Kerítés, jogszabályok, a menekült terrorista, megmentjük a hazát, nem kellenek a bevándorlók, megvédjük a munkahelyeket, a kultúránkat, a korrupciót. Ja az már törvényes az megy szépen a maga kisvasútján. Már lassan egy éve elindult a Fidesz és Orbán Viktor a menekülteket ellenséggé tevő hadjárata a párt népszerűségének a visszaszerzése céljából. Na erről pont nem beszélt a hivatalos hazudozás, de kellett valami a jól körülhatárolható probléma amelynek segítségével el lehet terelni a belső, általuk elkövetett bűncselekményekről a figyelmet, és el lehet vele vezetni az emberek ellenszenvét a kormányzás tehetetlenségéről . Csak néhány ilyen cselekedet amelyet a Fidesz szeretett volna akkor a hallgatás mély gödrébe lökni. Brókerbotrány, Szíjjártó zakója, kitiltási lista,közbeszerzési pályázatok nyertesei, stadionok, útadó, Simicska G napja.

Első körben magyar nyelvű plakátokat helyeztek ki az ország számos pontján a menekültek ellen, mert akkor azok már szép számmal jöttek át az alig őrzött határon. Ez nem is nekik szólt igazán már csak a nyelv meg nem értése miatt inkább az indulatok felkorbácsolása volt a cél, meg a figyelem elterelése a belső lopásokról. Na és persze néhány haver szépen keresett is ezzel. Már ekkor tudott Orbán Viktor a válság bekövetkezéséről a menekültekkel kapcsolatban, de neki fontosabb volt a saját népszerűsége visszaállítása, mint az emberi körülmények megteremtése. És ehhez a nemzetet is képes volt megosztani. Civilek vették át az állam feladatát, ellátták, útbaigazították a sok gyerekkel, és néha tolószékkel háború elől érkezőket. Volt közöttük rossz ember? Persze hogy volt, csak az állam már ekkor sem azt a munkát végezte el ami akkor feladata lett volna, és amit most számon kér mindenkitől. Nem regisztrálta, nem ellenőrizte a háború elől menekülőket, kik is ők valójában.

Ráengedte őket az ország belsejére. Ismét a lakosság látta el az állam feladatát a határtól a fővárosig, ők igazították el a kisgyermekes családokat, ők rajzoltak térképet a befogadó állomásokról a pályaudvarok közelében a menekülteknek. Az állam csak állt a segítségre várók hullámával szemben, és még uszított is ellene a nyilatkozataival. A határon létesített néhány befogadó állomást ahol állatként dobálták az ellátást a menekült családok közé. A Keleti pályaudvar környékén hetekig tanyáztak a továbbhaladó menekültek, mert egy sem akart ebben a tündérországban maradni, de Orbán Viktor és a kormánya a végsőkig feszítve a türelmüket hetekig ott tartotta őket mindenféle ellenőrzés nélkül. Hátha azok elkeseredettségükben rombolni kezdenek, és akkor lecsaphat rájuk. De nem ez történt.

Az értelmetlen pusztítás elől a hazájukból menekülők egyszer csak megindultak a nyugat felé a magyar utakon, amire Orbán Viktor és bandája nem volt felkészülve. A lakosság ismét megmutatta emberi arcát, ellátta a gyalog menetelőket, és melléjük állt. Orbán Viktor ezt nem engedhette meg magának. Gyorsan buszokat küldött e gyaloglók elé, és mindenféle ellenőrzés nélkül a nyugati határhoz vitte őket, ahol az osztrák hatóságok át is vették azokat. Kiürült a Keleti környéke, pár ezer ember már elérte célját ahova eredetileg is tartott. Csak ők nem készültek fel Orbán Viktor aljas tervére, amelyben nekik lett volna a gonosz szerepe kiosztva, így regisztráció nélkül jutottak át az általuk elérni kívánt célig. Volt köztük rossz ember? Biztos, de ez akkor nem volt szempont.

Szeptember 15. életbe lép az új jogi korlátozás a menekültekkel kapcsolatban, Mind ellenség aki menekült a Fidesz és Orbán Viktor akaratának megfelelően. Lezajlik a röszkei csata, ahol a menekültek addig a napig simán átmentek a határon, majd buszra vonatra szállva elhagyták tündérország barátságtalan földjét. Ja! Addig vajon közülük mennyit engedtek át regisztráció nélkül a kormány felkészületlensége miatt? Mert ugye a menekültek gyorsan akartak haladni, a kormány meg várta a megoldást a jogszabálytól. És az be is következett. Bűncselekmény lett a határt övező drótkerítés átlépése, ami addig már az addig még barátinak tartott horvátok felől is lezárta már a határt pár milliárdért a menekültek elől. Na azóta a horvátok is másként néznek a kedves szomszédra.

A menekültek új utat kerestek a továbbhaladásukhoz. Orbán Viktor akarata ellenére a szerb hatóságok a horvát határra vittek belőlük napi pár ezret, és ott utat mutattak nekik a továbbhaladáshoz. A horvátok nem győztek hálálkodni a magyar kormánynak a határ lezárásáért, ami rájuk tolta a menekültek továbbhaladását. Szépen meg is köszönték ezt, első körben a legközelebbi velünk közös átkelőre szállították a menekültek ezerszámra összetorlódott tömegét. Volt közöttük rossz ember? Persze hogy volt! És mit tett a magyar kormány az áttolt tömeggel a horvát határon? Szépen buszra, és vonatra rakva őket elvitte őket a nyugati határra, és megmutatta nekik az utat az továbbhaladáshoz a céljuk felé. Regisztrálta őket? Dehogy? Beszél Orbán Viktor vagy bármelyik talpnyalója a több százezer ilyen módon az országon átutaztatott menekültről. Hülye vagy? Egy szót sem szólt. Elmondták a valós számot ezzel kapcsolatban? Pont.

Most Orbán Viktor újra a nemzet megmentőjének a szerepét ölti magára. Közben a nemzeti bank százmilliárdokat tol át az alapítványaiba a közös pénzből ami akkora már elvesztette közpénz jellegét Kósa Lajos szerint. A közbeszerzéseket már nem is titkolt céllal a haverok felé irányítják, akik szépen el is lopják azt. A földárveréseken maga a törvény benyújtója szakít egy nagyot, de az Orbán család is jól jár, Mészáros Lőrinc nem is tudja mennyiért kellett a miniszterelnöknek földet venni. A hatvanpusztai birtok körül egy kuvasz ólálkodik az öt kastély körül, ahol szintén az Orbán család a gazda. A saját lábon álló férjes asszony az Orbán családból tanítani kezd a Corvinuson, közben a férje világítási bulija egyre sötétebb lesz a városok éjszakájában. De azért vesz pár kastélyt szerte az országban.

És akkor most Orbán Viktor a borzalmas robbantások áldozatait is felhasználja a maga hatalma érdekében. Mindent a menekültekre fog, és mindenért őket teszi a felelőssé. Na akkor ki engedett az unió területére több százezer menekültet ellenőrzés nélkül, amit most számon kér? Ki használja ki az áldozatokat a maga érdekében miközben lehet neki is szerepe van az események bekövetkezésében? Most akkor kinek kellene számot adni a cselekedeteivel? Ezen érdemes lenne elgondolkozni. BANDITA.

 
 

Címkék: menekült határ kerítés Fidesz regiszrtráció ORBÁN VIKTOR

A bejegyzés trackback címe:

https://banditapolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr508521220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 09:31:34

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

2015. január
index.hu/belfold/2015/01/11/orban_gazdasagi_bevandorloknak_nem_adunk_menedeket/
Orbán: Gazdasági bevándorlóknak nem adunk menedéket

A kormányfő úgy fogalmazott: a bevándorlásról és az azzal összefüggő kulturális kérdésekről az eddigieknél sokkal nyíltabban, őszintébben, teljes egyenességgel kell beszélni. Azt is kijelentette, hogy abban reménykedik, a mostani események higgadt, nyugodt elemzése abba az irányba viszi majd el az európai vezetőket és Brüsszelt is, hogy egy szigorú, a bevándorlást korlátozni akaró politika nyerjen polgárjogot Európában.

konrada 2016.03.25. 09:31:38

Ez tutira valami fideszes provokátor írta, hogy megerősítse az embereket abban, hogy a ballib-ek mekkora hülyék, és hogy elterelje őket a valódi problémáktól...

