2019. feb 27.

Mesélj el egy történetet carousel hirdetéseiddel!

írta: Cs. Krisztina
Mesélj el egy történetet carousel hirdetéseiddel!

picture2-e1463697735653.pngMi a carousel?

Egy olyan hirdetési forma, amikor 3-5 hirdetést egy görgethető egységgé vonhatsz össze. Valószínűleg láttál már hasonlót, csak nem tudtad, hogy az az.

Carouselek 2015 óta léteznek, úgyhogy ez a hirdetési típus viszonylag még fiatal, de a Facebook állítása szerint 30-50%-kal jobban teljesítenek, mint a sima képek. Meggyőző igaz?

De mégis miért megy ennyire a hype?

  • látványosak: több lehetőség rejlik benne, jobban megfogja a célközönséget, mint egy darab fénykép
  • interaktívak: mintha azt mondaná “nézz végig”. Gördíthesőségével arra ösztönzi a felhasználókat, hogy megnézzék mi van a többi képen

...és most nézzük, mire is lehet használni!

 

  1. Emelj ki egy terméket!

Darabold fel a termékedet ábrázoló fotót úgy, hogy a csempék kirajzolják a teljes képet! Ezzel olyasmi érzetet alakíthatsz ki vásárlóidban, mintha a kezükben fognák az adott dolgot.

12057224_1652119121729208_1739023461_n.gif

 

 

  1. Mutasd meg, hogy hogyan kell használni!

Az alábbi példában nagyon jól láthatjuk, milyen jól el lehet magyarázni valaminek a működését, milyen könnyű, praktikus, stb.

12057035_450173881852374_1798311506_n.gif

 

  1. Ossz meg hasznos tanácsokat és cikkeket!

Micsoda remek dolog az imázsépítésre! Megmutathatod szakértelmedet, arról nem is beszélve, hogy kiépíted a bizalmat a célközönségedben. Adj, hogy kaphass! ;)

12057087_866932786747408_588367926_n.gif

 

  1. Meséld el a történeted!

Néhány kulisszatitkot is megoszthatsz, jól fog elsülni! A személyesebb tartalmak mindig jól működnek. Az alábbi példában is a Pura Vida márka megmutatta, hogy Costa Rica-i kézműveseknek teremt munkalehetőséget. Milyen szimpatikus, igaz?

12057197_1167170333313104_769132920_n.gif

  1. Meséld el ügyfeleid történeteit/tapasztalatait!

A Project Repat egy olyan cég, akik régi pólókból készítenek paplanokat. Ötletes módon a vásárlóktól kapott képekből készített carouselt, ami hihetletlen eredményeket hozott. Az emberek meglátták, hogy akár ők is szerepelhetnek a képeket, elkezdték megosztani a tartalmat, a cég pedig több, mint száz plusz fényképet kapott.

12057130_1038533826169881_843263475_n.gif

 

Amikre még figyelj:

✅ Tematikus, egymáshoz illő képeket válassz!

✅ Legyen összehangolva a színvilág!

✅ A szöveg is passzoljon az egészhez!

❌ Ne ész és cél nélkül vágj bele a dologba!

❌ Ne az jöjjön le az egészből, hogy csak eladni szeretnél!

❌ Kerüld a “vedd meg most” és hasonló kifejezéseket!

 

Források:

https://sproutsocial.com/insights/facebook-carousel-ads/

https://www.facebook.com/business/news/7-ways-to-use-carousel-ads

Szólj hozzá

hirdetés hirdetéskezelés