Hirdetés

Okosórával a csemeték biztonságáért

A generációk közti digitális szakadék csökkentése kemény dió, de a Vodafone legújabb eszközeit és ajánlatait is ennek mentén alakította ki. A most bevezetésre kerülő Kid Gyerekóra hozzájárul a szülők és a gyermekek biztonságérzetéhez, ezzel jelentősen megkönnyítve a Vodafone-os családok mindennapjait.

Minden szülőnek saját gyermeke, az ő biztonsága és jövője a legfontosabb. Rengetegen vágynak ezért olyan okos eszközre, amely segítségével gyermeküket még nagyobb biztonságban tudhatják nemcsak a digitális térben, de akár olyan mindennapi helyzetekben is, mint egy több napos osztálykirándulás vagy egy gyors vásárlás a közeli boltban – mindezt természetesen a legköltséghatékonyabb, családbarát megoldásokkal.

Egyelőre azonban az ilyen eszközök száma korlátozott, így előfordulhat, hogy sok közöttük a nem leinformálható forrásból származó, amelyhez egyáltalán nem kapcsolható szolgáltatás. Több mint 68 millió IoT (Internet of Things – dolgok internete) SIM kártyájával a Vodafone a világ vezető IoT szolgáltatójaként nap mint nap azon dolgozik, hogy minél több, a családokat érintő hétköznapi kihívásra tudjon választ adni a technológia segítségével.

A Vodafone Family ezért most Magyarországon elsőként, teljes körű szolgáltatással tesz elérhetővé IoT terméket lakossági ügyfelei számára már létező mobil ajánlata részeként, mellyel célja a fenti helyzetekre megoldást nyújtani.

Az okos szülői gondoskodás jegyében kialakított Kid Gyerekórával bárki könnyen elboldogul, aki okostelefont használ. Az eszköz helymeghatározó funkciója mellett telefonként is használható, így az előre rögzített számok körében képes hanghívások kezdeményezésére és fogadására, hangüzenetek küldésére és fogadására, valamint szöveges üzenetek fogadására. Az okosóra elsősorban azoknak a kisgyermekes szülőknek kínál ideális alternatívát, akik különféle élethelyzetekben el szeretnék érni kisgyermeküket, azonban korukra való tekintettel egyelőre még más megoldást helyeznének előtérbe az okostelefonnal szemben. Ezt támasztja alá, hogy a Vodafone saját, lakossági havidíjas Family ügyfelei körében előzetesen végzett felmérés szerint a 12 évnél fiatalabb gyermekkel rendelkező szülők közel 70%-a már most érdeklődik az eszköz iránt.

„A Vodafone számára kiemelten fontosak a családok, ezért is döntöttünk úgy, hogy Magyarországon a Kid Gyerekóra lesz az első lakossági IoT termékünk, és a Vodafone Family ajánlat részeként indítjuk el” – nyilatkozta Carra Anita, a Vodafone lakossági szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese. – „Bízunk abban, hogy a legmodernebb, proaktív védelmet és számos biztonsági funkciót kínáló okostermékeink pénztárcabarát konstrukcióinkkal karöltve jelentősen megkönnyítik a szülők életét, a gyerekek pedig még több törődést, odafigyelést kaphatnak, közelebb hozva egymáshoz a különböző generációkat.”

Akár családi nyaralásról van szó vagy tömegrendezvényről, akár egyedül jár haza a gyermek az iskolából, az okos eszköz lehetővé teszi, hogy a család tagjai folyamatosan kapcsolatban legyenek egymással, így a szülő nyugodtabb lehet, és a gyermek számára is biztonságérzetet nyújt. Sok más egyéb funkciója mellett a helymeghatározás is az iOS-re és Androidra díjmentesen letölthető, felhasználóbarát Kid WatchTM alkalmazáson keresztül érhető el, amely az órával összeköttetésben állva jelzi a közeli hozzátartozók számára a gyermek aktuális helyzetét.

Az okosórával Vodafone Family csomagon belül a családtagok korlátlanul hívhatják egymást, így kötöttségek nélkül élvezhetik a tarifa és az eszköz nyújtotta előnyöket. A maximális biztonság érdekében a szülők előre megadhatják azt a 18 telefonszámot, amelyekre az okosórával hívás kezdeményezhető, illetve azt a 10 számot, amelyekről hívás fogadható. További beépített biztonsági megoldások közé tartozik az SOS gomb, amellyel a gyermek a legváratlanabb helyzetekben is elérheti a szülőket, valamint az érintésérzékelő, amely jelzi, hogy az adott pillanatban a tulajdonosa viseli-e az órát. Ezen felül a számos egyéb funkció mellett a lépésszámláló és sebességérzékelő segítségével a gyermek mindennapi aktivitása is nyomon követhető.

Az eszköz Kid Gyerekóra tarifával 1 Ft-ért, Vodafone Family csomagban 1000 Ft családi havidíj-kedvezménnyel, 2990 Ft helyett már 1990 Ft-os havidíjért elvihető, 2 éves szerződéssel, e-Packkel, azonos ügyfélszámon. Az ajánlat tartalmazza az okos eszköz árát, korlátlan beszélgetést a Vodafone Familys családtagokkal, ezen felül további 50 percet minden hónapban belföldön és az EU-ban normál díjas magyar számokra, valamint 500MB belföldön és az EU területén is felhasználható, a beépített funkciók működését támogató technikai adatforgalmat.

Azoknak a szülőknek, akiknek gyermeke már saját telefonnal rendelkezik, ugyanakkor havidíjas előfizetést még nem szeretnének kötni hozzá, a Vodafone Family részeként két havidíjas előfizetés mellé továbbra is elérhető a Kid Gyerekkártya, mely családon belül feltöltés nélkül is, díjmentesen biztosít belföldön korlátlan, az EU-ban pedig havonta 60 perc beszélgetést. A szülők így mindig biztonságban, hallótávolságon belül tudhatják gyermeküket.

A Vodafone célja, hogy elhozza a családok számára a legújabb technológiai megoldásokat, valamint partnerként, hiteles szolgáltatóként lépésről lépésre segítse őket eligazodni a gyorsan fejlődő digitális világban.

Ezt a célt szolgálja a már 2 éve működő, szülőknek szóló Digitális család online magazin is, amely folyamatosan frissülő tartalmaival megkönnyíti a legfiatalabb korosztály és az őket körülvevő digitális világ megértését, és egyúttal hozzájárul a generációk közti szakadék csökkentéséhez.

A tavaly októberben megújult Vodafone Family költséghatékony családon belüli kommunikációt kínál, lebontva a határokat a folyamatosan fejlődő mobilkommunikáció segítségével. Az ajánlat kedvezményrendszerének köszönhetően három Red tarifát akár 26% havidíjkedvezménnyel megkaphatnak az ügyfelek, a negyedik családi előfizetésre pedig további havidíjkedvezményeket biztosít a szolgáltató. A Family ajánlatról, illetve részletes feltételeiről bővebb információ érhető el a Vodafone Magyarország honlapján.

Az ember bármikor beavatkozhat a mesterséges intelligencia működésébe – erre ad garanciát az Unió AI szabályozása

Komoly nyomon követési és naplózási rendszert kell annak kiépítenie, aki bizonyos területeken mesterséges intelligenciát alkalmazó szoftvert szeretne forgalmazni az EU-ban.  Az új uniós rendelet, az AI Act ezt azért is írja elő, hogy bármikor közbe tudjon lépni az ember az AI működésébe, ha szükséges. Összefoglaltuk a Pokó Diána mesterséges intelligencia és technológiai szakjogásszal készült interjúnkat.

Bővebben

Ha az EU nem szabályozná a mesterséges intelligenciát, könnyen elharapózhatna a félelem, és megfojtanánk az innovációt

Márciusban fogadta el az Európai Parlament a világ első átfogó mesterségesintelligencia-szabályozását. Miért volt szükség az ún. AI Act-re? Tartanunk kell-e a robotok lázadásától, vagy attól, hogy a kormány AI-eszközökkel követi a mindennapjainkat? Mit fog érzékelni a felhasználó, és mennyi időbe telhet, mire a jog utoléri a gyorsan fejlődő technológiát? Interjúnk dr. Pokó Diána mesterséges intelligencia

Bővebben

Mi az: 42, és nem az élet értelme?

Az európai startup-ökoszisztéma az idei első negyedévben 42 darab, egymillió dollárt meghaladó befektéssel büszkélkedhet. 2022 második negyedéve óta nem volt ilyen magas ez a szám, és már 2024 első három hónapjában majdnem fele annyi úgynevezett megaround történt Európában, mint tavaly összesen.

Bővebben

Hozz egy jó ötletet egy elhagyott terület újrahasznosítására, és nyerj hárommillió forintot!

A CheckINN Revitalizátor ötletpályázat célja, hogy a befektetők helyett a felsőoktatásban tanuló diákok álmodják meg, hogy a funkcióját vesztett, elhanyagolt épületek, területek hogyan teremthetnének újra értéket, új külsővel és turisztikai jelentőséggel is felruházva őket.

Bővebben

Virtuális prototipizálást, szervezetfejlesztést és inkubációt is ad a projektednek a Technocatalyst program

A Technocatalyst olyan projektek jelentkezését várja, amelyek lelassultak vagy elakadtak, de a következő szintre szeretnének lépni, legyen szó a termék vagy szolgáltatás fejlesztéséről, piacra viteléről vagy a szükséges pénzügyi támogatás megszerzéséről. A program három szereplő különböző szolgáltatási portfólióját hozza tető alá, így a résztvevők ott kapnak segítséget, ahol a leginkább szükségük van rá.

Bővebben

A startup-ökoszisztémát is megszólítja idén a SMART Konferencia

Az IVSZ által szervezett innovációs és üzleti konferencia, a SMART a startup-ökoszisztémát is megcélozza: a fő eseménnyel párhuzamosan futó SMARTup Konferencián, melyet az InnoMaker Partners csapatavál együttműködésben állítanak színpadra, a startupvilág aktuális kérdésit járhatják körbe a résztvevők. A SMART-on ráadásul a Startup Online csapatának köszönhetően egy 360 fokos szelfigépet is kipróbálhatsz.

Bővebben

Újrahasznosított műanyagból készült kompozit, kertészeti rendszer, ultrahatékony növénystimuláló szer – ilyen projektek mutatkoztak be a Startup Plastic Surgery pitch versenyén

A Startup Plastic Surgery és a Klímainnovációs Közösség inkubációs programjában olyan projekteket karolnak fel, amelyek a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi problémákra kínálnak megoldásokat. A program hagyományosan egy pitch versennyel zárul, amin a Startup Online is jelen volt. Fotóriportunkat láthatjátok.

Bővebben

2023 nem volt az európai unikornisok éve, az idei év annál inkább az lehet

2017 óta nem volt olyan alacsony az egy évben jegyzett új unikornis vállalkozások száma Európában, mint tavaly: csupán 7 új unikornis született. 2024 első negyedévében viszont már 4 új unikornissal büszkélkedhet az európai piac – mutatjuk is őket!

Bővebben
Ez a weboldal is sütiket használ!
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását.
Rendben
Szükséges
Beállítások
Statisztika
Marketing
Később módosíthatod a beállításaidat
Cookie beállítások