...mert ennyire hülye nem lehet olyan valaki, aki tud írni, és számítógépet kezelni...

siriq111 2016.03.25. 09:46:29

@BircaHang Média: Az LMP mar a nagy menekultvalsag megindulasa elott beadott jopar torvenymodositast ezzel kapcsolatban. Kotelezo regisztracio , ujjlenyomat stb. A fidesz nem kert belole. Maguknak csinaltak az egesz felfordulast. Nincs miert mosdatni a fideszt. Nyakik benne voltak.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 10:09:47

@siriq111:
Hazudsz..

Az LMP ezt nyár végén Aususztisba dobta be a köztudatba, mikor a kerítés már rég épült.

Megjegyzem kerítés nélkül az újlenyomat rögzítés se lehetséges, hisz a zöldhatáron tömegesen átszökő migráns nem fog sorba állni ujjlenyomatot adni.

==T== 2016.03.25. 10:18:23

@konrada: Ki kell ábrándítsalak, a ballibek tényleg ennyire hülyék.

konrada 2016.03.25. 10:24:08

@==T==:
Én meg nem hiszem el. Ha komolyan így gondolnák, akkor nem 2/3, hanem 4/5 is meg lenne a kormánynak a következő választáson, pedig már 1/2-t is sokallom...

Niebur 2016.03.25. 10:32:25

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Nem szoktam hazudni. Nem vagyok fideszes.
Talán azzal kellene foglalkoznod, hogy mit TETT a magyar kormány és nem azzal, mit mondott.

csak egy néző 2016.03.25. 10:36:30

Csak egy kérdésre várom a választ.

Miért kellett ezt a hordát hetekig az ország fővárosának az egyik legforgalmasabb terén kempingeztetni?
Vajon kinek az ötlete volt ez és mi volt vele a célja???

==T== 2016.03.25. 10:41:24

@konrada: Akkor olvass rendszeresen Szabó Tímeát, Bősz Anett-et, egy Szigetvárit vagy ha ez nem elég, akkor Paprika Kingát vagy TASZjelentit.

siriq111 2016.03.25. 10:41:50

@Ballib Cenzúrázók Réme 6: Meg egy vita video is keszult ezzel kapcsolatban. Ennyit errol :D

==T== 2016.03.25. 10:45:14

@csak egy néző: Senki nem kempingeztette őket, ott kellett volna felszállniuk a menekültáborba menő vonatra.

De pedagógiai szempontból arra is jó volt, hogy a hülye pestiek, akik esetleg addig azt hitték, hogy ez nem az ő gondjuk ráébredjenek, hogy de igen...

$pi$ 2016.03.25. 10:45:16

@siriq111: "elott beadott jopar torvenymodositast ezzel kapcsolatban. Kotelezo regisztracio"

Én úgy tudom a regisztráció mindig is kötelező volt, nem? Hogy is van ez?

$pi$ 2016.03.25. 10:49:02

@csak egy néző: "Miért kellett ezt a hordát hetekig az ország fővárosának az egyik legforgalmasabb terén kempingeztetni?"

Hetekig? Két nap után jöttek az osztrák libbantak kocsikkal, hogy hazavigyék a kedvenceiket, a harmadik nap már gyalog indultak neki a az útnak, hogy eljussanak germoney-be, még aznap délután elakadtak, mert elfáradtak és ki kellett menteni őket buszokkal.

Afrika steht an der Elbe 2016.03.25. 10:49:15

A liberálisok arcátlanságának nincs határa.

siriq111 2016.03.25. 10:53:12

@$pi$: Roviden mert mennem kell: nem nem volt kotelezo legalabb is a fidesz reszerol anno meg meg sem fogant ez a gondolat. Itt konkretan az adatokat amiket a menekulokkel kapcsolatban felvettek majd megosztottak volna az EU-s szervekkel(rendorseg, belbiztonsagiakkal stb. ). Lenyegeben senkit nem engedtek volna at a hataron tolunk illetve be amig ez a regisztracio meg nem tortenik(ujjenyomat vetelezese stb. ). Mivel tobb mint 200 ezer meneultet dobott at a fidesz a szomszedoknak igy joggal merul fel az ertelmes emberben, terrorizmus tamogatasa mar meg is valosult bizonyos formaban. Egyebkent ez tokeletesen bele illik a profiljaba a mostani fidesz kormanynak. Itt van/volt a terrortorveny beadasa majd most megint egy modositott verzio. Ha az egesz menekult dolgot a helyen kezelik es nem sopornek le minden ertelmes torvenytervezetet a fidesz babok, akkor sokkal kezelhetobb lett volna az egesz helyzet. Momentan ez nem szolgalta volna a fidesz erdekeit, igy az lett ami es ahogyan.

csak egy néző 2016.03.25. 10:54:45

@==T==:
Tényleg?
Értem én, hogy kellett nekik az igazolás a propagandájukhoz.
Milyen érdekes, hogy később megoldották, hogy nem is érintették sem a vonatok, sem a buszok a fővárost.Talán már az elején a határ közelébe kellett volna építeni az ideiglenes táborokat, miután tudták, hogy a Merkelék simán beengedik ezt a hordát.

konrada 2016.03.25. 10:56:17

@csak egy néző:
...azok a balfékek küldték oda őket, akik egyfolytában azon nyígtak, hogy menjenek szabadon, és a Keletiből közvetlen a vonat.
...az más kérdés, hogy hagyták őket, mert ad 1: azon még nagyobb hiszti lett volna, ha nem engedik meg,
2. Valószinüleg tudatosan rájuk is hagyták, mert ezzel látványosan lehetett rádöbbenteni az embereket, mekkora balfékek azok, ami meg is látszik a párt-kutatási eredményeken.;))
(A politika művészet: nem elég valamit akarni, de érteni is kell hozzá;))

siriq111 2016.03.25. 10:57:40

Megjegyzem , en nem vagyok egyik partnak sem a tagja . Egy allampolgar vagyok es ezzel a jogommal elek is. Tobbek kozott , a allampolgar joga a politizalas is. Tetszik vagy sem a mostani kormanynak.

konrada 2016.03.25. 11:00:51

@siriq111:
Úgye te nem posztoltál azokba a bloggokba, ahol téma volt a hülye jobbikos p.csa, amelyik felrúgta a regisztrálás elől menekülőket, vagy ha igen, te voltál az, aki szerint jól tette...

...mert ha igen, s nem az utóbbi, akkor ez elég hiteltelen beírásod volt...

nniicckk 2016.03.25. 11:09:49

Roppant hiteles a baloldal politikaja. Miutan fel even at tamadtak, az orszagot, meg Orban Viktort, amiert korlatozza az akkor meg menekulteknek nevezett arabokat, most miutan Europa mar kezd ebredezni, hirtelen kiderul, hogy az egesz bevandorlasert Orban Viktor a felelos, mert nem allitotta meg oket. :)))))
Mindig mondjak hogy az emberek politikai emlekezete rovid, DE AZERT ENNYIRE NEM.
Csak fel eve tortent, hogy a balodal PONT AZ ELLENKEZOJET MONDTA ANNAK MINT AMIT MOST MOND.
Emlekezzunk, fel eve meg a regisztraciot is felesleges zaklatasnak tartottak a libbantak.

$pi$ 2016.03.25. 11:19:28

@siriq111: "Roviden mert mennem kell: nem nem volt kotelezo legalabb is a fidesz reszerol anno meg meg sem fogant ez a gondolat."

Én nem így tudom:
"A Dublin III. működtetésének alapja az ujjlenyomat. Ez mutatja meg, hogy mely országba lépett be először a menedékkérő. Ahova megérkezik először, ott kötelező regisztrálni, vagyis többek közt ujjlenyomatot venni tőle."

Akkor pedig nyilván nem adhatott be az LMP törvénymódosítást, hogy legyen kötelező a regisztráció, mert már kötelezp volt. De persze lehet, hogy tévedek.

csak egy néző 2016.03.25. 11:28:09

@$pi$:
"Augusztus utolsó napjaira elkészült a műszaki határzár, a Keletinél feltorlódott emberek viszont tüntetni kezdtek, hogy hadd mehessenek tovább Németországba. Ezt azért nem tehették meg, mert a Belügyminisztérium szerint csak úti okmány és érvényes vízum birtokában szállhattak volna vonatra. A rendőrség így nem engedte be őket a pályaudvarra.
Ez az állapot hetekig így maradt: időnként lezárták a pályaudvart, egyetlen vonat sem indult, ami a bel- és külföldi járatok utasait egyre frusztráltabbá tette."

konrada 2016.03.25. 11:37:54

@csak egy néző:
...mint írtam, a kitalálói a balfékek voltak, amiről a kormány aratta le a babért.

Ez utóbbihoz kellett az, hogy a politikában fogalmatlan nyuggerek, úrihölgyek is a hátuk közepére kívánják az így feltorlódott csőcseléket, meg azokat is, akik szerint kívánatosak azok...

Peterpapo 2016.03.25. 11:38:25

Na megint előjött, hogy a fidesz funok képtelenek értelmezni a szöveget. Nem az a baj, hogy tovább engedte őket, hanem az hogy alapvető ellenőrzés nélkül tette ezt. Hogyan lehetett volna ennyi embert regisztrálni? Talán úgy, hogy a plakát ragasztásra költött pénzt beléptetőkre kellett volna költeni. Nem akartak ujjlenyomatot adni? Akkor nem mehetsz tovább. Ahelyett, hogy keltette a hangulatot az a geci.

konrada 2016.03.25. 11:44:43

@Peterpapo:
...mintha már azért is világhíradó volt, amikor egyáltalán meg akarták őket állítani, nem hogy erőszakkal regisztrációra kényszerítsék őket...

...te hol voltál múlt nyáron?? Mert jó volna nekem is olyan helyen pihenni, ahová ennyire nem érnek el az információk!;))

tralalala 2016.03.25. 11:48:32

@Peterpapo: "Nem az a baj, hogy tovább engedte őket, hanem az hogy alapvető ellenőrzés nélkül tette ezt."

Mikor Bicskére vitte őket a vonat a táborba regisztrálni, a magadfajta a földhöz verte magát, hogy ez holokauszt, hogy szállítják az embereket az akaratuk ellenére.

"Nem akartak ujjlenyomatot adni? Akkor nem mehetsz tovább. "

Pontosan ezt csinálta a Fidesz, és erre visított a fél világ a magadfajta söpredékkel együtt, hogy ez fasizmus. Többek közt ez a blog is!

"fidesz funok"
FAN bazdmeg, nem FUN! Fun: móka, kacagás, szórakozás. Fan: fanatikus (rajongó).

$pi$ 2016.03.25. 11:48:54

@Peterpapo: "Talán úgy, hogy a plakát ragasztásra költött pénzt beléptetőkre kellett volna költeni."

Miféle "beléptetőkre"? Üres épületekre amiket nam használunk semmire? A migránsok azt mondták, hogy nem akarnak regisztrálni, európa meg azt mondta, hogy ne bátsd a migránsokat, engedd, hadd menjen ahova akar. Akkor minek kellett volna beléptetőkre pazarolni a pénzt?

"Nem akartak ujjlenyomatot adni? Akkor nem mehetsz tovább."

Megpróbálták. Berlintől Amerikáig mindenki azon hörgött, hogy milyen fasizmus van magyarországon.

"Ahelyett, hogy keltette a hangulatot az a geci."

A hangulatot igazából éppen a másik oldal keltette. A másik oldal volt, amelyik képtelen volt érvelni, fasiztázott, új falakat emlegetett, a szeretetre hivatkozott, arra, hogy szegény menekülteket magyarországon bántják, nem adnak nekik enni és így tovább. Ez volt a hangulatkeltés...

Sexual Harassment Panda 2016.03.25. 11:56:59

@$pi$: Persze, ugyanazok, akik szeptemberben ómájgádoztak, most kussolnak a kurva annyukba, ami most a görög/macedón határon történik.
Nem indulnak sem a különvonatok, sem az osztrák autók a menekültekért.
Dekurvaérdekes!

$pi$ 2016.03.25. 11:57:15

@csak egy néző: "Augusztus utolsó napjaira elkészült a műszaki határzár, a Keletinél feltorlódott emberek viszont tüntetni kezdtek, hogy hadd mehessenek tovább Németországba. Ezt azért nem tehették meg, mert a Belügyminisztérium szerint csak úti okmány és érvényes vízum birtokában szállhattak volna vonatra. A rendőrség így nem engedte be őket a pályaudvarra.
Ez az állapot hetekig így maradt:"

Nem, nem így van:

21:09 Hegyeshalom felé elindult a vonat

"Majdnem ötven perc késéssel, taps és üdvrivalgás közepette elindult Hegyeshalom felé a 20:10-es vonat a Keletiből. Nemrég elindult a Déli pályaudvarról is egy szerelvény azokkal a menekültekkel, akik késő délután gyalogolni kezdtek a Keletitől át a városon"

Ez szeptember 5.én történt, tehát az, hogy "hetekig" nem engedték őket ki" hazugság. Hetekig újra és újra jöttek, de mentek is tovább.

$pi$ 2016.03.25. 11:58:44

@Sexual Harassment Panda: "Dekurvaérdekes!"

No igen. Szerencsére azonban az emberek nagyobb része nem felejt... remélem.

Peterpapo 2016.03.25. 12:00:31

@konrada: Én arra emlékszem, hogy a kerítés miatt volt hőbörgés, nem a hivatalos regisztráció miatt.

@tralalala: Én biztos nem ágáltam a hivatalos regisztrációk ellen. Az ellen viszont igen, hogy csak magyar nyelvű papírok adtak a menekülteknek kitöltésre, ráadásul jól át is baszták őket.

A Fan-ban igazad van, biztos csak freudi elszólás, hogy vannak, akik élvezik, ha hülyének nézik őket.

@$pi$:

"hogy szegény menekülteket magyarországon bántják, nem adnak nekik enni és így tovább. Ez volt a hangulatkeltés..."

Ja tényleg. Mert közben nem bántották őket és kaptak egy halom kaját is. Tényleg. Csak akkor a magyar nyelvű plakátok, azok vajon mik lehettek? Figyelmeztetés a menekülteknek? Magyarul?

Peterpapo 2016.03.25. 12:03:45

@$pi$:

"Hetekig újra és újra jöttek, de mentek is tovább."

Egy sem maradt itt veszélyeztetni a magyar polgárokat és elvenni a magyaroktól a munkahelyeket? Pedig Orbán azt mondta, hogy azért jönnek ide. Akkor most mi is van azzal a hangulatkeltéssel?

$pi$ 2016.03.25. 12:06:42

@Peterpapo: "Ja tényleg. Mert közben nem bántották őket és kaptak egy halom kaját is. Tényleg."

Így van. Video készült rőla, százezerszám osztogatták a szendvicseket, gyümölcsöt, vizet. Youtube-ra fel van töltve hogyan rúgja be a vizet a migráns a sínek közé.

"Csak akkor a magyar nyelvű plakátok, azok vajon mik lehettek?"

