Egy új közösségi közlekedési eszköz lép piacra Budapesten, aminek népes rajongótábort predesztinálhatunk. Nagyon menő, környezetbarát és olcsó robogók a flotta tagjai, mely teljes egészében magyar kézben van. Az Ogrecot mindenkinek ki kell próbálni!
Az Uber eltűnésével, a Bubi, Blinkee, GreenGo népszerűségének növekedésével alapjaiban változott meg Budapesti közlekedés szerkezete. Mától pedig egy újabb lehetőség áll azok rendelkezésére, akik valamilyen okból nem tudnak vagy akarnak saját gépjárművet fenntartani, ódzkodnak a tömegközlekedéstől, vagy csak egyszerűen és gyorsan olyan ügyet kell intézniük, amihez kényelmes, egyszerű, mobiltelefonról kezelhető közlekedési megoldást keresnek.
Az új közösségi elektromos robogó-megosztó rendszer arra az általános problémára reagál, hogy
a fővárosi közlekedés szinte elviselhetetlen
– egy munkanap alatt akár egy órát is lehet vesztegetni a fővárosban azzal, hogy az egyik helyről a másikba szeretnénk eljutni. Ez azonban, ahogy az alábbi példa is mutatja, többé nem lesz probléma az ogre mobilok használók számára!
A környezettudatos és fiatalos vállalkozás most 100 elektromos robogóval indul, és a terveik szerint hamarosan dinamikusan növekedni fogja majd flottája nagyságát.
A kulcsnélküli közösségi elektromos robogó-megosztó rendszer – ahogy a hasonló megoldások – mobilalkalmazáson keresztül lesz kezelhető. A felhasználók a regisztrációt követően az applikáció térképének segítségével tudják kiválasztani és kezelni a hozzájuk legközelebb eső szabad járművet, amelyekkel egyszerű és könnyű felvétel után azonnal, és minden várakozás nélkül megkezdhetik a személyre szabott és azonnali használatot, majd a hét bármely napján, a nap 24 órájában használhatják azt, minden további bürokratikus vagy szerződéses ügyintézés nélkül.
Bárki egyszerűen csatlakozhat a szolgáltatáshoz. Csak le kell tölteni és telepíteni az alkalmazást, elvégezni az online regisztrációt és már gurulhatunk is. Az árazása eltér a megszokottól. Nincs havi díj, egy perc 20 HUF (+ megtett kilóméterenként 79 Ft), 10 Ft/perc parkolási díj. A napidíj pedig – tulajdonképpen korlátlan használat mellett: 7500 Ft.
Ezek mellett a fenti 10 perces út mindössze 535 forintba kerülhetett.
Az új közlekedési eszköz elsősorban a belvárosi közlekedésben életét szeretné könnyebbé tenni – a szolgáltatási terület is ennek megfelelően került kialakításra.
A járgányok elég fancy tulajdonságokkal vannak felruházva, a végsebesség 43 km/h. A hatótávolsága 45 km a hatótáv, de nyugodtan lehet vele hosszabb távokat is menni. 80 kg az önsúly, ami azt jelenti, hogy teljes sebességről könnyebb vele megállni egy váratlan helyzet esetén. Széles abroncsai kompatibilisek a budapesti utakkal, a repedés, kátyú jóval kevésbé jelent akadályt. Mindezeken felül pedig parkolási asszisztens segíti a motor manőverezését tolatás közben.