Venom

Angyalbőrbe bújt Ördög

Így NE vegyél autót!
Egy kis tanulág más kárán

img_6274.JPGVolt egy E39 25DA Individual autóm (már a kilencedik, ami a saját tulajdonom). 2017 Januárban hoztam be saját célra. Nyugodt szívvel állíthatom, hogy az egyik legjobb széria és elég jól felszereltet fogtam ki, de sikerült egy kis pénzt össze spórolni és az ötösre is volt vevő. Úgy gondoltam, hogy ha összejöttek a dolgok, fiatalosítsunk egy kicsit. Nagyon sok rosszat hallottam az E60 szériáról de mégis úgy gondoltam, hogy ki kell próbálni. Az akkori csúcsdízel volt ami érdekelt, az 535D. Nagyon sokat nem olvastam utána, ami elég nagy probléma. Úgy érdemes autót venni, ha ismerjük a típust. Sebaj, nézegettem napokon keresztül mind a magyar, mind a külföldi használt autós internetes portálokat, valamint nap mint nap a facebook csoportokat is bújtam. Akadt 1-2 jó ajánlat, de egyik sem volt igazán a fogamra való. Lett volna patika verda, de sajnos anyagilag meg volt kötve a kezem. Mivel ezek akkori csúcsdízelek voltak, mai napig jól tartják az árukat. Jobban mint a 25D vagy akár a 30D. Nem fogok hazudni, 3 millió volt a keret és az igények meg nagyok: LCI (2008 utáni) 35D sedan. Mivel extra b*zi vagyok, azt is nagyon figyelembe vettem, hogy közel legyen a full extrához. Ugye ehhez kevés az említett összeg, de nem adtam fel. Egyik szabadnapomon néztem mindenhol mindent, de egyik keresésnél nem választottam ki a karosszéria formát és megláttam ezt a kombit amiről a blog is szól és egyből bele szerettem. (Tudod, van ez a szerelem első látásra... Na, ez nagyon belém vágott) Felhívtam Lakatos Sándort, nagyon tisztelettudó és korrekt volt a telefonban. Aznap délután el is mentem Budapestre a IX.kerületebe, pontosabban Vaskapu utca 24-hez megnézni az autót. 

 

img_6271.JPGMint az összes vevő, csak a hibákat kerestem, de ettől függetlenül az autó lenyűgözött a próba úton. Hibákat már akkor is láttam: minimális rozsda a csomagtérajtón, lökhárító furán áll, lakkhiba a jobb oldali "B" oszlopon, kuka csomagtartó nyitó teleszkóp és kavicsos az autó eleje, a beltér megkopva, mégis 200.000km az órában. Ami legjobban aggasztott az az, hogy melegen alapjáraton kéken füstöl. Az autó 2.990.000.- forintért volt hirdetve NÉVRE ÍRVA. Kérdezte Sándor: "Értesz ezekhez?" Mondom: "Fogalmam nincs az egészről, eddig csak biciklim volt!" Itt már kezdtem sejteni, hogy hülyének fog nézni. Az autót nem akartam elengedni, mert láttam benne fantáziát. Jó menettulajdonságok, jó váltó, komoly felszereltség és a lényeg: Individual. Nagy nehezen sikerült kialkudni 2.8 millió forintot és a házhoz szállítást (kb 200km) valamint az adás-vételibe is leírta, hogy vállal a motorra és a váltóra 1 év garanciát. "P" rendszámmal le is hozta házhoz még aznap. Tisztességesen kifizettem a megegyezett összeget, megköszöntem az együtt működést és elköszöntünk egymástól. Másnap kiderült, hogy a regisztrációs adó nincs kifizetve ami 188.000.- forint. Ekkor kiderült, hogy nála maradt az állófűtés távirányítója is. A regisztrációs adóra utalt 150.000.- forintot. Napokon keresztül zaklattam a megállapodott egyezség ügyében, de már a nem reagál semmire. Se SMS, se telefonhívás. Buktam a távirányítót és a 39.000.- forintot, sebaj. Köszönöm C.R. Bázis Autó Kft.!!! Ez után jött a papírozás/honosítás amit a következő posztban fogok részletesen leírni.

img_5552.jpg

A vásárlás szerintem így is el lett kicsit kapkodva. De együk meg amit főztünk! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://venombmw.blog.hu/api/trackback/id/tr4614902702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Venom

Egy E61 35D élete. Ötletek, tippek és hasznos tanácsok BMW E60/E61 szériával kapcsolatban. Valamint egyéb érdekességek a márkáról.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása