető illat megkreálásában.
Nem meglepő, hogy az énekesnő hatalmas lelkesedéssel fogadta a lehetőséget.
„Melyik nőt ne venne le a lábáról egy ilyen lehetőség? Mint kiderült, az elmúlt években én is követtem el hibákat, amikor illatot választottam magamnak. Mára megtanultam, hogy milyen illatok állnak nekem jól, mi illik a személyiségemhez. Egy négyfős csapat volt ebben a segítségemre, a parfümőr mellett designer és csomagolástervező is segített. Hittek az ösztöneimben, Rody és Michael pedig a legjobb tanárok, akkor is türelmesek voltak, amikor rossz irányba kerestem a nekem való illatot. Ilyenkor kicsit magamra hagyott Michael, engedte, hogy egyedül találjak vissza a helyes útra, a jó illathoz. Elkelt a segítség, hiszen a parfümőrnek kb. 2500 illatalapanyag áll rendelkezésére a komponáláshoz. Első lépcsőben csak illatakkordokat szagolhattam, amik néhány alapanyag összekeveréséből keletkezett alapillatokat jelent. Ezekből kiválasztottam négyet, az elképzelésemhez, ízlésemhez legközelebb állókat, és megbeszéltük, hogy milyen irányban kezdjen rajtuk dolgozni a parfümőr. Tehát, nem úgy kell elképzelni, hogy kiválasztottam 5-6 illatot azt összekeverték, és már kész is a parfüm, hanem az akkordokból (nagyon egyszerű illatmintákból) négyet választottam ki, majd ezekhez került hozzá szépen lépésenként a többi illatösszetevő. A parfümőrökkel való hónapokig tartó konzultáció, szagolgatás, sok-sok dilemma után született meg a végső illatverzió" - mesélte lelkesen.
Parfüm választásakor Gigi elsősorban a citrusok és a virágok (például a jázmin) illatát kedveli. A támogatásával megszülető parfüm magán viseli ezeket a jegyeket, a FLORIENTAL illatcsaládba tartozik virágos, keleties jegyekkel rendelkezik. Aki ért az illatszerekhez (vagy látta a Parfüm című filmet), az tudja, hogy ezeket a piperecikkeket piramisként kell elképzelni. A piramis alját alkotja a „Bázis” ez marad a bőrön legtovább, akár 24 óráig is érezhető. Középen van a „Szív” ez alapján kerülnek különböző illatcsaládokba a parfümök és általában ez határozza meg legjobban egy parfüm karakterét, végül pedig a piramis tetején található a „Fejillat” ez párolog el a leghamarabb 30 perc után már nem is érezhető.
„Az én parfümöm esetében, a fejillat egy csillogó mandarin, a szívillat virágos, jázminos jegyeket mutat, míg a bázisjegy egy selymes vaníliás illat, amelyet egy kis fűszeres fás, mósuszos illattal tettünk még különlegesebbé. Az volt a célom, hogy egy olyan illat szülessen meg, ami egész nap visszaköszön, inspirál – nem csak engem, másokat is, akik használják. Garantáltan más érzést nyújt reggel, délben és este is. Univerzális, friss, mégis karakteres illatot alkottunk meg” – meséli az énekesnő.
A parfüm nevének megválasztása valószínűleg nem okozott gondot a 35 országban jelen lévő vállalat kreatív szakembereinek. Hiszen mi más illene jobban egy olyan szépségcikkhez, amit Radics Gigiről neveztek el, mint a Golden Voice! (Arany Hang)
Már csak napok kérdése és a Golden Voice by Radics Gigi kapható lesz mind az interneten, mind az egyik legkedveltebb hazai drogériahálozat üzleteiben.
További érdekes cikkeket találsz lentebb, a "Szépségtippek" témánkban: