B1 blogcsalád



Orbán már megkapta a nyugdíjasoktól, amit akart - többé nem fontosak

2018. november 28. - ashwood

download_5.jpegIdén húsvétkor, még a választások előtt nagyon fontos volt, hogy a nyugdíjasok kapjanak 10 ezer forintos Erzsébet utalványt. A választatást a Fidesz megnyerte - nincs is karácsonykor orbáni ajándék.

„Olyan országot akarunk építeni, amelyben minden nemzedéknek megvan a maga helye, egy többgenerációs Magyarországban gondolkodunk” – részben ezzel indokolta tavaly október közepén Orbán Viktor, miért kapnak ismét 10 ezer forintnyi Erzsébet utalványt a magyar nyugdíjasok. Külön érdekessége volt az akciónak, hogy mindenki megkapta az akkori és a 2018-as, miniszterelnöki ajándékot, vagyis a külföldön élő, magyar állampolgárok is, akiknek esélye sem volt bármit is kezdeni a cetlikkel.

A választásokat azonban a Fidesz ismét megnyerte - újra kétharmaddal. Bár az ellenzék folyamatosan azzal vádolta a kormányt, hogy az adófizetők pénzének ilyen direkt osztogatásával szavazatokat akar vásárolni, Orbán ezt azzal söpörte el: meg akarják osztani a gazdasági fejlődést az inaktív korosztállyal is.

Ehhez képest idén 4 százalék körüli GDP-növekedés várható az egész évet nézve: a karácsonyfa alatt azonban senki ne keressen már ajándékutalványt. Minek is? A választásnak vége, a jövő évi EP-választás pedig messze nem olyan jelentős, hogy erre herdálja Orbán azt a pénzt, amit akár Mészáros vagy Tiborcz is zsebre tehet.

"Idén eddig a kormány két, közvetlen a nyugdíjasoknak szóló támogatásról döntött: Húsvétkor 10 ezer forintos Erzsébet-utalványt fizettünk ki 29 milliárd forint értékben, most novemberben pedig nyugdíjprémiumot és egyszeri juttatást fizettünk ki 41,3 milliárd forint értékben" - válaszolta az Emberi Erőforrások Minisztériuma (Emmi) a Napi.hu azon kérdésre, hogy idén karácsonyra is számíthatnak-e a nyugdíjasok Erzsébet-utalványra." – írja a napi.hu.

Ahogy a kormány propagandafogásairól általában: utólag mindig kiderül, hogy hazugság volt. Ahogy a kampányban behazudott számtalan szlogent most kell helyreigazítani - persze a nyaloncsajtó legnagyobb hallgatása mellett. Legutóbb például Németh Szilárd tette közzé: "A Fővárosi Ítélőtábla 2.Pf.20.202/2018/4/II. sorszámú ítélete azt állapította meg, hogy azzal sértettem meg az Eötvös Károly Közpolitikai Nonprofit Kft. felperes jóhírnév védelméhez fűződő személyiségi jogát, hogy 2017. március 14-én a mandiner.hu internetes oldal részére adott interjúban valótlanul állítottam, hogy a felperes keretében működő Eötvös Károly Közpolitikai Intézet nem annyi támogatást kapott a Soros Györgyhöz köthető szervezetektől, mint amit a közhasznúsági jelentéseiben feltüntetett, hanem 145.000.000,- forintot vagy ennél is többet." Az előzőek miatt sajnálkozásomat fejezem ki az elkövetett jogsértésért, és elnézést kérek az Eötvös Károly Közpolitikai Nonprofit Kft.-től  és Majtényi Lászlótól."

Csak gerincet, azt nem sikerült növeszteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr9414398658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paraszthajszal 2018.11.29. 23:32:32

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Az összes környező ország gyorsabban fejlődik”

LOL?

Kit akarsz ezzel átbaszni? Van olyan hülye ballyppsy, aki ezt el is hiszi nektek?

Magyarország és a környező országok reál GDP-növekedése 2017-ben végleges adatok (Eurostat, Romániánál csak előzetes adat van):
Magyarország: 4,1%, Ausztria 2,6%, Szlovákia 3,2%, Horvátország 2,9%, Szlovénia 4,9% (ez valóban magasabb, de ez ≠ összes)
ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=tec00115&plugin=1

Magyarország és a környező országok reál GDP-növekedése 2017 3. né. – 2018 3. né (Q3 on Q3 (seasonally adjusted); Eurostat-gyorsjelentés nov. 14.):
Magyarország 5%, Ausztria 2,6%, Szlovákia 4,5%, Románia 4,1%; Horvátország–Szlovénia n.a.
ec.europa.eu/eurostat/documents/2995521/9378018/2-14112018-BP-EN.pdf

A román egy főre jutó GDP is simán kisebb a magyarnál:
2017: HU: 11,8 e€/fő vs. RO: 8,3 e€/fő
ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=sdg_08_10&plugin=1

A fogyasztás lehet magasabb, a keleti szomszédok szeretik a dollár papát játszani és elmulatni a pénzüket: youtu.be/2c0ief0og00

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.29. 23:40:26

@paraszthajszal: "aki ezt el is hiszi nektek?"

Inkább hiszel a féknyúznak, mint a saját szemednek?

A kétezres évek elején éltanulók voltunk, most meg sereghajtók, már csak Bulgária és Horvátország van mögöttünk.

"Az Eurostat által alkalmazott egyéni fogyasztási mutatót tekintve, amit az uniós statisztikai hivatal a háztartások által megvásárolt javak és szolgáltatások alapján számol, hazánk a legszegényebbek közé tartozik: tavaly utolért bennünket Románia, és csak a horvát és bolgár háztartások állnak mögöttünk."

24.hu/fn/gazdasag/2017/06/18/lehagyta-a-roman-eletszinvonal-a-magyart/

Biztos hazudik az Eurostat. Vagy a geci gazdád.

törppicur 2018.11.29. 23:46:56

@paraszthajszal: hagyd, macska elvtárs amikor meglát 3-4 belinkelt adatsort ami leírja a gazdasági folyamatokat, mindig előhúzza a csendes durtmarsként ezt a csodás életszínvonal cikket, ami az összes többit elinflálja.
Nyilván ez az EGYETLEN valós értékmérő. Csak te ezt nem tudod, meg még én sem, pedig láttam már tőle ezt az akciót legalább 20 különböző topicnál.
Ez a link jó a termelékenység, a lélekszámfogyás, kivándorlás, focieredmény stb ellen is.

paraszthajszal 2018.11.29. 23:49:13

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „Biztos hazudik az Eurostat. Vagy a geci gazdád.”

Vagy a gazdasági fejlettséget ne a fogyasztással mérjed. Kádár alatt is jobban nőtt a fogyasztás, mint a gazdaság, a levét azóta is isszuk. Ha a GDP-növekedés a 4-5%-os tartományban van (mint tavaly és eddig idén) és minél tovább így is marad (reméljük), az előbb-utóbb az életszínvonal növelését is lehetővé teszi majd.

Nem olyan nagy baj az, ha a korábbi felelőtlen devizahiteles időszak után a magyar háztartások nem verik magukat megint nagy adósságba.

