Francia luxusmárka érkezett Budapestre

A Roche Bobois megnyitotta első budapesti üzletét. Az ikonikus francia gyártó bútorai és kiegészítői egy 1.000 nm-es, 3 szintes pesti bérházban láthatók.  

A francia családi cég 2020 szeptemberében Budapesten nyitotta meg legújabb showroomját. Klasszikus kollekciója, és emellett a jellegzetesen színes és bohém, a modern kreativitást tükröző ikonikus darabok is kaphatók az új üzletben.

A budapesti showroom több szempontból is különleges. Egyrészt az üzlet a belvárosban, történelmi múlttal rendelkező épületek szomszédságában - a pesti, Dohány utcai Zsinagógával szemközt - található. Másrészt a bemutatóterem egy műemléképület ad otthont, amely nemcsak különleges atmoszférát teremt, de egyedülálló mérete miatt egyedi belsőépítészeti megoldások alkalmazását is lehetővé tette. Aki nem is tudja Roche Bobois-val berendezni otthonát vagy szállodáját, éttermét, annak is érdemes felkeresnie az üzletet,  mert a boltban tett látogatás is nagy élményt jelent. 

Mi az a Roche Bobois?

A céget ma a high-end bútortervezés és -forgalmazás világának vezető francia szereplőjeként tartják számon. Olyan nevezetes tervezőkkel és művészekkel dolgoznak együtt, mint Joana Vasconcelos, Raphael Navot, Marcel Wanders, Kenzo Takada, Ora Ito, Christophe Delcourt és Stephen Burks, valamint nagy houte couture divatházakkal, mint a Jean Paul Gaultier, a Missoni Home vagy a Christian Lacroix Maison. Minden bútordarab a megrendelő, a tervezők és a gyártók szoros együttműködéséből születik, ez a koncepció adja a brand erősségét és eredetiségét. Bútoraikat kizárólag Európában gyártják, szem előtt tartva a fenntartható szemlélet által támasztott igényeket.

A cég története 1950-ben indult, amikor Jacques Roche megnyitotta üzletét Párizsban, ahol a kor legjobb kortárs bútorait kezdte árusítani. Az igazi kaland 10 évvel később kezdődött, amikor Jacques Roche két fia, Francois és Philippe összeismerkedett Patrick és Jean-Claude Chouchan-nal. A Roche és a Chouchan család itudása innentőll kezdve összefonódott. Az ezt követő évtizedekben a francia cég folyamatos fejlődött, saját identitást szerzett és márkanévvé vált, az ezredfordulóra pedig nagymértékű globális terjeszkedésbe kezdett. Mára már 55 országban több, mint 260 üzlettel van jelen – szeptembertől Budapesten is.

Miért különlegesek a kollekciói?

A kollekciókban két különböző, mégis egymást jól kiegészítő világ testesül meg; a Les Contemporains kollekció a jelenlegi trendeket és a modern felfogást tükrözi a legújabb technológia vívmányokat is felhasználva, míg a Les Nouveaux Classiques kollekció bátran ajánlja a tradicionális francia bútorokat a 18. századtól a 20. századig úgy, hogy közben a legjobb stílusjegyeket emeli ki és a jelen stílusához igazítja azokat. Mindkét kollekció a francia ’art de vivre’ fogalmát reprezentálja az egyedi design, a magas minőségű anyagok és a páratlan know-how kombinálásával. A Roche Bobois maga a francia életművészet.

Egy legendás bútordarab: a Mah Jong

Az 1971-ben megalkotott Mah Jong egy olyan kanapé, ami a forma és a funkcionalitás teljes szabadságán alapszik. Három, számtalan módon összetehető alapeleméből kiindulva a Mah Jong végtelen mennyiségű kompozíció létrehozását teszi lehetővé. Lehet karosszék, kanapé, fotel vagy ágy; egy hely, ahol pihenni, játszani, heverészni lehet. Kísérletezésre ösztönöz, megtöri a formális lét szabályait, ezzel is tükrözve azt a nonkonformista korszakot, amelyben létrejött.

A születésekor avantgárdnak, ma már ikonikusnak számító Mah Jong „öltözetét” a Missoni Home és Jean Paul Gaultier készítette. A Mah Jong a kreatív design egének állócsillaga. Olyan sztárok otthonában is helyet kapott, mint a világhírű modell Gigi Hadid. Szeptembertől pedig már a budapesti üzletében is látható.

A francia luxusmárka Budapest üzlete hazánk designközpontjának, a Solinfo Group egyik zászlóshajója lett, varázslatos design világával érdemes megismerkedni.

Forrás: Solinfo / Turizmus Online


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?