szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az egyik legnépszerűbb magyar Youtube-csatornává vált a Gulyás Márton alapította netes tévé, a Partizán, amely ezek után hagyományos tévécsatornákkal is szeretne együttműködni.

Nagyot futott 2020-ban a Partizán közéleti ügyekkel foglalkozó Youtube-csatorna, amely az elmúlt évben megduplázta a követőinek számát, a nézettsége pedig tizenötszörösére nőtt - írja a Média1.

A Gulyás Márton által indított Partizán megtöbbszörözte a feltöltött tartalmakat és színesítette is a témáit: a közéleti ügyeken kívül idén már bulvárszereplőkkel, celebekkel is foglalkoztak (Gáspár Győzővel, Pumped Gabóval például), igaz, ezekkel a vendégekkel is elsősorban a társadalmi hatásukról beszélgettek.

A Youtube-csatornán a legtöbb megtekintést azonban továbbra is a politikához köthető témák, így például 300-400 ezres nézettséget generáló, az Orbán-család meggazdagodásának háromévtizedes történetét bemutató videók érték el. Az ehhez hasonló sztoriknak, és a rendre 200 ezres megtekintés fölött teljesítő politikusi portréfilmeknek köszönhetően a Partizánnak az utóbbi félévben a havi átlagnézettsége másfélmillió volt.

Karácsony Gergely a Partizánban, miután megválasztották főpolgármesternek.
Facebook / Partizán

A Média1-nek a produkciós vezető, Schőn Edina elárulta, hogy a közel százezer követővel rendelkező Youtube-csatorna 2021-ben újabb kihívásokat keres magának, és az országos elérésük növelése érdekében az online penetráció mellett a regionális tévékkel való együttműködésekre is szeretnének támaszkodni, valamint podcasteket és nyilvános rendezvényeket is szeretnének csinálni.