Azok plakátok voltak. Éppen úgy, ahogyan európa más országaiban is, nézz utána a neten:

www.google.hu/imgres?imgurl=https://static-secure.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2013/7/26/1374860544056/In-the-UK-illegally-mobil-008.jpg&imgrefurl=http://www.theguardian.com/theguardian/2013/jul/26/illegal-immigrant-billboard-stunt&h=276&w=460&tbnid=OzqOVwSkq8QbDM:&docid=d1nuT-ezpZjaPM&ei=aBv1VuORG4my6ASg8ZRo&tbm=isch&client=ubuntu&ved=0ahUKEwjj5dnL2NvLAhUJGZoKHaA4BQ0QMwgdKAAwAA

"Törvénytelenül az UK-ban? Menj haza vagy letartóztatnak!"

Ez mi? Orbánfasizmus? Vagy nekik szabad?

$pi$ 2016.03.25. 12:08:54

@Peterpapo: "Egy sem maradt itt veszélyeztetni a magyar polgárokat és elvenni a magyaroktól a munkahelyeket? Pedig Orbán azt mondta, hogy azért jönnek ide. Akkor most mi is van azzal a hangulatkeltéssel?"

Konkrétan mit mondott az orbán amire itt hivatkozol? Azt mondta, hogy azért jönnek a migránsok, hogy elvegyék a magyaroktól a munkahelyeket? Nem, ilyet nem mondott.

És nem, nem igaz, hogy "egy sem maradt itt", jópáran nyilatkozták, hogy nekik tetszik az ország és maradnának. Nézz utána a youtube-on fenn vannak a riportok.

Peterpapo 2016.03.25. 12:09:07

@$pi$:

Azt a mindenit! Ezt az egybeesést! Angliában pont angolul beszélnek, ami világnyelv. Nahát! Mekkora mákuk van. Te okostojás. :)

konrada 2016.03.25. 12:10:18

@Peterpapo:
Akkor olvass utána, s qrva érdekes lesz az a rész, amikor rájössz arra, minek is kellett a kerítés....;))

"Mert közben nem bántották őket"
...ja, mint a szegény afgán családot, amelyet sínre löktek, vagy azt az alkaidás imámot, aki rohanvást igyekezett regisztrálni...;))

konrada 2016.03.25. 12:11:38

@Peterpapo:
Itt hálisten nem maradtak, de a görögöknél, Evzoninál...

eßemfaßom meg áll 2016.03.25. 12:11:57

@The Ghost Wolf: "Azért az elvátható lett volna, hogy az alapvető intézkedéseket megtegyék (regisztráció, fénykép, ujjlenyomat vétel stb.)"

Görögországban, ugyanis az az első schengeni EU ország.

Peterpapo 2016.03.25. 12:12:24

@$pi$:

1. Lehet, hogy Orbán nem mondta a saját szájával, de kiplakátoltatta.

2. Bár nem szó szerint, de te mondtad, hogy egy sem maradt itt, nem én. :) Azt írtad:

"Hetekig újra és újra jöttek, de mentek is tovább."

Vagyis nem maradtak itt.

eßemfaßom meg áll 2016.03.25. 12:13:08

@tralalala: "Migráns: "No fingerprint! Germoney germoney!"

Magyar balliberális szar: "Jaj csak tovább akar menni, fasizmus feltartóztatni!"

6 hónap múlva:

Migráns: "Ficki-ficki! Allah ahbar! Bumm!"

Magyar balliberális szar: "Úristen hogy engedhettétek tovább őket!" "

asszem ebben össze lett minden foglalva tökéletesre :)

Peterpapo 2016.03.25. 12:14:44

@konrada:

"...ja, mint a szegény afgán családot, amelyet sínre löktek, vagy azt az alkaidás imámot, aki rohanvást igyekezett regisztrálni...;))"

Kifelejtetted azt, akit a tévés "csak" elgáncsolt, meg azt a kisgyereket, akit megrúgott.

Peterpapo 2016.03.25. 12:16:15

@eßemfaßom meg áll:

Na igen, csak kér, hogy hazugság, mert akik robbantottak nem migránsok voltak, illetve, igazoltatták őket itthon, mégis tovább engedték őket. Kb ennyi csak a különbség.

tralalala 2016.03.25. 12:19:00

@Peterpapo: "Én arra emlékszem, hogy a kerítés miatt volt hőbörgés, nem a hivatalos regisztráció miatt."

Jahajj, ha ezer blog nem írta meg, hogy "minek baszogatni őket, csak át akarnak utazni", akkor egy se. Hagyjuk már. Magad se hiheted komolyan, amit írsz.

"Én biztos nem ágáltam a hivatalos regisztrációk ellen. "

De, de ágáltál bizony. Azzal érveltél, hogy ha regisztrál, akkor itt marad, és azt nem akarjuk.

egyenlito.blog.hu/2015/09/18/igy_lettem_ballibbol_turbomagyar_8_lepesben?full_commentlist=1#comments

Ezt te írtad ( 2015.09.19. 00:23:43 ):
"Neked is ajánlom azt a videót, abban elmondja a menekült, hogy ha ujjlenyomatot ad, akkor már nem mehet tovább innen. Ezt akarjuk?"

De egyébként a hozzászólásaidat végig egy dolog jellemzi, hogy minél jobban ellenkezz Orbánnal. Nem a többiek "orbán-fanok", te vagy "orbán-hater", és abból a szemszögből mindenki orbánfan, aki nem hány rá sugárban 7/24.

tralalala 2016.03.25. 12:23:05

@Peterpapo: "Na igen, csak kér, hogy hazugság, mert akik robbantottak nem migránsok voltak"

Nem, azok már integrálódtak :D

Szerinted Abdul Muhammad Ali inkább flamandnak, vagy inkább vallonnak tartja magát? :D

Baszki, ennyire nem lehetsz hülye. Ok, akkor nem a mostani migránsok fognak robbantani, meg ficki-fickizni Kölnben, hanem a gyerekeik, akiket már ki se lehet baszni. Húúúú de jó lesz.

Okos ember megelőzi a problémát, a buta ballib meg nem érti, hogy ez miért kell. Szerencsére a buta ballib jól elásta magát nem csak Magyarországon, de lassan egész Európában.

eßemfaßom meg áll 2016.03.25. 12:27:18

@Peterpapo: "Én arra emlékszem, hogy a kerítés miatt volt hőbörgés, nem a hivatalos regisztráció miatt."

a magyar liberálisdemokrata a kerítés miatt hőbörgött, a migráns meg leszarta a regisztrációt - és kényszeríteni gyebár nem lehetett mert az a faszistanáci dunábalövés első lépése - hanem ment át a ződhatáron amíg nem volt ott a kerités, De utána is baszott elmenni az átkelőhelyre, ment inkább másik ország felé ahol - micsoda meglepetés - továbbra se regisztálta senki

konrada 2016.03.25. 12:28:53

@Peterpapo:
"Kifelejtetted azt, akit a tévés "csak" elgáncsolt, meg azt a kisgyereket, akit megrúgott."

????Legalább ne ídézted volna be, amiben ugyanezt leírtam!;))))

eßemfaßom meg áll 2016.03.25. 12:30:56

@Peterpapo: te egyébként melyik univerzumban élsz?

eßemfaßom meg áll 2016.03.25. 12:33:23

@Peterpapo: nem gáncsolt el senkit, ideje lenne tullépned az index legendagyártásán, már a 444 is túllépett ezen

Hunyadi zokogna... ha látná......ezt 2016.03.25. 12:34:26

Cikkíró, te egy akkora ökör vagy, hogy egész nap csak bőghetnél....
Ami Orbánt illeti, szarláda kormányfő is tud néha ha muszáj neki a hatalmon maradáshoz, jó döntéseket hoznia.
A határ védéskörét teljesen a jobbiktól vette át, majd a maga köpenyébe burkolva tálalta fideszesen, azaz szarul.
A határ attól még nem átjáróház. Aki valóban segítséget kér az megáll a határon, beadja a hivatalos papírjait és engedelmesen vár a segítségre.
Itt semmi ilyet nem láttam. Egy ország védelme nem lehet felfüggesztve pár ezer ember miatt. Nagyon szomorú, de ez van. Előbb utóbb úgy is kiderül, hogy sokan vagyunk és felesleg elég fanatikus ahhoz, hogy új hazát keressen a lusta, tespedt, elkényelmesedett eredetik helyén. Aki ezt hagyja az KIHAL onnan.
Ennyike....