Román barátaink meg mehetnek rulettezni, feltehetik az egészet a feketére (meg elverhetik piákra és a nőkre): youtu.be/1JCjTyajmlY

törppicur 2018.11.29. 23:49:24

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

az általad citált cucc ezt írja

Az egy főre jutó GDP és az egyéni fogyasztási mutató közti különbséget az okozza, hogy a megtermelt GDP-t nem feltétlenül ugyanolyan arányban használják fel mindenütt – például ha egy ország a jövedelme egy részét korábbi adósságainak törlesztésére fordítja, kevesebb jut fogyasztásra, ha viszont hitelből fogyaszt, akkor több. Az egy főre jutó román GDP 13-14 százalékkal elmarad a magyartól, de míg Magyarország leépíti külső adósságát, a román folyó fizetési mérleg deficites – mutat rá a gazdasági portál.

idáig is eljutottál vagy csak a cím ment?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 00:00:18

@törppicur: @paraszthajszal: "Az egy főre jutó román GDP 13-14 százalékkal elmarad a magyartól"

De türelmetlen vagy. Majd az egy főre jutó GDP-ben is lehagynak a románok, ahogy a többiek, az idő és a csúti geci tesz róla.

Ha szereted az ilyen gazdasági mutatókat, akkor ezt ajánlom:

"Ha Szlovákiával és Romániával vetjük össze a mutatóinkat, szinte sehol sem leszünk elsők. Olyan infografikát közölt a HVG, amelyet sokáig böngészhet az, akit érdekel, hogyan állunk Szlovákiához és Romániához képest. Ám minél tovább nézzük az ábrát, annál kedvetlenebbek leszünk. A gazdasági mutatókban sorra vesztünk, az egészségügy-politikára utaló adataink egyenesen rémisztőek, de a szegénységi adataink sem adnak okot sok örömre."

hvg.hu/gazdasag/20170707_Egyetlen_abra_osszefoglalja_hogyan_csuszunk_le_a_regioban

Paraszt meg majd kimatekozza, hogyan lettünk elsőből utolsó, gyorsabb fejlődéssel. Ez alapján örökmozgót építhet. :))

törppicur 2018.11.30. 00:11:37

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Te ezeket direkt magad ellen hozod?

Nézz már rá arra az ábrára, a kedvenc románjaidnak csak az éntudata, meg az életérzése jobb, az ő dolguk.
Nincs pénzük gyógyszerre, nem végeznek egyetemet szintén pénz miatt. Egyedül a költés ugrott meg, az meg a leggazdagabb ötöd sokszoros túlköltése.
Hogy te is értsd Mészáros Lőrinc hiába gyarapszik, attól te nem leszel gazdagabb. Ha ő el is költi, neked nem lesz több. Na románia ez a szitu szor 5.

paraszthajszal 2018.11.30. 00:18:56

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „Paraszt meg majd kimatekozza, hogyan lettünk elsőből utolsó, gyorsabb fejlődéssel.”

Különösebb matek nem kell hozzá, itt pl. a 2008-2015 közötti időszak gazdasági növekedését nézik. Egy egyszerű egyenlet elég hozzá:

Ballib elkúrás (2002-10) = lassú növekedés a kezdeti időperiódusban + nagy induló adósságállomány (=fékezett növekedés) + IMF-hitel és túlzottdeficit-eljárás (=korlátozott gazdasági autonómia)

Magad se gondolhatod komolyan, hogy egy 2008-2015 közötti időperiódus mutatói egyedül a jelenlegi kormánykoalíciót minősítenék. Ha majd a ciklus végeztével 2015-2022-re vonatkozó adazok lesznek terítéken, azokat már foghatod tisztán a zorbánra.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 00:20:17

@törppicur: Mondom, hogy türelmetlen vagy. Egyelőre csak életszínvonalban, versenyképességben, a jövedelmek növekedésében hagytak le. Majd szépen minden más mutatóban lehagynak a románok is, ahogy az összes többi posztkommunista ország. A csúti geci dolgozik rajta, megnyugodhatsz.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 00:27:27

@paraszthajszal: "Ballib elkúrás"

Hagyd az emútnyócévezést, nem divat már.

A környező országokhoz mérd a lecsúszásunkat a csúti geci diktatúrája alatt.

törppicur 2018.11.30. 00:29:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
megnyugodtam. még áprilisban.
úgy tervezem, 2022 áprilisban is meg fogok.

számtalanszor kérdeztem, meg mások is, hogy te kire tennéd a voksod, hogy jobb legyen és te is megnyugodj?
Most is kérdezem.
Kérem csak akkor válaszolj, ha van mit. Csak úgy tájékoztatásként.
Azt is megigérem, nem foglak érte se elitélni, se kiröhögni.

GNDL 2018.11.30. 00:32:45

@törppicur: „Ha elromlik a régi, ő is újat vesz.”

Muhahaha... :D Egy nyugdíjas? Németországban, legfeljebb... Magyarországon egy alapjáraton 60-80 ezres tévét egy magyar nyugdíjas? Baszki a magyar melós a telefonjára is úgy vigyáz mint a szeme világára, nehogy megtörjön az érintőképernyő, mert 4-5 hónapot kell „spórolnia” egy gagyi, vagy alsó középkategóriás telefonra... nem hogy egy kibaszott nyugdíjas új tévére. :D

Te hol élsz?

„4 féle gyógyszert kell szednem, az együtt kb. 1000 forint”

Nos egy mai nyugdíjas jellemzően szívproblémákkal, ér/visszér problémákkal/véralvadással, diabétesszel, memóriazavarokkal, máj-, epe-, gyomor-, pajzsmirigy-problémákkal, bőrbetegségekkel, meg egyéb időskori nyavajákkal küzd, jellemzően 10-15 féle gyógyszert szednek mert a mai napig nem képes a magyar állami egészségügy megszervezni, hogy a cukros orvos tudja hogy mit ír fel a kardiológus vagy a háziorvos, és kétszer-háromszor adják szerencsétlen öregeknek ugyan azt a gyógyszert... havi legalább 15-20 ezer forintért... miközben az átlag nyugdíj nincs 100 ezer forint per hó...

Komolyan kérdezem, te hol a francba élsz? Mert gyakorlatilag lövésed sincs mi megy Magyarországon... :D

„Szétnéz a bótba és azt látja, hogy a 102 centis 10 rugóval drágább a 80 centisnél, nem fog 80 centist venni.”

OMG

törppicur 2018.11.30. 00:41:05

@GNDL:
ma (bocs tegnap) írták
Rétvári szerint ha minden, a nyugdíjasok számára kifizetett ellátást figyelembe veszünk, akkor az átlagnyugdíj ma már 130 500 forintra rúg.

A jövő évi prognózis alapján ezt 2019-ben további 2,7 százalékkal fogják emelni a költségvetési törvényjavaslat elfogadása esetén. Ezzel az átlagnyugdíj 3500 forinttal 134 ezerre nő majd - olvasható a portál cikkében.

GNDL 2018.11.30. 00:45:50

@paraszthajszal: Nem kell cifrázni, elvtársak, gyakorlatilag ugyan úgy néz ki a gazdasági növekedés most, mint anno a kétezres évek konjunktúrájában... évi 4-4.5%, átlagban.

Hiába tépitek egymás haját hogy a szocik voltak a dilettáns pöcsök vagy a fideszes elvtársak a dilettáns pöcsök, segítek lezárni a vitát: kibaszottul ugyan azt a posztkommunista faszverést rendezik mindannyian, a gazdasági növekedést a német multik és az EU-s konjunktúra hajtja, a foglalkoztatottságot továbbra is darabra mérik nem pedig termelékenységre (ami legalább egy-másfél évtizede stagnál is ennek megfelelően), az államadóssággal folyamatosan trükköznek a GDP arányában, az államháztartást kizárólag fűnyíróelvszerű megszorításokkal próbálják kezelni mivel strukturális reformot egyik posztkomcsi MSZP-Fidesz bagázs nem volt képes kibaszott három évtized alatt végrehajtani, mivel nem értenek hozzá... így gyakorlatilag mégis mi a fészkes fenétől várnátok az államadósság csökkenését is, de most komolyan...

Gyakorlatilag semmi különbség az MSZP-SZDSZ 2002-2008 közti és a Fidesz-KDNP 2010-2018 közti „teljesítményében”... már ha ezt a korrupt posztkomcsi faszverést amit rendeztek bármiféle teljesítménynek lehetne nevezni.

Miközben Magyarország leszakadt a maradék V4-ek szintjéről balkáni szintre...

Tudod a legszerencsésebb az lenne ha jönne végre a viccbeli csősz, és az egész MSZP-Fidesz posztkomcsi söpredéket végre kizavarná az erdőből... :D

GNDL 2018.11.30. 00:47:02

@törppicur: „Rétvári szerint”

Eddig olvastam... inkább valami Mórickás viccel szórakoztass... :D Rétvári egy hungarista geci, ha csak ásít és kinyitja a pofáját már hazudik...

GNDL 2018.11.30. 00:47:51

@törppicur: Van ma Magyarországon jobboldal szerinted? :D

törppicur 2018.11.30. 00:48:06

@GNDL:
amúgy írtam, hogy a győgyszer az én tapasztalatom, másnál, időseknél lehet ennek többszöröse. Van rajtuk jelentős támogatás így is, te ingyen adnád?
láttam már nyugdíjast is meg TV-t is, sőt nyugdíjasnál saját TV-t is. Nem tudom te hol élsz, én Magyarországon, annak ÉK részén, ami ugye nem a csúcs.

törppicur 2018.11.30. 00:52:54

@GNDL:
akkor ne olvasd el, amit Rétvári mond, és hidd azt, amit akarsz.
Az valószínű, hogy a te forrásod az igaz.
De az elköteleződésektől mentes Zindex ezt írja, és én elolvasom a másik oldal sajtóját is. Tudod, hátha...

törppicur 2018.11.30. 00:54:16

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
ez így egy kicsit kevés a reális jó alternatíva kiválasztásához.

GNDL 2018.11.30. 00:54:33

@törppicur: „Van rajtuk jelentős támogatás így is, te ingyen adnád?”

Nem, én megszervezném baszki az egészségügyet, hogy ne tömjék gyógyszerekkel rutinból az öregeket hanem figyeljenek rájuk egy picit... persze ahhoz az orvosokat is meg kéne fizetni, hogy ne melónak tekintsék hanem hivatásnak...

„áttam már nyugdíjast is meg TV-t is, sőt nyugdíjasnál saját TV-t is”

Az a kutyát nem érdekli hogy te mit kamuzol, nincs ma nyugdíjas aki ha elromlik a tévéje mondjuk ahogyan állítottad, lemegy a bótba és vesz 80 centis helyett 102 centiset 90-110 ezerért, mert az szerinted csak 10 ezerrel drágább és lazán kipengeti..

Szerinted mi az anyádért pisálják össze magukat a nyugdíjasok Orbán 10 eres Erzsébet utalványa miatt? Mert csórók mint a szar, bazmeg. :D

Mondom, te vagy nem Magyarországon élsz és kevered a német nyugdíjast a magyarral, vagy csak trollkodsz, hivatalból... tennék nagy tétet utóbbira egyébként...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 00:56:44

@törppicur: Milyen fasz álnaiv kérdés ez? Pontosan tudod, hogy a geci kinyírt minden jobboldali pártot. A bolsevik fideSS meg nem jobboldalin.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 00:58:33

@törppicur: "elolvasom a másik oldal sajtóját is"

Azt látom, kívülről fújod a féknyúz propagandát.

GNDL 2018.11.30. 01:01:30

@törppicur: „akkor ne olvasd el, amit Rétvári mond, és hidd azt, amit akarsz”

Inkább nem veszem figyelembe amit Rétvári hazudozik, és azt hiszem el amit több forrásól több egymástól független szakértő alátámaszt a bizonyítható érveivel... és ezek általában pont ellenkezője mindannak amit a fideszes meg „kereszténydemokrata” pöcsök hazudoznak. :) Gondolom tök véletlenül...

„az elköteleződésektől mentes Zindex ezt írja”

Valószínűleg lehoztak egy MTI hírt, gondolom fel is tüntették hogy MTI hír, de nem a Zindex írja baszki hanem Rétvári meg a fideszes állami propaganda hazudja.

Egyébként írt már a Zindex is a témában teljesen ellenkezőt, saját forrásból, azt miért nem olvasod?

GNDL 2018.11.30. 01:06:34

@törppicur: „én elolvasom a másik oldal sajtóját is”

Na erre kíváncsi lennék, hogy szerinted a Zindex melyik „másik oldal”? Mert ahogy már pár troll barátnődnek is említettem fentebb, gyakorlatilag minden felnőtt és iskolázott magyar ember szemben áll Orbán fasiszta önkényuralmi rendszerével, legyenek azok jobbosok, konzik, balosok, libsik, zöldek, radik, akármik... tulajdonképpen van a moszkovita Fidesz-KDNP akik Putyin orosz ellenőrzése akarják beterelni Magyarországot, újra, és van rajtuk kívül mindenki más...

Szóval a Zindex melyik „másik oldal”? Az épeszűek? :) A „nem szarunk meg hányunk magunk alá” oldal? A „tudunk késsel meg villával enni” tábor? :D

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 01:08:13

Örüjjetek fideSSfasszopók, van egy mutató, amiben a románok még nem hagytak le minket.

"A magyarok ötöde nem engedheti meg magának, hogy autót tartson fenn
És ezzel sajnos az EU-országok között hátulról a 3. helyen állunk. Bár az arányok 2016 és 2017 között nálunk is – akárcsak majdnem minden országban – javultak, a helyzetünk Európán belül nem lett jobb. A magyaroknál nagyobb arányban csak Romániában (29,8%) és Bulgáriában (20,6%) vannak azok, akik nem engedhetik meg maguknak a saját autó „luxusát”. Ráadásul az utolsó 4 helyezett – köztük hazánk is – jelentősen le van szakadva a többi országhoz és az uniós átlaghoz (7%) képest. A Visegrádi országok között legjobban a csehek állnak, 7%-kal, a lengyeleknél a lakosság 7,4%-át érinti a probléma, míg a szlovákok 11,2%-a nem engedheti meg magának egy autót. Ezekhez a számokhoz képest is elkeserítően sok a hazai 20,1%."

index.hu/chart/2018/11/29/a_magyarok_egyotode_nem_engedheti_meg_maganak_hogy_autot_tartson_fenn/

Sajnos csak idő kérdése. :(

tomwar 2018.11.30. 04:24:38

@GNDL: A kulonbseg az kb. 2200MrdFT evi eu tamogatas...no meg 2800Mrd MANYUP.

De javits ki, ha tevednek...

2018.11.30. 06:06:55

@GNDL: "Gyakorlatilag semmi különbség az MSZP-SZDSZ 2002-2008 közti és a Fidesz-KDNP 2010-2018 közti „teljesítményében”... már ha ezt a korrupt posztkomcsi faszverést amit rendeztek bármiféle teljesítménynek lehetne nevezni.

Miközben Magyarország leszakadt a maradék V4-ek szintjéről balkáni szintre... "

:))) Ilyen kijelentések után már egészen nyilvánvaló, hogy a tények az ellenségeid. No meg azt, hogy egy ennyire elvakult embert nem is érdemes (nem is lehet..) kizökkenteni azzal, hogy rámutatsz a tévedéseire. Egy magad kreálta buborékban élsz.. szerintem már azt is látod, hogy Lagarde kopogtat :)
(és most légyszíves legalább 4500 karakterben válaszolj!)

2018.11.30. 06:19:00

@GNDL: "jellemzően 10-15 féle gyógyszert szednek mert a mai napig nem képes a magyar állami egészségügy megszervezni, hogy a cukros orvos tudja hogy mit ír fel a kardiológus vagy a háziorvos, és kétszer-háromszor adják szerencsétlen öregeknek ugyan azt a gyógyszert... havi legalább 15-20 ezer forintért... miközben az átlag nyugdíj nincs 100 ezer forint per hó..."

Neked még ez is kevés, láthatóan..
Bár hazugságok ellen még a háromszorosan felírt cukorgyógyszer sem hat... Lehet, a homeopátia felé kéne orientálódnod.
Vannak idős rokonaim, és látom, hogy amit állítasz az szimpla hazugság.. Nincs ilyen, a kardiológus nem ír fel cukor ellen semmit, a gasztroenterológus nem fog béta blokkolót rásózni a mamára és a neurológus nem fogja endipankrinnal tömni szegény nyugdíjast.. Mert ha voltál már orvosnál , (szükséged lenne, láthatóan..) akkor észrevetted volna, hogy a számítógépén szépen meg tudja nézni a többi leletedet, a többi orvos szakvéleményét és annak fényében dönt a gyógyszerezésről.A háziorvos meg azt írja fel, ami a szakorvosok javaslataiban szerepel és annyira ő sem hülye (veled ellentétben) hogy keresztbe gyógyszerezzen.. és felhívnám a figyelmed a közgyógy ellátás létére, ami az általad vízionált horribilis gyógyszerszámlákat cáfolja.
Persze, hogy a te szavaiddal éljek: az internet mindent elbír, én pl. láttam olyan nyugdíjast, aki kofidisz hitelből vásárolja a frontint és a háza ráment a corinfarra..Bizony! Én mondom néktek, megdöglünk mind!

paraszthajszal 2018.11.30. 07:01:27

@GNDL: „gyakorlatilag ugyan úgy néz ki a gazdasági növekedés most, mint anno a kétezres évek konjunktúrájában... évi 4-4.5%, átlagban”

Igen, és évi 4-4,5% egy elfogadható növekedési ütem; ennél a 4-4,5%-nál tartósan sokkal jobbat átlagban már a szlovákok, csehek vagy a lengyelek se tudnak (a reál-GDP-t tekintve)*, akkor mire fel a sopánkodás? * ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=tec00115&plugin=1

Ha a tavalyi és a jelenlegi növekedési ütemet tudnánk tartani, az az EU egészéhez képest lassú felzárkózást, a KKE régió viszonylatában minimum szinten maradást jelentene. Ennél sokkal többet reálisan nem ígérhet senki. (A választási kampányban persze beígérhetik a 7-10%-ot is, hadd szóljon, ha nem nyerik meg, nem kell teljesíteni.)

„a gazdasági növekedést a német multik és az EU-s konjunktúra hajtja”

Nagy felfedezés – szerinted a szlovákoknál mi hajtotta, amikor bezzegország lettek? A szlovák nemzeti márkák vagy a nyugati multik?

„foglalkoztatottságot továbbra is darabra mérik”

Az EU-t meg általában az országokat is a foglalkoztatottak száma a munkaképes lakosok arányában szokta érdekelni, mert ez hat a dolgozók/eltartottak arányára.

paraszthajszal 2018.11.30. 07:05:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: „A magyarok ötöde nem engedheti meg magának, hogy autót tartson fenn
És ezzel sajnos az EU-országok között hátulról a 3. helyen állunk.”

Aki nem engedheti meg magának, az menjen tömegközlekedéssel vagy biciklivel. Vagy dolgozzon többet/jobban (váltson munkahelyet), hogy több legyen a jövedelme. A gépkocsitartás nem alapvető emberi jog, meg lehet nélküle lenni, és legalább van, mi motiválja azokat, akiknek nincs.

paraszthajszal 2018.11.30. 07:23:52

@GNDL: „nincs ma nyugdíjas aki ha elromlik a tévéje mondjuk ahogyan állítottad, lemegy a bótba és vesz 80 centis helyett 102 centiset 90-110 ezerért”

Talán nem az átlagnyugdíjas teszi, de hogy nincs, az hülyeség. Aki nemrég ment nyugdíjba, és középvezető volt egy komolyabb cégnél, így a járulékmaximumon vagy annak környékén pengetett, annak a nyugdíjából telik erre is. Nem az átlag, de ilyen is van.

LebensraumamOsten 2018.11.30. 07:24:28

@GNDL: Messze nem keresnek a katonák annyit, mint a rendvédelmisek.
Hasonlítsd össze a Hjt (katonák) és a Hszt (rendőrök, Bv-sek, titkolózszolgálatok) végén levő illetménytáblát. A katonák illetményalapja 43200 jelenleg, a rendvédelmis pedig 38650.
Az illetmény kiszámítása a szolg. idő alapján a beosztáshoz társítható szorzószám és az illetményalap szorzata adja ki. Erre jön még rá a pótlék ami a beosztástól függ, illetve nyelvtudási (ha már Vida Ildikónak ezt nem is sikerült összehozni, azért sok alacsony beosztású rendőr tiszthelyettes és közkatona van, akik jól beszélnek több nyelven, csak épp soha nem viszik majd semmire, mert a csókos NER protkósak kerülnek helyettük a jó beosztásokba).
Szóval egy rendvédelmis kb. másfélszer annyit kap, mint egy katona, alapesetben.

Gandosz 2018.11.30. 07:44:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ez az index napi "jaj de szar Magyarország helyzete" propagandacikke.

Egy szubjektív mutatóról van szó (akarnék autót, de nem tudom megvenni), ami jól látszik abból is, hogy Málta és Ciprus van a legjobb helyzetben, ahol sokan nem is akarnak autót. (csak éppen az indexes ábrakészítő megváltoztatta az Eurostatos ábrát, és Luxemburgot tette az első helyre).

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 08:22:40

@paraszthajszal: "a gazdasági fejlettséget ne a fogyasztással mérjed."

Nem azzal mérem. A fogyasztás az életszínvonalat mutatja. Ahogy az autók száma is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 08:28:17

@Gandosz: "napi "jaj de szar Magyarország helyzete""

Igen, helyes erre a tragikus állapotra naponta felhívni a figyelmet. A geci gazdád kormányzása oda vezetett, hogy lecsúsztunk a térségben a románok szintjére. Egy rég nem látott általános, hosszú, erős gazdasági konjunktúra közepette. Egy EU-segíly pénzeső közepette. Úgy hogy mi kaptuk a legtöbb pénzt. És elbaszta térkövezésre, meg kastélyokat vett belőle, meg szállodákat, meg az összes kempinget felvásárolta belőle, meg földeket, meg erőműveket, meg minden szart a magyar emberek kárára. A jövőnket is elbaszta az oktatás szétbaszásával, összeszerelő munkásokat képeztet. Nem írhatok ide annyit, hogy az összes elbaszást leírjam...

"propagandacikke."

Kevered az Indexet a prostisrácokkal. :))

paraszthajszal 2018.11.30. 08:36:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ja, és az életszínvonalat fenntartható módon (tartósan) csak akkor lehet növelni, ha ezt a gazdasági növekedés alapozza meg.

Másképp oda jutunk, mint Kádár alatt, hogy a fogyasztás még hitelből nőtt akkor is, amikor a gazdaság már régen stagnált. Azóta is fizethetjük a törlesztést.

„Hagyd az emútnyócévezést, nem divat már.”

Te jöttél egy olyan HVG-s statisztikai összeállítással, ahol a viszonyítási alap 2008 volt (azaz még bőven az elqrók regnálása alatt). A 2008-tól a 2010-es kormányvátásig tartó időszakot hiába fognád Orbánékra, és még 2010-ben is hozományként a szociktól örökölt szarkupac várta őket (túlzottan magas GDP-arányos adósággal, az öröklött, a gazdaságpolitika kezét megkötő IMF-mentőcsomaggal és túlzottdeficit-eljárással, PPP-s koncessziós díjakkal stb.). Tény, hogy beletelt néhány évbe az is, amíg ennek a nagyobb részét el tudták takarítani, de pl. a adósságtörlesztés, lefaragás terheit máig nyögjük.

Gandosz 2018.11.30. 08:37:47

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

Elmebeteg hazudozó vagy. Komolyan írom, hogy elmebeteg vagy, nem retorikai túlzásként. Beteg ember vagy. Minden téren sokkal jobb a helyzet, mint 10 éve, te meg úgy írsz, mintha Svájc szintjéről csökkentünk volna a mostani állapotba.

ha rühelled a kormányt világnézeti okokból, azt elfogadom

de egyfolyátban hazudozol és káromkodsz

amúgy én is sokkallom az egészségügyi beruházásokra fordított 600 milliárd forintot és az EU bürökrácia megkötései miatti látványberuházásokat

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 08:38:34

@Womb Raider: "a kardiológus nem ír fel cukor ellen semmit"

Így van. De GNDL nem is írt ilyet, ez a hülyeség csak a te fejecskédben állt össze. :))

paraszthajszal 2018.11.30. 08:39:47

@paraszthajszal: Ja igen, a szarkupac részeként persze a devizahitelek problémáját kellett volna elsőként említenem, mondjuk ebben az MNB is ludas volt, nemcsak a kormány. (Apropos, persze Simor urat is sikerült megörökölni, 2013-ig ő gáncsoskodott; nem véletlen, hogy akkor sikerült a növekedést érdemben újraindítani, amikor ő már eltakarodott.)

Gandosz 2018.11.30. 08:42:51

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
2010-hez képest 2017-re 480 ezerrel több személygépkocsi volt forgalomban:
2010: 2 984 063 szgk
2017: 3 471 997 szgk

GyMasa 2018.11.30. 08:42:54

@Orbán veje:
Esetleg lesz majd olyan is, hogy a temahoz fogsz hozzaszolni, vagy mi ketten megmaradunk ezen a szinten, t.i. te gyalazkodsz bele a nihilbe?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 08:44:01

@Gandosz: "Elmebeteg"

Kifogytak az érveid? Inkább soha nem is voltak. :))

"Minden téren sokkal jobb a helyzet, mint 10 éve"

Tíz éve a románok messze mögöttünk voltak. Mostanra lehagytak életszínvonalban. Olvass Eurostat adatokat, ne dugd a fejedet a féknyőzba.

És nem csak a románok, mindenki más is lehagyott minket, már csak a bolgárok és a horvátok vannak mögöttünk. Még néhány évig, aztán majd ők is lehagynak.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 08:47:34

@Gandosz: "személygépkocsi"

Nebassz. Világgazdasági konjunktúra van? Ez most sokkolóan érintett. :)) És ez a geci gazdád érdeme? Ő a Világ Ura, vagy miafasz? :))

A magyarok ötöde nem engedheti meg magának, hogy autót tartson fenn
És ezzel sajnos az EU-országok között hátulról a 3. helyen állunk.

sZulamith 2018.11.30. 08:50:07

Nekem is a cimben irtak jutottak eszembe, meg az is, hogy mit szólnak most annak a falunak /nagyon szegény/ lakósai akik 100 %-ban a Fideszre szavaztak. Szerintem az Erzsébet utalvány elmulasztása nagy baki, vagy nem számít mit gondolunk. Ennyi okos, jól fizetett tanácsadó mellett, bizonyára az utóbbi lehet.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 08:50:42

@GyMasa: "gyalazkodsz"

Ah, milyen egy érzékeny fideSSfasszopó. Nem tetszik, ha visszanyal a fagyi? :))

GyMasa 2018.11.30. 09:14:58

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Cicuka!
Nincs kedved ebben a temaban is csinalni (lopni) magadnak egy ugyanolyan viccblogot, mint az idojarasfuggo energiatermeleshez?
Mit szolnal ehhez a formatumhoz?
www.ft.com/
Ez ugyis penzugyi tema.
Annyira egyszerubb lenne!
Nem kellene itt magyarazkodni, eleg volna, ha hivatkoznal ra, miutan egyszer leirtad!
Kepzeld, mennyi idot tudnal megtakaritani vele!

GyMasa 2018.11.30. 09:31:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Hat, az nem tudom miota "visszanyalas", hogy megjelenik "orban veje" es kozli, hogy en mi vagyok szerinte.
Es az OSSZES hozzaszolasa kizarolag szemelyeskedesbol all.
A visszanyalas az az amikor GND baratunk keptelen volt ertoen visszaolvasni tegnap a 20 perccel azelott leirt hozzaszolasomat, es nagy arccal elkezdet o is szemelyeskedni, mert o is kifogyott az ervekbol.
En elhhiszem, hogy ti mind olyan nagy erkolcsi emlekmunek erzitek magatokat, de igazabol ez az ostoba amokfutas, amit itt rendeztek, sokkal hasznosabb a fidesznek, mint barmi mas.
Te is jossz itt a gyalazkodasoddal, de arra mar keptelen vagy, hogy megnevezz valakit, aki szerinted alkamas lenne vezetni az orszagot.
Amig ilyet nem tudsz megnevezni, es csak anyazol itt a vakvilagba, nem vagy mas, mint egy picsogo furdoskurva.

GyMasa 2018.11.30. 09:32:42

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Nem érdemlitek meg."
En csak neked akartam jot.
Kepzeld, mennyi felesleges gepelest meg tudnal vele sporolni...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 09:37:42

@GyMasa: "en mi vagyok szerinte."

Te egy fideSSfasszopó troll vagy, Kubatov ideküldött, hogy a fideSSmaffiát hazugságokkal védjed. Nem kéne egyszerre érzékenykedned és hazudoznod, válaszd csak az egyiket. Amíg hazaáruló kollaboránsként viselkedsz, mi hazafiak úgy is bánunk veled. Evvan, narancskullancs.

GyMasa 2018.11.30. 09:46:48

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"mi hazafiak úgy is bánunk veled."
Ha-ha-ha, ez az ev vicce!
Amit te muvelsz, az sokkal tobbet segit a fidesznek, mint barmilyen propaganda!
Hazafi, meg a tokom!

Cycmen 2018.11.30. 09:47:27

@sZulamith: "Nekem is a cimben irtak jutottak eszembe, meg az is, hogy mit szólnak most annak a falunak /nagyon szegény/ lakósai akik 100 %-ban a Fideszre szavaztak. Szerintem az Erzsébet utalvány elmulasztása nagy baki,"

Minden egyes lakós nyugdíjas? Különben ha az is, tudtommal most 18 ezer nyugdíjprémiumot adtak nekik.
Nem is tudom hogy miről hablatyoltok már megint, ebből sem lesz népfelkelés, de a parlamentnél seem fognak okostelefonokkal világítani! :D

John Brennan 2018.11.30. 09:51:19

index.hu/kultur/2018/11/30/gul_baba_turbeje_kiallitas_tortenelemhamisitas_erdogan/

Ez a cikk ismét indexes hamisítás.
Kijelent valamit a címben (Történelemátírás: a törökök nem hódítók voltak 150 évig, hanem barátok), amit nem igazol, sőt, az ellenkezőjét igazolja a kiállítás szövege:
"Bár e közel 200 év alatt hivatalosan hosszú évtizedekig béke honolt, a gyakorlatban folyamatosak voltak a kisebb-nagyobb összetűzések, amelyek következtében Magyarország jelentős része kipusztult."
Az is hamisítás a cikkben, miszerint: "Hogy az elnéptelenedett megyékbe Európa minden tájáról telepítettek be népeket, egyúttal értelmetlenné téve Orbán Viktor homogén magyar nemzetről szóló meséit." A magyar nemzet homogén, Magyarország lakossága pedig a török pusztítás miatt csak 40%-a volt magyar a 18. században.

sZulamith 2018.11.30. 10:08:19

@Cycmen: Nos, ezért nagy baki, mert ha nem adják a ny.prémiumot senki észre sem veszi, de az Erzsébet utalvány hiányát most már igen.
Nyugdijasok vagy sem, a nyilatkozatukban hálát adtak - és szavaztak - az Erzsébet utalványért. /a családban bizonyára volt nyugdijas, ezért a kassza gyarapodott:)/

Ja, és azért hablatyolunk, mert a szó is többet ér a semminél, okoska!:)

GyMasa 2018.11.30. 10:12:03

@sZulamith:
Es, mondd csak, te mibol gondolod, hogy a nyugdijasok kizarolag az utalvany miatt szavaztak?

Christian Smith 2018.11.30. 10:15:29

@Womb Raider: Hát apám orvosilag gyakorlatilag tiltott kombokat szed. ( sajnos ö szándékosan) Ha össze lenne kötve, ez nem lenne lehetséges. Hát ennyit erröl a kamurol. A magyar betegellátás és nyomonkövetés kb. Gambia elmaradottabb régioiban rosszabb.

flydomi 2018.11.30. 10:33:43

Orom nezni,ahogy a fideSS a sajat szavazoit semmibe veszi,folyamatosan xopatja oket. :) Csicska kis popsi illibsi rabszolgak vagytok. :)

John Brennan 2018.11.30. 10:37:34

@flydomi: átlátsz a szitán, nagyon ravasz vagy!

arabok balrol 2018.11.30. 11:46:17

Nyugdijasokkal vagy nelkuluk, mindenkeppen a Fidesz nyer legkozelebb is.

Andy73 2018.11.30. 11:50:53

Tavasz óta nőtt a kormánypártok támogatottsága, a kétharmad most is simán meglenne, mindenféle utalvány nélkül is.
Az utalványok egyébként mindig és mindenkinek jól jönnek-jönnének, nem csak a nyugdíjasoknak. Az viszont meggondolandó, hogy differenciáltan adják: nem minden nyugdíjas szorul rá, viszont sok alacsony jövedelmű közalkalmazottnak is jól jönne, esetleg nagyobb szüksége lenne rá, így ünnepek előtt is.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 11:51:28

@GyMasa: "mibol gondolod, hogy a nyugdijasok kizarolag az utalvany miatt szavaztak?"

A geci gazdád minden lépése előtt leméri, hogy az milyen hatással jár a szavazótáborára. Nyilván kimérték, hogy az utalvány miatt sokkal több nyugger szavaz majd rá. Különben nem pazarolná az ellopható pénzt, inkább venne pár kastélyt, erőművet rajta, minthogy feleslegesen a nyuggereknek adja.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 12:03:58

@John Brennan: "Az is hamisítás a cikkben, miszerint: "Hogy az elnéptelenedett megyékbe Európa minden tájáról telepítettek be népeket, egyúttal értelmetlenné téve Orbán Viktor homogén magyar nemzetről szóló meséit." A magyar nemzet homogén"

Féknyúz. A magyarok a genetikailag legkevésbé homogén nemzet Európában. Itt minden gént megtalálsz, ősmagyart annál kevésbé.

Parajpuding 2018.11.30. 12:25:57

A nyuggerek túlnyomó többségének elég az éppen időben odahintett morzsa. Most éppen nem aktuális, talán rosszallják is, de holnap, vagy amikor itt az ideje, egy orbános reklámtoll, egy kis bözsiutalvány és megbocsájtanak bármit. Olcsón megvehetők. Őket már cseppet sem érdekli a gyermekeik, unokáik jövője, csak az, hogy a kevés hátralévőben tudjanak ülni a meleg foson és télen meglegyen a pari. Tisztelet a töredéknyi kivételnek.

arabok balrol 2018.11.30. 12:36:40

gecijao lett az uj Mazda3

John Brennan 2018.11.30. 12:44:20

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Ez nem genetika, ráadásul szellemi értelemben 300 éve még francia vagy német sem volt, úgyhogy lapozzunk.

szepipiktor 2018.11.30. 13:13:10

Azért rendesen rápakoltál minden keresrűséget egy alapvető törvényszerűségre!
MINDEN politikai oldal számára MINDEN társadalmi réteg KIZÁRÓLAG az aktuális hatalom megszerzéséhez szükséges!
És minden aktuális hatalom mindig megtalálja azt az érzékeny társadalmi csoportokat, akiket "megszólítva" elérhetik a céljaikat.
Nem értem, miért tartottad fontosnak ezt most újra előhozni? Valami választások jönnek?
.
Sokkal többet érne azzal foglalkozni, hogy UGYANAZON társadalmi csoportok miért szopják be UGYANZAZOKAT a hazugságokat BÁRMELYIK politikai oldaltól????
OK, egy részük éhes! Tudja, hogy társadalmi változást nem hoz az ő szavazatuk, de egyszer egy jót ehetnek.
Ez alap és gusztustalan megkérdőjelezni a jogukat ehhez.
Hogy most ezzel a mocskossággal a csútiék élnek? És? Antalllll nem ígért mindenfélét a nekik fontosaknak? Horn? Medgyessy, Gyurcsány? Mint ígértek a választások előtt, mind beszopatta a társadalmat.
Ez azért alap, mert az ígéret alapú hatalom (megszerzés, megtartás) pillanatyi előny, az ígéretek betartása meg sok éves, évtizedes meló, ami sokszor megszorításokkal jár, azaz elveszíthető a hatalom.
Nem értem, ezen miért csodálkoznak állítólag értelmes, gondolkodó emberek?
.
De egy vállakozó, egy tanár, egy orvos, egy bárki, aki aktív életet él, nem egy hátrányos terület 20 éve munkához nem jutó emberkéje vagy egy kisnyugdíjból egyedül vegetáló idős ember, hanem akítv lények, na ők miért hiszik el minden esetben a hazugságokat?
Milyen tanár az, aki ezredszer is beszopja, hogy majd most! Majd a mostaniak, vagy a váltók megoldják! Egy orvos miért hiszi el, hogy majd most! Egy válllkozó...
.
Ez a bibi!
És ebből az összes nagyon jól él a hatalomban...
És mind csak tolja elék a biankó csekkeket, hogy a társadalom sokadszorra írja azt alá.
Soha nem előbb tesznek hasznosat, soha be nem tartanak ígéreteket.
De igen, az a megoldás, hogy ezredszer is rácsodálkozunk a blogokban...

2018.11.30. 13:14:19

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Így van. De GNDL nem is írt ilyet, ez a hülyeség csak a te fejecskédben állt össze. :))"

vs.:

@GNDL" mert a mai napig nem képes a magyar állami egészségügy megszervezni, hogy a cukros orvos tudja hogy mit ír fel a kardiológus vagy a háziorvos, és kétszer-háromszor adják szerencsétlen öregeknek ugyan azt a gyógyszert... "

Már teljesen belelovalljátok magatokat a károgásba (képzavar...) aztán azt sem tudjátok, mit is írtatok...

Hazudtok reggel, délben, meg este..

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 13:18:06

@John Brennan: "Ez nem genetika"

Hanem mi? Kiskutya? :))

„Ugye, először is nagyon fontosnak tartom, hogy a kulturális homogenitást meg kell őrizni. Most már lehet ilyeneket mondani. Ezelőtt néhány évvel kivégzés járt az ilyen mondatokért, de ma már lehet ilyeneket mondani, mert az élet igazolta, hogy a túl nagy keveredés bajjal jár. Úgyhogy természetesen mi, magyarok etnikailag heterogének vagyunk abban az értelemben, hogy európai nemzet vagyunk. Ha csak a neveket itt felolvasnánk, lenne itt minden: a bunyeváctól a svábig, de ettől függetlenül ez mégiscsak etnikailag egy bizonyos sávon belül maradó sokszínűség. Tehát egyfajta etnikai homogenitás, egy civilizáción belül vagyunk. Szerintem ennek a megőrzése kulcskérdés.”

Az etnikai homogenitás az kőkemény genetika. És a geci egymásnak ellentmondó két mondata közül az első az igaz, hogy mi, magyarok etnikailag heterogének vagyunk. Heterogénebbek nem is nagyon lehetnénk.

2018.11.30. 13:18:07

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "Féknyúz. A magyarok a genetikailag legkevésbé homogén nemzet Európában. Itt minden gént megtalálsz, ősmagyart annál kevésbé."

Ennek akkó' tán van olyan olvasata is, hogy a magyarok mégsem annyira xenofóbok, mint amennyire a liberálbolsevik propagandistáitok nyomatják.

2018.11.30. 13:19:40

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: "És a geci egymásnak ellentmondó két mondata közül az első az igaz, hogy mi, magyarok etnikailag heterogének vagyunk. Heterogénebbek nem is nagyon lehetnénk."

Rajta, elő a kamin'auttal!!! Te nem is vagy magyar! Megkönnyebbülsz, hidd el!

szepipiktor 2018.11.30. 13:23:55

@Andy73: Érdekes a felvetésed és sajnos igaz is!
Pár napja jelent meg 28 éve után az első HITELES közvéleménykutatás, a závosi, vagy závecki vagy melyik intézettől.
Most először jelezték a statisztikákukban a passzív, pártnélküli halmazt, ezt eddig minden vizsgálatnál elhallgatták, lehazudták, kihagyták.
Érdekes volt, csak általánosságban:
A fidesz minden esetben magasan vezetett, mondjuk volt 34%-uk!
Az ÖSSZES ellenézéki párnak, mozgalomnak, szektának meg 31% körül, és az mszp-jobbik "harcát ábrázolhatták, de azok és fényévekre voltak a fidesz adataitól.
És most végre láthattuk a passzív halmazt!
32% körül volt, minden esetben alig a fidesz mögött és minden esetben az össz ellenzék felett.
Tehát végre leírták azt, amit a választásoknál is tapasztaltunk, az 1/3-1/3-1/3 eloszlást, csak míg az fidesz 1/3 homogén, a passzívaké is az, csak az elutasításban, addig az ellenzik szétforgácsolta az ő 1/3-át.
A fidesz a büdös életben nem tudja már leváltani az ellenzék, hiszen ha összeállnának, akkor sem érik el a fidesz eredményét, ráadául tömegesen vonulnának át a csalódott "hívők" a passzív halmazba.
Csak akkor lehet a fideszt választásokon legyőzni, ha lesz egy párt, mozgalom, ami a passzív 1/3-t szólítja meg, és ha jó a program, akkor jellemzően 5-10%-ot elvonnának a fidesztől és az ellenzéktől is.
Tudjuk, hogy ha lesz váltópárt végra, az azt is jelenti, hogy a fidesz visszazsugorodik a saját 1-1,2 milliós szavazózbázisára, az mszp és a jobbik is egy pici 5% körüli párttá zsugorodik és a többieket eltakarítja a folyamat.
Na ezért nem akarja az ellenzék megbuktatni a fidesz!
Piciben, de a kassza mellett maradhatnak, nyerni nem tudnának, de az ingyenélet jobb mint a munka.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 13:29:00

@Womb Raider: "van olyan olvasata is, hogy a magyarok mégsem annyira xenofóbok"

Nincs olyan olvasata.

Nagymagyarországon jól megvoltak a különböző népek, később a kádárkorban egyenesen híresek voltunk a vendégszeretetünkről, az utóbbi néhány év gyűlöletkampánya jól beivódott a plebs pórusaiba, az idegengyűlölet velünk marad pár emberöltőig.

1993-ban a társadalom 13%-a volt idegengyűlölő, ez szép lassan emelkedett, és a geci gyűlöletkampányával soha nem látott magasan, 80% körül tetőzött. (De ha akarod, 98%.)

"A tanulmány egyik legfontosabb állítása, hogy a magyar lakosság körében 1992 óta folyamatosan mért idegenellenesség (xenofóbia) a 2016 januári felméréskor érte el a mindenkori legmagasabb szintet, az idegenbarátság (xenofília) pedig mostanra szinte teljesen eltűnt a magyar társadalomból.

Közelebbről megnézve látható, hogy a kormányzati bevándorló-ellenes kampány kezdete előtti utolsó mérésen mért 39 százalékhoz képest 2015-ben először 45-re, majd 2016 januárjában 53 százalékra emelkedett a megkérdezettek körében a xenofóbok aránya. Számuk az úgynevezett “gondolkodók” táborának rovására nőtt, akik korábban nem tudtak a felmérés kérdéseire határozott igennel vagy nemmel válaszolni."

444.hu/2016/04/04/reg-nem-utaltak-ennyire-az-idegeneket-magyarorszagon

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 13:32:58

@Womb Raider: "Te nem is vagy magyar"

Genetikai értelemben nem vagyok magyar. Ahogy a társadalmunk 99% se. Petőfi se magyar volt genetikai értelemben. Kulturális értelemben viszont magyar vagyok, ahogy egy néger is lehet az, pont ahogy Petőfi. Sokkal magyarabb vagyok, mint a legmagyarkodóbb hazaáruló fideSSfasszopó.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 13:34:37

@Womb Raider: Na ugye, hogy GNDL nem is írt ilyet, ez a hülyeség csak a te fejecskédben állt össze. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 13:36:00

@szepipiktor: "MINDEN politikai oldal számára MINDEN társadalmi réteg KIZÁRÓLAG az aktuális hatalom megszerzéséhez szükséges!"

Ez csak a fideSSmaffiára igaz.

sZulamith 2018.11.30. 13:37:30

@GyMast: Riport volt fotóval, onnan ahol 100 %-ban a Fidesz nyert..

mikocami 2018.11.30. 13:43:29

Így járnak azok,akiket hazugsággal tíz ezer Forintért meg lehet vásárolni.

John Brennan 2018.11.30. 13:43:49

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Prezentáld az etnikai homogenitás-heterogenitás skálát Európa nemzeteire, így pl. a latin-germán-kelta-arab moslék franciákra, aztán majd folytatjuk.

John Brennan 2018.11.30. 13:47:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: A belinkelt felmérés nem az idegengyűlöletről szól.
A válaszadók közül 0% akart idegenellenes pogromokat.

John Brennan 2018.11.30. 13:51:14

@sZulamith: Ilyen összevágott, tendenciózusan hazug indexes riportra ne hivatkozzunk, maradjunk kultúrlények, ha lehet. Én is tudnék bármely párt szavazóival sárdobálós riportot készíteni.

GyMasa 2018.11.30. 13:57:33

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Ahha, szoval te egeszen biztosan csak talagatsz, es fogalmad sincs az egeszrol.

GyMasa 2018.11.30. 14:04:42

@sZulamith:
Ohh, elnezest kell kerjek, mert az elozo hozzaszolasodban atsiklottam afelett, hogy ez csak egy falura vonatkozott, en ugy ertettem, hogy az egesz orszagra.
Bar, ez akkor sem feltetlenul jelent oksagi viszonyt a ket esemeny kozott.

Tibor Magyar 2018.11.30. 14:11:25

Talán, ha bizonyos nyuggerek segget is csókolnának neki, nem csupán kezet, esetleg meggondolná, adjon-e megint némi alamizsnát. Ki a nyelveket, lehet próbálkozni!

Dzendör Sztadiz 2018.11.30. 14:23:21

@GNDL: ezt a 20-25 %-ban kézzel csalták el az eredményt légyszíves bizonyítsd. Mert ez egy elég komoly vád. Bűncselekménnyel vádolsz embereket. Azt pedig bizonyíték nélkül nem lehet. A hamis vád bűncselekmény.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.11.30. 14:27:02

@GyMasa: "csak talagatsz"

De azt kurvajól. :))

Ne próbálj úgy csinálni, mintha a geci gazdád belső köreiből lennél. Akkor te küldenéd ide trollkodni Kubatovot, és nem fordítva.

sZulamith 2018.11.30. 14:44:26

@John Brennan: Naná, hogy kiváncsi volt az Incex, és ki nem, hogy és mint lett a szavazás egy településen egy pártra 100 %. Szerintem ügyesek voltak, mert a migránsokkal és Sorossal tele a hócipőnk:)

GNDL 2018.11.30. 14:56:46

@Dzendör Sztadiz: Egyrészt fent elég világosan fogalmaztam, nem fogom minden fideszes trollnak külön-külön leírni ugyan azt a véleményemet... ha bele tetszik szólni egy vitába akkor tessék végig olvasni az eddigi hozzászólásokat is. Gyakorlatilag leírtam mindent, kezdve onnan hogy dokumentáltan szállították buszokkal a kettős állampolgárokat, illetve azt is hogy a szavazókörök egy jelentős részében máig nem kerültek elő jegyzőkönyvek és nem „dolgozták fel” az adatokat, más szavazókörökben meg gyakorlatilag olvashatatlan és ellenőrizhetetlen jegyzőkönyveket bocsátottak azok részére akik ellenőrizni akarták a feldolgozottságot. Valamint azt is megemlítettem, ugye, hogy történt nem kevés feljelentés is a viccválasztásokat követően, csak hát ugye Polt elvtárs nem azért legfőbb ügyész hogy biztosítsa a csapatával a törvények betartását és betartatását, hanem azért hogy szőnyeg alá söpörje Orbánék korrupciós ügyeit és választási csalásait, meg egyebeket „bűncselekmény hiányára” hivatkozva... :)

Szóval igen, ez egy elég komoly vád, nem hiába szoktuk mondani hogy a hamarosan bekövetkező kormányváltás tulajdonképpen rendszerváltás is lesz egyben, és bár Orbán valószínűleg ugyan úgy le fog lécelni az országból mint Janukovics vagy Gruevszki haverjai akiket elhajtott a népük a korrupciós ügyeik és putyinista baromságaik miatt, de nem kevés bűntársa Orbánnak több évtizedes fegyházra számíthat... ez már most borítékolható. Nem csak a választási csalásaik és mondjuk közösség elleni uszításaik miatt, ugye, de évek óta két kézzel fosztogatják a közpénzeket is a fideszes elvtársak...

Másrészt meg a „hamis vád” ebben az esetben ugye nem áll fenn, annak akkor lenne jelentősége ha az általam fent említett feljelentéseket Polt elvtársék nem csak elutasítják bűncselekmény hiányában, de büntetőeljárást kezdeményeznek a feljelentők ellen „hamis vád” miatt... valószínűleg ezt azért nem kezdeményezték Polt elvtársék, mert akkor valóban ki kellett volna vizsgálniuk a választási csalásaikat, és azt bizonyítani a bíróságok előtt hogy valóban nem történtek választási csalások... de ezt ugye nehéz is lenne bizonyítaniuk. :)

Amire gondolhattál még egyéb bűncselekmény kategóriában az egészen konkrétan a hivatali visszaélés és a bűnrészesség... ugyanis Polt elvtársék pontosan ezekben a bűncselekményekben vannak nyakig, amiért szőnyeg alá söprik elvtársaik korrupciós ügyeit és választási csalásait.

GyMasa 2018.11.30. 15:04:17

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
Lesznek vegre tenyek is, vagy te is lesulyedsz a szemelyeskedes szintjere?

Minden ballib bérretteg 2018.11.30. 18:01:49

Emlékszünk még a ballib kormány 18.000 forintjára, amire odaírta a csekkre a nyugdíjasoknak, hogy Orbán személyesen lopta el tőlük ?
Most tényleg azok a ballib szarháziak és blogjaik panaszkodnak, akik elvették a 13. havit, akik alatt folyamatosan esett a nyugdíj reál értéke, és elkúrták ?

Ne röhögtessetek már !

kedvenc nicktolvaj 2018.11.30. 18:32:45

@Womb Raider: "Rajta, elő a kamin'auttal!!! Te nem is vagy magyar! Megkönnyebbülsz, hidd el!" - Ja,ja. Nem kell szégyenkeznie Orbán miatt.

kedvenc nicktolvaj 2018.11.30. 18:34:46

@Minden ballib bérretteg: Nem kellene annyit innod! 19 ezer volt az a 18.

GyMasa 2018.11.30. 21:13:38

@kifordított nagyanyó:
Nekem egészen biztosan nem, mert én nem szavaztam rájuk.
Majd olvasd el, mit írtam GNDL-nek.

GyMasa 2018.11.30. 21:16:48

@GyMasa:
Vagy, most úgy gondolod, hogy a fideszre csak azért szavaz valaki, mert elolvassa, amit írok?
Mert, ha igen, az igazán bájos gondolat!
Kár, hogy nem azért írom.
süti beállítások módosítása