A vásárlói vélemények pedig nagyon is komoly súllyal képesek hozzájárulni a cégünk eredményességéhez. Ennek megfelelően rövid bejegyzésünkben a BIX Vezetői riport hasznosságára hívjuk fel a figyelmet, amivel mindig naprakész információnk lehet a kliensek véleményéről a termékünk, illetve a szolgáltatásunk színvonalát illetően.
Hogyan működik a vezetői riport?
A szolgáltatás igénybevételével a BIX minden egyes hónap 10-én automatikus vezetői riportot küld a számunkra. Ez a riport tartalmazni fogja az elmúlt hónap elégedettségi adatait.
Tartalmát tekintve a vezetői riportban megtalálhatók lesznek a megrendelői, valamint a beszállítói elégedettséggel kapcsolatos adatok is. Ennek köszönhetően pontosan látni fogjuk, hogy a termékünket vagy szolgáltatásunkat ár-érték arányban milyennek érzékelik a vásárlók.
Megtudhatjuk azt is, hogy a vevők által elvárt színvonalat milyen mértékben sikerül megvalósítani, mennyire elégedettek az ügyfélszolgálatunk hozzáértésével és kommunikációjával, illetve szakmai felkészültségével.
Ezáltal nemcsak a megrendelői, hanem a beszállítói kapcsolatok minőségéről is pontos visszajelzés lesz a kezünkben.
Honnan származnak a vezetői riportban szereplő adatok?
A riport egyik információ forrását az elmúlt hónapban frissítésre került, az ügyfél listáról bekért vélemények alkotják. Emellett pedig a BIX minden harmadik vagy negyedik hónapban újra meg is kérdezi azokat az klienseket, akikkel az együttműködés rendszeresnek nevezhető.
Ennek a fajta kettős módszernek az eredményeként egyrészt folyamatos törődés alakítható ki a meglévő ügyfelekkel, lehetővé válik a leadek generálása, ismét aktivizálni lehet a korábbi megrendelőket, és szükség esetén be is lehet avatkozni, vagyis javítani a nem jól működő folyamatokon.
A szolgáltatás igénybevételével ismerni fogjuk a legjobbra értékelt termékeket, nyilvánvalóvá válnak az ügyfelek véleménye szerint fejlesztésre szoruló területek, és kezelni tudjuk az igazán kritikus ügyfelek panaszait is.
A BIX Management rendszerét a következő felhasználói típusokra lehet szabni
A marketinges felhasználó kezelheti magát a felületet, fel tudja tölteni az ügyféllistát, az egyes értékeléseket meg tudja válaszolni. Egyúttal használni tudja a profilt, valamint a beépülő modulokat is.
A vezetői profil plusz funkciója mindezek mellett az, hogy őhozzá érkezik a vezetői riport.
A beszerző pedig kereséseket tud végezni, és TOP listát is kap. Ezen kívül a rossz értékelésekről értesítést kap, illetve extra döntéstámogató adatok is támogatják a munkavégzését.