Andy73 2016.03.25. 12:43:51

Mindig van lejjebb az indexen.
Ha ilyen marad a baloldal színvonala, akkor megint kétharmad lesz két év múlva.

N. Barbie 2016.03.25. 12:45:58

Csak a szokásos, undorító, hazug ballib ömlengés.
Lényeg: amikor minden illegális bevándorlót regisztráltak, akkor az volt a baj ballibbantaknál, hogy sokáig tart, szegénykék már mennének tovább. Amikor nem regisztrálták mindet, tehát gyorsabban takarodhattak ki az országból, akkor most meg az a baj.
Van/nincs rajta sapka eset.
Szánalmas, jó lenne kedves ballibek eldönteni mit akartok és ahhoz ragaszkodni, nem mindig úgy változtatni a hozzáállást, ahogy épp jobban illik a napi orbánozásba.

Peterpapo 2016.03.25. 12:49:08

@tralalala:

Húú ez tényleg nagy ágálás. Vagy lehet, hogy csak egy kérdés amit egy olyan személynek intéztem, aki gyűlöli a menekülteket? Nem tudom, döntsd el te helyettem.

"De egyébként a hozzászólásaidat végig egy dolog jellemzi, hogy minél jobban ellenkezz Orbánnal. Nem a többiek "orbán-fanok", te vagy "orbán-hater", és abból a szemszögből mindenki orbánfan, aki nem hány rá sugárban 7/24."

Ebben teljesen igazad van, mert szent meggyőződésem, hogy Orbánnal nagyobb hazug, pökhendi, köpönyegforgató geci csak kevés van jelenleg a világban.

Peterpapo 2016.03.25. 12:51:47

@tralalala:

"Nem, azok már integrálódtak :D "

Bár nem a mostani esetben, de volt olyan is amelyik már itt Európában született. ;)

És akkor tőled is megkérdezem, hogy szerinted miért vártak ennyi időt, hogy megtegyék ezt az aljasságot?

Meg azt is, hogy azért mert van köztük egy pár agyatlan, elvakult, agy mosott barom, az összeset el kel ítélni? Mert más kulturált európai nép és köztük a magyarok között is vannak ilyenek.

Peterpapo 2016.03.25. 12:55:38

@konrada:

"...ja, mint a szegény afgán családot, amelyet sínre löktek, vagy azt az alkaidás imámot, aki rohanvást igyekezett regisztrálni...;))"

Hát ez baromira nem annak tűnik, mint ami történt, mert nem lökték az afgán családot, hanem elgáncsoltak egy gyerekével menekülő apát, és nem alkaidás imám volt akit megrúgtak, hanem egy kislány. Talán ha pontosan idéznéd a történteket, nem lenne teljesen félreérthető. :)

Peterpapo 2016.03.25. 12:56:29

@eßemfaßom meg áll:

Tényleg legenda, kár, hogy videó felvétel van róla. Te mit néztél? A cseh kettőt?

csak egy néző 2016.03.25. 12:57:55

@konrada:
Gondolhattam volna, hogy gyúúúcsány hozatta őket a Keletihez kempingezni. DD

tralalala 2016.03.25. 13:08:17

@Peterpapo: "Bár nem a mostani esetben, de volt olyan is amelyik már itt Európában született. ;)"

De én tényleg nem hiszem el, hogy ilyen buta vagy. Te nem buta vagy, hanem annyira nem akarod meglátni az igazat, hogy teljesen hülyének tetteted magad, minden egyes részlogikai következtetést elmagyaráztatsz magadnak, hátha megunom vagy hibát vétek.

Figyi, lehet, hogy a mostani robbantók francia meg belga állampolgárok, de nem látunk valami egyéb közös tulajdonságot is? Pl. a bevándorlói hátteret, az integráció hiányát, az iszlám vallást, stb?

Szerinted hogy a faszba kerül Abdul Ali Belgiumba? Odateremtette egy tündérke? Nem, hanem úgy, hogy a szüleje bejött, és odaszülte.

Na ezt a "szüleje bejött" részt lehet megfogni, pl. úgy, hogy nem engedjük befele a szülejét.

"Meg azt is, hogy azért mert van köztük egy pár agyatlan, elvakult, agy mosott barom, az összeset el kel ítélni? "

Nem kell elítélni senkit. Egyszerűen csak nem kell képzetlen, integrálódni nem akaró tömegeket beengedni. Lehet nekik helyben segíteni Szíriában is.

Európába be lehet jutni legális migrációval is. A határokon átszaladgálás meg a hamis szír útlevelek NEM ez a mód. A releváns tudás megszerzése, az igen.

Nem is megoldás a szegénységre sem. Európa befogadott most 1 milliót, ezalatt a "menekülttermelő" országokban született 3 millió. Ennek így soha, de soha nem lesz vége.

eßemfaßom meg áll 2016.03.25. 13:11:06

@Peterpapo: " kár, hogy videó felvétel van róla"

izé, a videón pont az látszik, hogy NEM gáncsolt, az eredetileg lehozott fotón nézett ki úgy, mintha.

de téged ez ugyse érdekel, a valóság le van szarva ha nem egyezik a propagandával.

tralalala 2016.03.25. 13:13:40

@Peterpapo: "Mert más kulturált európai nép és köztük a magyarok között is vannak ilyenek. "

Vannak, a különbség a csoport hozzáállása. Mindenki elítélte Breiviket, nem pedig hónapokig bújtatták. Egy keresztény templom nem szónokolja, hogy meg kell ölni a hitetleneket.

Ezek a terroresemények nem csak, illete szerintem főleg nem azért félelmetesek, mert "pár idióta bekattan", hanem mert ezt a pár idiótát tettekkel (bújtatás, információszerzés) és anyagiakkal sokan segítik, akik "mérsékeltebbek", mert ők nem lőnek emberekre, de igazából egyetértenek velük.

Peterpapo 2016.03.25. 13:13:56

@eßemfaßom meg áll:

Megnéztem újra a videót. Pont látszik, de téged ne érdekeljen a lényeg, hogy ne egyezzen a kormánypropagandával.

wolves84lb 2016.03.25. 13:18:40

@BircaHang Média: másolj ide pls egy linket, amiben azt kéri bárki is orbántól, hogy ne regisztrálják itt a migránsokat.

Igen, azt kérték, hogy engedjük át őket. De egy felelős európai államférfi nem a görögökre mutogatott volna, hogy az ő dolguk lett volna. Nem plakátkampányra költ el milliárdokat, hanem mondjuk a felkészülésre.

Komolyan, már undorodom tőletek, orbánista szarháziak...már nem is utállak, csak undorodom...mint ahogy a szartól, pestistől, meg orbántól csak undorodni lehet.

wolves84lb 2016.03.25. 13:21:12

@eßemfaßom meg áll: sőt, kést sem szúrt a rohadt kölyök-migráncs hátába...javaslom a köztársaság ezüst érdemkeresztjére lászlópetrát felterjeszteni.

Pont elég volt az AKARAT, hogy felrúgja. Lendült a lába, csak hát nem egy CR7 a lelkem...

tralalala 2016.03.25. 13:34:39

@wolves84lb: Ugyan kérlek.
Egy blog ma:
re-akcio.blog.hu/2016/03/24/van_valasz

Rezümé: Hogy engedhette át orbán regi nélkül az embereket.

Ugyanez a blog fél éve:
re-akcio.blog.hu/2015/08/31/napirend_elotti_parlamenti_felszolalas

Rezümé: Mit hatalmaskodik orbán, miért nem engedi simán tovább a menekülteket.

A bécsi civil konvoj megvan mellesleg?

Peterpapo 2016.03.25. 13:37:15

@tralalala:

"elmagyaráztatsz magadnak, hátha megunom vagy hibát vétek."

Ez fel sem merült bennem, hiszen tudom, hogy te olyat nem tudsz. Mármint hibát véteni.

A többire pedig tőled is megkérdezem, ha eddig nem kérdeztem, hogy arra mi a magyarázat, hogy a 10-20 éve itt élők eddig vártak, hogy elkövessék ezek a borzalmakat, illetve azok, akik már ideszülettek miért tették, amit tettek, hiszen nem a szüleiktől tanulták. Továbbá mi a helyzet azokkal, akik nem muszlimok, mégis elindulnak, hogy az iszlám állam szolgálatába lépjenek? Azokat sem egy tündér pottyantotta ide, vagy tévednék?

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 13:40:19

@Peterpapo:

Tényleg van videófelvétel az esetről.

Pechedre több is.

Többek között olyan is, amiből kerek-perec kiderül, hogy László Petra nem gáncsolta el a fociedzőt, aki mellesleg az an-Núszra Front tagja volt, azt hírdette, a facebook profilján, amíg le nem törölte azt.

mandiner.hu/cikk/20150911_laszlo_petra_megsem_gancsolt_felvetel_egy_masik_kameraallasbol

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 13:42:38

@Peterpapo:

Inkább arra keress magyarázatot, hogy mért van az, hogy minden muszlimok lakta országban kivétel nélkül, évszázadok óta, 5-10 évente felveti a fejét, az iszlám radikalizmus, terrorizmus.

Akár kiiktatták a diktátort akár nem, akár kiiktatták a terror szervezetet, akár nem.

Líbiától, Irakon keresztül egészen Szíriáig.

ben2 2016.03.25. 13:42:58

A ballib fröcsögő blogok szinvonalától néha tényleg megáll az ember esze.
Amikor az arab horda lerohanta a határokat, akkor az volt az összes ballib ugató legfőbb baja, hogy miért nem utaztatjuk tovább őket automatikusan Németországba, miért épitünk keritést ellenük és egyáltalán miért vegzáljuk a szegény ágról szakadt arab agysebészeket, akik gazdasági prosperitást hoznak az EU-ba.
Akkor hiába magyaráztuk, hogy ha ellenőrizetlenül jönnek-mennek a határokon, az biztonsági kockázatot, fokozott terrorveszélyt jelenet.
Az index naponta hozott le noname szakértőktől tanulmányokat, hogy a migránsáradat nem jelent terror veszélyt, mert a terroristák más csatornákon szivárognak be az EU-ba.
Most fekete-fehéren kiderült, hogy a migránsáradattal a terrorveszély is növekszik,és hogy a terroristák igenis a migránsok közé vegyülve jutottak be az EU-ba. Azaz Orbán Viktornak mindenben igaza volt, a rövidtávú politikai haszonszerzésen tovább lépni képtelen ballib acsarkodók pedig lyukra futottak.
Na mit csinál ilyen helyzetben a magyar ballib blogger?

Amit szokott: segget a szájából.

180 fokos fordulat, és hirtelenjében az addig a migránsáradat megfékezése miatt nácizott Orbán a terroristák támogatójának kiáltja ki, mert egy nemzetközi politikai megállapodás keretében átengedte a menetelő arabokat addig, amig nem álltak fenn a migránsáradat visszaszoritásának jogi és fizikai feltételei.

Persze ennél több nem is várható egy ballib hisztiblogtól, de legalább annyit illene már felfogni, ahogy az ennyire nyilvánvalóan pitiáner demagógia politikai oldaltól függetlenül is kontraproduktiv.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 13:44:11

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Bocsi.. Most látom hogy a Merkeli cenzúra már ezt a felvételt letöröltette a youtube-ról.

tralalala 2016.03.25. 13:44:19

@Peterpapo: "hogy arra mi a magyarázat, hogy a 10-20 éve itt élők eddig vártak, hogy elkövessék ezek a borzalmakat,"

Pl. mostanában van meg a kritikus tömeg, ami ehhez kell. És a terroristák nem migránsok, de a migránsok között szivárogtak vissza, elkerülve a hatóságokat. Ez is olyan dolog, amit ha Párizs előtt meg mert említeni valaki, akkor ostoba fasiszta volt.

"Továbbá mi a helyzet azokkal, akik nem muszlimok, mégis elindulnak, hogy az iszlám állam szolgálatába lépjenek? "

Mint írtam, minden népben vannak idióták, a kárdás, hogy a környezetük hogyan áll hozzájuk.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 13:46:24

mandiner.hu/cikk/20150923_jaszberenyi_sandor_a_laszlo_petra_altal_felrugott_ferfi_kurdok_elleni_nepirtasban_vehetett_reszt
Több PYD-s és YPG-s sajtóssal beszéltem. A kurdok elmondása szerint a férfi, akit László Petra felrúgott konkrétan népirtásban érintett és azután menekült el, amikor a YPG átvette az ellenőrzést Haszaka felett. Én csak azt nem értem, hogy hol vannak az európai szolgálatok, ha ezt újságíróknak kell kinyomoznia.

(...)

Ok. Most mondták a YPG-sek, hogy van egy videó a pasasról, amiben arról beszél miért ölték meg a kurdokat.

(...)

Annyit szeretnék kérni mindenkitől, hogy ne vonjon le messzemenő következtetéseket, egyenlőre csak szóban erősítették meg kurdok az állításokat, különböző politikai frakciókból. Próbálok szerezni bizonyítékokat, már amennyiben vannak. Amennyiben pedig nincsenek hitelt érdemlő bizonyítékok, úgy vissza fogom vonni az állításomat és elnézést fogok kérni.”

Peterpapo 2016.03.25. 13:47:02

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Kár hogy a linken lévő videót eltávolították, így nem tudom megnézni. Az mondjuk egy másik kérdés, hogy az a Mandineren jelent meg. Na meg az is nagy kár, hogy a csaj végül elismerte, hogy megtette, de ne törődj semmit a tényekkel, a lényeg, hogy hazudozhass és csúsztathass. :)

Peterpapo 2016.03.25. 13:49:53

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

"Inkább arra keress magyarázatot, hogy mért van az, hogy minden muszlimok lakta országban kivétel nélkül, évszázadok óta, 5-10 évente felveti a fejét, az iszlám radikalizmus, terrorizmus."

Nem tudom. Lehet hogy azért, mert Európában is kb csak 20 éve hagyták abba a különböző szeparatista szervezetek? Döntsd el te!

Peterpapo 2016.03.25. 13:53:41

@tralalala:

"És a terroristák nem migránsok, de a migránsok között szivárogtak vissza, elkerülve a hatóságokat."

Ez a szivárgás nem most kezdődött. Nézz utána mióta és évente hányan jöttek Európába ilyenek! Az sem volt kevés, erősen kétlem, hogy csak a kritikus tömegre vártak, hiszen a mostani áradat előtt is voltak terror cselekmények.

"Mint írtam, minden népben vannak idióták, a kárdás, hogy a környezetük hogyan áll hozzájuk."

Erről kérdezd meg azokat, akik pont emiatt menekülnek erre onnan, ahonnan a terroristák is jönnek.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 13:53:42

@Peterpapo:

Akkor nézd meg ezt te majom:

www.youtube.com/watch?v=KAAznse0ThI

Hozzá se ér a lába.
Kockézd ki és nézd meg.

Az meg különösen tetszik hogy a Merkeli cenzúrának ennyire örülsz..

Elmebeteg.

tralalala 2016.03.25. 13:55:15

@Peterpapo: Amúgy az is érdekes, hogy miért lett eltávolítva. Egy lelassított felvétel volt, ahol látszik, hogy a migri előbb kezd el esni, mint amikor LP emeli a lábát.

De amúgy nem érzitek, milyen szánalmas, hogy a terroristák szöges bombákat robbantanak a tömegben, meg kalasnyikovval lőnek a konzertteremben, aközben a legnagyobb gondotok, hogy tényleg felrúgtak-e egy regisztráció elől menekülő (!) embert?

ben2 2016.03.25. 13:55:47

@wolves84lb:

Tehát szerinted a kukoricásban rohangászó és az autópályákon masirozó csürhét regisztrálni kellett volna, nem automatikusan továbbküldeni Németország felé.
Egyetértek.

A kérdés a regisztráció fizikai kivitelezése. A migránsok ugyanis minden tőlük tellhetőt megtettek, hogy ne sikerüljön regisztrálni őket, tehát a regisztráció csak fizikai erőszak alkalmazásával lett vola megoldható.

Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy aki nem áll be önként a sorba és ad ujjlenyomatot, attól rabositás keretében kellett volna begyüjteni.
Márpedig amikor egy öt-tizezer fős tömegeket kell rabositani, azt csak látványos rendőrségi és/vagy katonai akció keretében lehetséges, azaz könnygáz, gumibot, gyorsbilincs, gumilövedék, sokkoló, stb.

Tehát gyakorlatilag azt kéred számon Orbánon, hogy miért nem lövetett könnygázt a tömegbe, azaz nők és gyerekek közé.
Na hát ha valami, akkor az ilyen mértékű cinizmus tényleg undoritó.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 13:57:02

@Peterpapo:

A muszlimok a vallásukban követelik meg, hogy gyűlöljék a kafírokat.

Ez a Koránban több helyütt is le van írva,

Akik komolyan veszik a koránt, azok bizony bármikor megölhetik bármelyikünket.

Íme pontosan jelölt idézetek a Koránból:
www.hetek.hu/hit_es_ertekek/201508/kafirok_gyaurok_ellensegek
Az iszlám kiemelt figyelmet szentel a kafíroknak. A Korán közel kétharmada (64 százaléka) a kafírokról szól, míg a Szíra (Mohamed élete) szinte teljes mértékben (81 százalék) Mohamednek a kafírokkal folytatott küzdelmeit írja le. A Hadísz (Hagyományok) 37 százaléka szintén a kafírokkal foglalkozik, így a Trilógia összességében terjedelmének 60 százalékát a kafíroknak szenteli.

Mit mond a saria a a kafírokról? Két idevonatkozó idézet: „A kafírokkal szemben hajthatatlannak kell lenni, keményen kell fellépni ellenük, utálni kell őket, amíg el nem fogadják a Legmagasztosabb Allah által kirótt sorsot, mivel ez Allah rendeltetése.”

Az Allahért való gyűlöletet és Allahért való szeretetet Al Walaa wal Baraa-nak hívják, mely az iszlám etika és a saria alapelve. Egy muszlimnak gyűlölnie kell, amit Allah gyűlöl, és szeretnie, amit Allah szeret. Allah gyűlöli a kafírokat, következésképp a muzulmánok is ugyanígy tesznek.

„Allah és követői gyűlölik azokat [a kafírokat], akik bármiféle felhatalmazás nélkül vitáznak Allah jelei felől [a Korán verseiről]. Így pecsételi le Allah az arrogáns, lenéző szíveket.” [Korán 40:35]

A kafírokat ezért ki lehet gúnyolni: „Azon a napon [ítélet napján] a hívők ki fogják gúnyolni a kafírokat, miközben nászágyukon ülnek, és nézik őket. Vajon megkapták-e a kafírok a fizetségüket azért, amit cselekedtek?” [Korán 83:34] A kafírokat le is lehet fejezni: „Ha a csatamezőn találkoztok a kafírokkal, vágjátok le a fejüket, míg fölényesen le nem győztétek őket, majd fogjátok a rabokat, és szorosan kötözzétek meg őket.” [Korán 47:4]

A kafírok ellen szabad összeesküvést szőni: „Összeesküdnek ellened és cselszövést terveznek ellened [Mohamed ellen], ám én is összeesküdök ellenük, és cselszövést tervezek ellenük. Ezért viselkedj higgadtan a kafírokkal, és hagyd őket békén egy ideig.” [Korán 86:15]

A kafírokban szabad félelmet kelteni: „Ekkor a te Urad az Ő angyalaihoz szólt és ezt mondta: Veletek leszek. Adjatok erőt a hívőknek. Én pedig rettegést fogok kelteni a kafírok szívében, le fogom vágni a fejüket, és az ujjuk hegyét is.” [Korán 8:12]

Egy muzulmán számára egy kafír nem lehet barát: „A hívők ne barátkozzanak kafírokkal más hívők helyett! Akik mégis ezt teszik, elveszítik Allah védelmét, egyedül maradnak önnönmaguk védőiként. Allah figyelmeztet benneteket, hogy féljétek őt, hisz mindenki hozzá fog majd visszatérni.” [Korán 3:28]

A kafírok gonoszak: „És mondd: Ó, Uram, nálad keresek menedéket a gonoszok (kafírok) sugalmazásai elől. És nálad keresek menedéket, Uram, az ő jelenlétük elől.” [Korán 23:97]

A kafírok végül átkozottak is: „Meg lesznek átkozva, és ahol rájuk lelnek, ott megfogják és megölik őket. Allah ugyanezt tette azokkal is, akik előttük jöttek. És nem fogtok változást találni Allah megszokott eljárásaiban.” [Korán 33:61]

tralalala 2016.03.25. 13:57:08

@Peterpapo: "Ez a szivárgás nem most kezdődött."

Ja ok. Ha évek óta csöpög a csap, akkor le is lehet baszni a falról, kicsit elázik minden, de hát nem ma kezdődött, szóval nem para.

Istenem.

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 14:00:13

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Azt megnézem, amikor te egy fentiekben hívő muszlimot integrálsz Európa bármely országába.

Nem véletlen hogy mindenhol kudarcot vallott az integráció, és NO GO ZONE-ák, alakultak ki, meg Saria rendőrség.

Köszönjük mi ebből nem kérünk !

Ha ilyenb negyedben szeretnél élni, költözz oda ahol már van. Németekhez, Angliába, Hollandokhoz, ...
De a Körúton belül ne legyél ilyen okos, miközben magyarok tízezreire erőszakolnád rá az integrációra képtelen muszlim csürhét !

konrada 2016.03.25. 14:00:46

@Peterpapo:
A fater volt imám, ezért írtam, és tényleg kifelejtettem a regisztrációs sorba helyet fogni előreküldött kislányt megemlíteni...;))

Peterpapo 2016.03.25. 14:01:28

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Mint mondtam ne is törődj vele, hogy a csaj elismerte, amit tett! Biztos csak a Soros által pénzelt, ürgebőrbe kötött merkeli cenzúrával a zsebünkben tevékenykedő és sötétben bujkáló ellenforradalmárok kényszerítették erre.

tralalala 2016.03.25. 14:01:35

Nah mindegy én lépek is, ennél tényleg van jobb dolgom. Mindenesetre tényleg csak azt tudom mondani, hogy szerencsére ez a ballib hülyeség nem túl ragadós, mert mára tényleg csak a legfanatikusabb orbánellenesek bírálják a kormány menekültpolitikáját.

A választásokkor majd kiderül, hányan vannak.

Peterpapo 2016.03.25. 14:03:14

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

"A muszlimok a vallásukban követelik meg, hogy gyűlöljék a kafírokat.

Ez a Koránban több helyütt is le van írva,"

Érdekes a Bibliában ilyen nincs leírva sehol mégis sokan gyűlőlik a nem keresztényeket.

Peterpapo 2016.03.25. 14:06:09

@tralalala:

A hasonlatod úgy szar ahogy van. Így lenne helyes. A csöpögő csaptól eláznak a cuccaid, de nem érdekel téged, viszont amikor egyszer csak leszakad a falról, akkor elkezdesz óbégatni és a kivitelezőt szidod.

Gratula.

Peterpapo 2016.03.25. 14:07:19

@konrada:

Na meg fociedző, biztos ott tanulta el a műesést, amit az ellenfél elismert, hogy megtette. :D :D :D

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 14:07:22

@Peterpapo:

Ne hazudozz tetű !

Csak nézd meg a videót:

www.youtube.com/watch?v=KAAznse0ThI

Megjegyzem éppen fordítva történt. Az Alkaidás fociedző az, aki korábban arendőröket hibáztatta, csak a hírverás után kezdte László Petrát hibáztatni !

Ballib Cenzúrázók Réme 6 2016.03.25. 14:11:22

@Peterpapo:

Na igen..
Volt is inkvizíció, meg keresztes hadjáratok a kereszténység nevében miegymás..
Igaz.

A muszlimoknál, akiknél a Koránban lefektették az irántunk érzett megvetést, és elutasítást, gyűlöletet, ott viszont most van ez.

Cirka 1000 év kultúrális és társadalmi különbség van közöttünk, az elfogadást (nők és más vallásúak, melegek elfogadása), toleranciát (másban hívők, más vélemyényen levők), és tiszteletet (műemlékek lerombolása pl) illetően.

Soha nem fognak integárlódni.
Ha közöttük szeretnél élni, költözz oda ahol már van muszlim negyed. Németekhez, Angliába, Hollandokhoz, ...
De a Körúton belül ne legyél ilyen okos, miközben magyarok tízezreire erőszakolnád rá az integrációra képtelen muszlim csürhét !

konrada 2016.03.25. 14:22:50

@Peterpapo:
...én nem vitatkoztam az egyik bántalmazáson sem, sőt leírtam a sietségük célját, azt hogy mind regisztrálódni akartak!;))

wolves84lb 2016.03.25. 15:09:53

@ben2:
"Tehát szerinted a kukoricásban rohangászó és az autópályákon masirozó csürhét regisztrálni kellett volna, nem automatikusan továbbküldeni Németország felé.
Egyetértek."

Már itt tévedsz. Szerintem már egy éve el kellett volna kezdeni felkészíteni a hatóságot erre a feladatra. És akkor valószínűleg nem a kukoricásban és az autópályán rohangálók jelentették volna a célközönséget. (amúgy autópályán már csak az után menetelt, hogy orbán vezéred a keletiben pihentette őket hetekig, és megunták)

"A kérdés a regisztráció fizikai kivitelezése. A migránsok ugyanis minden tőlük tellhetőt megtettek, hogy ne sikerüljön regisztrálni őket, tehát a regisztráció csak fizikai erőszak alkalmazásával lett vola megoldható."

Igen-igen...erre hoznál némi forrást is? Mármint hogy nálunk tömegesen ellenálltak a regisztrációnak a menekültek.

"Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy aki nem áll be önként a sorba és ad ujjlenyomatot, attól rabositás keretében kellett volna begyüjteni.
Márpedig amikor egy öt-tizezer fős tömegeket kell rabositani, azt csak látványos rendőrségi és/vagy katonai akció keretében lehetséges, azaz könnygáz, gumibot, gyorsbilincs, gumilövedék, sokkoló, stb."

Igen, felétek, fideszéknél csak ez az alternatíva van, ugye? Esetleg az érintettek tájékoztatása, már mondjuk Szerbiában, arab és tökömtudjamilyennyelvű röplapokkal, vagy kiküldött tolmácsokkal...a magyar nyelvű plakátok helyett, pl...hogy tudják, itt barátságos népek laknak, akik segítenek nekik eljutni a németekhez, de annak feltételei vannak. És ha az nem tetszik, akkor lehet visszafordulni.
A tömeget lehet kezelni...igaz, a magyar rendőrség/katonaság/TEK nincs felkészítve tömegoszlatásra a valóságban. Ez látszott 2006ban is, és tavaly Röszkénél is. Se tudásuk, se tapasztalatuk, se megfelelő eszközparkjuk nincs hozzá (nem, az általatok favorizált vipera az nem az). Már ne is haragudj, de egy pl Boca Juniors-River Plate meccsen kb 10x ennyi őrjöngő argentint kell megfékeznie a helyi rendőrségnek, mégsem tör ki évente a parasztlázadás ott sem.
Vagy te hallottál arról, hogy a németeknél is naponta van balhé a regisztrációkkal kapcsolatban? Érdekes...vajon miért nem?

"Tehát gyakorlatilag azt kéred számon Orbánon, hogy miért nem lövetett könnygázt a tömegbe, azaz nők és gyerekek közé.
Na hát ha valami, akkor az ilyen mértékű cinizmus tényleg undoritó."

Ezt nem tudom, honnan vetted...ja, megvan, ostoba fasz fideszes vagy te is, jössz védeni a védhetetlent ide is.
Tudod, te és a fajtád az undorítóak...akik előadjátok a nagy honvédőt, holott magasról szartok kb 8M magyarra, csak azért, mert ők nem lefetyelnek olyan mohón orbán seggéből, mint ti.
Jöttök mindenféle szarsággal, de fogadni mernék, a Himnuszt nem tudnád elénekelni, te....

wolves84lb 2016.03.25. 15:15:01

@tralalala: cicuka, én elolvastam a második posztot, amit linkeltél...még csak a regisztráció szó sem szerepel benne...úgyhogy rólad, és a bizonyítékaidról ennyit :))

Továbbra is várom tőletek, fideszesek, hogy mégis ki a kurvaisten kérte orbántól, hogy ne regisztrálja őket.

DE ha írta is pár blogger (amit nem hiszek), ugye nem akarjátok bemesélni, hogy a nagyvezér úgy táncol, ahogy a bloggerek fütyülnek? :) Én azt hittem, orbán a muzsikus a "családban", és ő táncoltatja Merkelt és a többieket.

Peterpapo 2016.03.25. 17:20:29

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Megnéztem megint, amit belinkeltél. Az ominózus pillanatban, hirtelen eltüntetik azt a képet, ami a nő háta mögül mutatta a képet élesen, és a vágás után a szembelévő kamerából mutatnak egy homályos, szellemképes képet. Hát ez tényleg perdöntő, te eszetlen barom. És harmadszor is leírom neked, hogy a nő elismerte a tettét, te szánalmas kis pöcs.

Peterpapo 2016.03.25. 17:37:36

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Kezdjük azzal, hogy senkire sem akarok ráerőszakolni semmit és folytassuk azzal, hogy nézzünk körül, hogy kiket nem gyűlöl, ez a ezer éves kultúrával rendelkező, keresztényi szellemben felcseperedett békés magyar nép. Nem utáljuk a románokat Erdélyért, a franciákat Trianonért, a szlovákokat csak mert nemrég alapították meg az országukat, a zsidókat, mert szegény palesztinokat vegzálják, azokat a palesztinokat, akiknek a 75 százaléka muszlim, akik az iszlám vallást követik, a muszlimokat, mert az egy csürhe népség, a krisnásokat, mert kéregetésből élnek, vagyis a más vallásúakat úgy összességében, a melegeket, mert felvonulgatnak, az indiaiakat, mert nekik köszönhetjük a cigányokat, akiket szintén nem utálunk és még sorolhatnám, de talán ennyi is elég lesz.

Peterpapo 2016.03.25. 17:40:15

@Ballib Cenzúrázók Réme 6:

Apropó Hollandia, ha már így szóba hoztad. Ott is nagyon sokan vannak, ezt te is elismerted, mégsem történik ott semmi. Vagy hallottál valamiről?
süti beállítások módosítása